۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

معرفي برند فوراور در ايران

Dr.Flp info@flpshop.ir
 
ForeverLiving
محصولات سلامتي و زيبايي


فوراور ليوينگ پروداكتس بزرگترين تولید كننده و توزيع كننده محصولات زيبايي و بهداشتي آلوئه ورا در دنيا و همچنين محصولات تغذيه زنبورعسل مي باشد.
این شرکت در سال 1978 تاسیس شده و با رشد دائمي مواجهبوده و در حال حاضر در بيش از 155 كشور دنیا با فروش سالانه بيش از 2/7 ميليارد فعاليت مي نمايد!آقای ركس موگان مؤسس و مديرعامل شركت است. وي شخصاً كاركنان اجرايي را هدايت مي كند كه بر فعاليتهاي تمامي كشورها از ستاد مركزي بين المللي واقع در اسكاتس ديل، آريزونا امريكا نظارت مي كند. يكي از جملات آقای موگان مي تواند به بهترين نحو مأموريت اساسي شرکت را بيان كند،که می گوید: «يكي از بزرگترين منابع بيماري در جهان كيف خاليست؛ چنانچه بخواهيد تعداد افرادي را كه رنج مي برند كاهش دهيد، به آنها فرصت دهيد تا يك زندگي صادقانه به دست بياورند!»
فوراورلیوینگ پراداکتز (Forever Living Products )علاوه بر تولید محصولات سلامتی و زیبایی، شامل دو زیر مجموعه ی دیگر به نام :

فوراور ریزورتس ( Forever Resorts ) و فوراور گیوینگ ( Forever Giving ) است.
فوراور ریزورتس با داشتن 15اقامتگاه خاص و مراکز تفریحی و سرگرمی در امریکا، اروپا و آفریقا و همینطور قایق های لوکس تفریحی تنوع یافته است و فوراور گیوینگ هم با سازمان های خیریه در سراسر جهان همکاری می کند. قابل ذکر است که فوراورلیوینگ، بزرگترین کمپانی خصوصی ایالت آریزونا و همین طور ششمین کمپانی خصوصی آمریکا از نظر سرعت رشد است.
ژل خالــص و غني شده آلوئـــه ورا، منبع اصلي محصولات خارق العاده ماست. كمپاني فوراِورليوينگ در راستاي كنترل كيفيت محصولات خود، مزارع اختصاصي آلوئه ورا را در ريو گراند والي در جنوب تگزاس داير كرده است و افزون بر آن، داراي مزرعه اي به مساحت ۲۶ كيلومتر مربع (۲۶۳۰ هكتار) در جمهوري دومينيكن است كه اين مزرعه، بزرگ ترين مزرعه آلوئه ورا در جهان به شمار مي رود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر