۸ خرداد ۱۳۹۴

قرص كاهش اشتها و چربي سوز گارسينيا پلاس

كنترل وزن طبيعي info@flpshop.ir
 
ّForever Garcinia Plus
 

فوراوِر گارسينيا پلاس® يك مكمل غذايي انقلابي است كه مواد تشكيل دهنده اش در كاهش وزن بسيار موثرند. ماده اصلي تشكيل دهنده اين محصول، ماده اي طبيعي است كه از ميوه درختي در جنوب آسيا به نام گارسينياي كامبوج به دست مي آيد و به تمبر هندي مالابار هم معروف است. پوست اين ميوه خشك شده و سپس براي توليد محصولي مورد استفاده قرار مي گيرد كه بسيار شبيه اسيد سيتريكِ موجود در پرتقال و ساير مركبات است.

متخصصان گياه شناسي در دهه ۱۹۶۰ ميلادي بود كه متوجه كيفيت و خواص زياد اين ماده شدند. آنها دريافتند كه ماده مذكور مي تواند به صورت موقت، مانع توليد چربي ازهيدروكربنات شود. در سوخت و ساز طبيعي بدن، پس از صرف هر غذا، كالري هاي هديتروكربنات هايي كه نمي توانند بلافاصله تبديل به انرژي شده يا ذخيره گردند، در كبد تبديل به چربي مي شوند. كاري كه گارسينيا مي كند آن است كه مانع عملكرد آنزيم هاي مي شود كه اين كالري ها را به چربي تبديل مي كنند. در نتيجه، بدن چربي هاي ذخيره شده موجود را مي سوزاند و بدين طريق، وزن بدن كم مي شود.

وقتي كه نشاسته يا گليكوژن كافي در كبد توليد و ذخيره گرديد، پيامي به مغز ارسال مي شود دال بر اين كه بدن به اندازه كافي غذا دريافت كرده است.اين عمل، «رفلكس سيري» نام دارد كه اشتها را سركوب نموده وميل به غذاي بيشتر را از بين مي برد
توضيحات بيشتر در مورد گارسينيا

چند محصول پر فروش امسال

مكمل طبيعي كنترل وزن فوراور لايت الترا حاوي آمينوژن
*
دئودورانت ضد سرطان آلوئه اور شيلد
*
مكمل افزايش انرژي و حجم عضلات و تقويت باروري مولتي ماكا
*
قرص تنظيم كننده هورمون بانوان حاوي ويتامين ها و مواد معدني طبيعي
كليه محصولات فوراور داراي تاييديه هاي بين المللي ميباشند براي مشاهده مهم ترين تاييديه هاي فوراور به اين لينك سر بزنيد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر