۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

اجرای مرحله دوم حذف یارانه پر درآمدها از هفته آینده! ★

30a30.ir newsletter@qnews.ir
 

این نوشیدنی موجب پیش فعالی کودکان می شود
  مطالعات نشان می دهد احتمال وقوع علائم بیش فعالی و بی توجهی در کودکانی که حداقل یک بار نوشیدنی انرژی زا مصرف کرده اند ۶۶ درصد بیشتر از کودکانی است که تاکنون مصرف نکرده اند.
فریب دختران جوان توسط مرد شیاد در بلوار ارتش
 مرد کلاهبردار که به بهانه استخدام دختران جوان در پروژه‌های نفتی دست به کلاهبرداری میلیونی از آنها زده بود برای شانزدهمین بار دستگیر شد.
يك ژلوفن گیاهی برای روزهای پر درد قاعدگی بانوان
روزهاي قاعدگي، روزهايي هستند كه به‌راحتي سپري نمي‏شوندو دربیشتر مواقع با درد و ضعف همراهند، به‌همين دلیل پاي قرص‏هاي مسكن مثل ژلوفن، بروفن و... به ميان مي‏ آيد. اما فراموش نكنيد كه داروهاي گياهي در اين زمان نقش بسزايي ايفا مي‌كنند.
اجرای مرحله دوم حذف یارانه پر درآمدها از هفته آینده
  با توجه به نزدیک شدن زمان واریز پنجاه و یکمین مرحله یارانه نقدی مربوط به اردیبهشت ماه، زمان اجرای مرحله دوم حذف یارانه پردرآمدها نیز فرامی رسد.
ساعت مچی به سبک داعشی + عکس
 رسانه های گروهی تصاویری را از مناطق تحت اشغال گروه ترویستی داعش در شمال عراق منتشر کردند که برخی اقدامات داعش و فروش اجناس مختلف از جمله ساعت مچی با مارک این گروه را نشان می دهد.
«آرزویی» برای ایران و آمریکا/ دو روی سکه با هم نمی خواند
 اگر محمدجواد ظریف شغل دومی برای خود داشت، حتماً بندباز بود. چقدر فرق می کند ظریف از پس نقش خود مقابل تماشاچیان آمریکایی برآید، وقتی دو روی سکه با هم نمی خواند.
موگرینی: تلاش ها برای تصویب متن نهایی توافق جامع هسته ای ادامه دارد
 مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه تلاش ها برای تصویب متن نهایی توافق جامع در خصوص پرونده هسته ای ایران همچنان در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد که این تلاش ها طی ماه آینده به نتیجه برسد.
عراقچی: ماهیچ نظام بازرسی فراتر از پروتکل الحاقی رانپذیرفتیم و نخواهیم پذیرفت
 عضو ارشد مذاکره کننده هسته ای با تاکید براین که مقصود از پروتکل الحاقی اطمینان سازی بیشتر است، گفت: ما هیچ نظام بازرسی فراتر از پروتکل الحاقی رانپذیرفتیم و نخواهیم پذیرفت.
مرگ مشکوک پزشک مقیم آمریکا در ایران
  جراح مقيم امريكا وقتي پا به خانه‌اش در منطقه فرمانيه تهران گذاشت نمي‌دانست سرنوشت غم‌انگيزي انتظار او را مي‌كشد.
توضیح سازمان انرژی اتمی درمورد ترجمه اشتباه مصاحبه صالحی با CCTV چین
 توضیح سازمان انرژی اتمی درمورد ترجمه اشتباه مصاحبه صالحی با CCTV چیناداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی درباره اشتباه در ترجمه مصاحبه علی اکبر صالحی رییس این سازمان با شبکه تلویزیونی CCTV چین توسط یک خبرگزاری و نقل نادرست این خبر ...
سیاستمدار فرانسوی به دخترش: ازدواج کن و تغییر نام بده!
  رئیس افتخاری حزب تندرو "جبهه ملی" فرانسه، در واکنشی تند به تعلیق عضویتش در حزب توسط دخترش مارین لوپن، از او خواست ازدواج کند و نام خانوادگی خود را تغییر دهد.
انتخابات بریتانیا؛ جنگ بر سر چیست؟
 "شمار افرادی که ناچارند از خیریه‌ها غذای رایگان بگیرند بیشتر شده. سال ۲۰۱۰ تعداد این خیریه‌ها (که به بانک غذا معروفند) ۲۹ تا بود. سال ۲۰۱۴ تعدادشان به ۲۵۱ رسیده است."
وجود این ویتامین در بدن زنان نقش بسیار مهمی دارد
 شاید عجیب باشد که بخواهیم یک مطلب را به طور کامل به یک ویتامین خاص اختصاص دهیم. اما ویتامینی که قرار است اینجا معرفی کنیم کمی ناشناس است و احتمالا بسیاری از شما نام آن را نشنیده اید: ویتامین K2.
این اکسیر روند پیری را کند می کند
 طب سنتی این مخلوط را به عنوان یک اکسیر موفق در کند کردن روند پیری به رسمیت شناخته است. از آنجا که تهیه این مخلوط به راحتی در دسترس و ارزان قیمت است، در امتحان آن تردید نکنید.
ادعای آمریکا درباره بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران درست نیست
 'گرت پورتر' نویسنده و تحلیل گر آمریکایی با اشاره به فشار لابی صهیونیست ها برای امکان بازرسی های کامل از تاسیسات هسته ای ایران، ادعاهای آمریکا را درباره این بازرسی ها نادرست و کذب خواند.
وزیر خارجه آمریکا نمی‌خواهد به اسرائیل برود
 روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از آنکه نتانیاهو بدون هماهنگی با کاخ سفید به آمریکا سفر کرد و در کنگره علیه مذاکرات هسته‌ای با ایران سخنرانی کرد، سردتر شد.
گزارش روزنامه سعودی از حمله خمپاره ای به نجران + عکس
 یک روزنامه سعودی با انتشار تصاویری، از برخورد چندین گلوله خمپاره با ساختمان‌های دولتی و مسکونی در شهر نجران در جنوب این کشور خبر داد.
اوباما بدون نیاز به کنگره، تحریم های ایران را تعلیق می کند
 خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که باراک اوباما قصد دارد از اختیارات خود در مرحله اول اجرای توافق نهایی برای تعلیق تحریم های ایران در صنایع نفت، بانکداری و داد و ستد استفاده کند که به درخواست از کنگره برای لغو تحریم ها تا پایان زمان ریاست جمهوری وی نیازی ...
 
 

 ده بیماری کشنده جهان در فهرست سازمان بهداشت جهانی
سازمان بهداشت جهانی (WHO)، از سل، فشار خون بالا،دیابت،اسهال، ایدز، سرطان ریه، برونشیت، انسداد مزمن ریوی و سکته های مغزی و قلبی به عنوان 10 بیماری مهلک جهان نام برده است.
 نامه محسن رضایی به روحانی
ˈمحسن رضاییˈ - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام- در نامه ای به ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری از وی خواست که از فرصت استقبال مناسب بین المللی از دولت او برای مبارزه و خلع سلاح اسرائیل استفاده کند.
 زنان ترکیه در ملأعام نخندند
پس از آنکه معاون نخست وزیری ترکیه اعلام کرد: زنان این کشور نباید در ملأعام بخندند، زنان این کشور در یک اقدام دسته‌جمعی تصاویری را از خودشان با لب‌های خندان در توییتر منتشر کردند و با این کار، با سخنان معاون نخست وزیری این کشور به مخالفت پرداختند.
 عراقچی هرگونه توافق با آمریکا درباره اراک و فردو را تکذیب کرد
یک عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان هرگونه توافق بر سر آب سنگین اراک و فردو با آمریکا را رد کرد.
 اقامه نماز عید فطر تروریستهای داعشی در قلب ترکیه + عکس
تروریستهای داعشی در یکی از مناطق حومه استانبول نماز عید فطر را اقامه کردند.
 سود عراق از شکاف میان بعثی ها و داعشی ها
به نظر می رسد درگیری میان گروه های تکفیری-بعثی در عراق سرآخر توان هر 2 طرف را تحلیل خواهد برد و به سود دولت و مردم عراق تمام خواهد شد.
 حذف عبارت "آیت الله" از سایت رسمی
به نظر می‌رسد این رویه‌ی تازه‌ی این مرجع تقلید باشد. در  رویدادی قابل توجه در رونمایی از طرح جدید سایت رسمی آیت الله سیستانی عنوان "آیت الله" یا "آیت الله العظمی" حذف شده است.
 شرمن : توافق شده فقط تاسیسات نطنز غنی سازی داشته باشد
وندی شرمن مذاکره کننده ارشد هسته ای آمریکا به همراه دیوید کوهن معاون وزیر خزانه داری امریکا با حضور در سنای آمریکا به سئوال چندین تن از سناتورها درباره مذاکره هسته ای با ایران پاسخ دادند.
 قولی که جنتی از هاشمی گرفت؟
آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطره نویشی 12 مرداد سال 1367 نوشته است: آقای جمشیدی مسئول آمار [وزارت] برنامه و بودجه آمد و برنامه آمارگیری وضع کشاورزی را توضیح داد و برای انجام آن کمک خواست که از سربازان دیپلم استفاده کنند.
 بازتاب نامه سردار سلیمانی به مقاومت فلسطین در رسانه های عربی
سران عرب منکر حمایت ایران از فلسطین هستند و باید حق را به آنها داد چرا که بسیاری ازآنها از ترس اسرائیل و آمریکا از کمک های بشر دوستانه به نوار غزه بخل ورزیدند؛ پس جا دارد که نسبت به حمایت ایران سکوت اختیار کنند.
 هافینگتون پست: اسلحه ای مهیب در دستان تروریست‌های وهابی
«آن ها تهدید کرده اند که در سرتاسر جهان شامل اروپا و امریکا حمام خون جاری خواهند کرد، ولی این سؤال مطرح است که عقبه فکری داعش و گروه‌هایی مانند آن کجاست؟»
 حذف نام ایران از پنج کشوری که از آمریکا متنفرند!
یک مرکز آمریکایی مدعی شده است در پژوهش جدیدش، پنج کشور عمده مخالف آمریکا را کشف کرده است؛ ولی در این پژوهش نام بسیاری از کشورها به خصوص ایران دیده نمی شود! و ....
 یک چهارم کشته شدگان غزه، کودک هستند
پزشک نروژی به نام "مادس گیلبرت" که در بیمارستان شفا در غزه فعالیت می کند تصاویری را از کودکان شیرخواره نشان داد که در حملات اسرائیل به منطقه غزه کشته یا زخمی شده اند و پرسید: آیا اینها تروریست هستند؟
 جنجال نخستین مجری زن بی‌حجاب در تلویزیون عربستان
شبکه خبری رسمی آل‌سعود، در روز عید فطر برای نخستین بار برای قرائت اخبار از یک گویندۀ زن بی‌حجاب "رونمایی" کرد.
 عوامل تاثیر گذار بر روابط جنسی
آیا می دانید چه عوامل و نکاتی باعث افزایش یا کاهش میل جنسی در خانم ها یا آقایان می شود؟
 تقلید داعش از رضاخان
گروه تروریستی داعش ساکنان شهر موصل عراق را مجبور به پوشیدن لباس محلی پاکستان کرده است.
 جهاد نکاح دختران اسرائیلی با هدف حمایت از ارتش
زنان اسرائیلی عباراتی مثل "من ارتش اسرائیل را دوست دارم" را تبلیغ می کنند.
 خودرو آمریکایی ابوبکر بغدادی + عکس
این ماشین از نوع هامر ساخت آمریکا بوده و بر روی درب آن شعار تروریستی (اسلم تسلم) به معنای تسلیم شده ها به داعش در امانند، نوشته شده است.
 گاردین: جهان با خواری نظاره گر کشتار مردم در غزه است
روزنامه انگلیسی گاردین صفحه نخست روز پنجشنبه اش را به حملات ددمنشانه اسرائیل به غزه اختصاص داد و نوشت: جهان با خواری ایستاده و نظاره گر کشته شدن دست کم 15 نفر بر اثر حملات اسرائیل به یک مدرسه در غزه است.
 سردار قاسم سلیمانی: خلع سلاح مقاومت تصور باطل است
فرمانده کل سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران با انتشار پیامی درباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کرد، خلع سلاح مقاومت تصوری باطل است که هیچ گاه محقق نخواهد شد.
 دفتر ازدواج" داعش برای زنان متقاضی جهاد نکاح
گروهک تروریستی داعش پس از برپایی تورهای گردشگری برای تروریست ها وغیر نظامیان در مناطق تحت کنترل خود، به تازگی برای زنان مجرد و بیوه‌زنانی که تمایل به ازدواج با تروریست‌ها دارند، "دفتر ازدواج" تاسیس کرده است.
 اعراب برای فلسطین چه کردند
نویسنده و روزنامه نگار سرشناس عرب، با انتقاد از سکوت دولتهای عربی به ویژه عربستان سعودی در قبال درد و رنجهای مردم فلسطین و محاصره ظالمانه غزه، تأکید کرد: پیام ما به برادران عرب، این است که "ساکت شوید و نصیحت هایتان را برای خودتان نگه دارید.
 شورای امنیت طرح روسیه درباره داعش را تأیید کرد
شورای امنیت طرح روسیه برای ممنوعیت خرید نفت از گروه‌های تروریستی داعش و النصره در عراق و سوریه را تأیید کرد.
 دختر بچه ای که به عقد مرد داعشی درآمد +عکس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر