۴ خرداد ۱۳۹۴

ارائه نمايندگي فروش به شما

FLP Iran info@flpshop.ir
 
 
 
WinnersTeam
 

عاملين فروش محصولات طبيعي و ارگانيك
 
 

مليونرهاي خود ساخته

افراد ثروتمند و میلیونر خود ساخته باهوش تر و برتر از شما نیستند. اما آنها از یک سری اسرار ویژه برای ثروتمند شدن بهره گرفته اند که شما نیز میتوانید با پیروی از آنها حداقل کسب و کار خود را رونق بخشید.

 رویاهای بزرگی در سر داشته باشید. افكار بزرگ زندگی شما را متحول خواهد ساخت.
یك تصویر خاص از مقصد مسیر خود در ذهن تان ترسیم كنید. هر اندازه این تصویر مشخص تر و خاص تر باشد امكان دستیابی شما به آن بیشتر خواهد بود.
به گونه ای رفتار كنید كه گویی شما مالك كسب و كارتان می باشید. ولو آنكه برای شخص و شركت دیگری كار میكنید. این نگرش شما بذرهای موفقــــیت و استقلال شــــغلی را در سرنوشت شما خواهد كاشت.
 شغل خود را دوست داشته باشید. چنانچه به آن علاقه مند نمیباشید آن را رها كنید. با "نــــه" گفتن به شغلی كه تنها برای پول انجامش میدهید شغل دلــــخواه خـــود را همچون آهن ربا جــــذب خــود خواهید كرد.
یك گروه خوش فكر تشكیل دهیدبا افرادی كه متعهد به ایجاد یك شغل بزرگ هستند جلسه تشكیل دهید. اندیشه ها و ایده های خود را با یكدیگر در میان بگذارید و از یكدیگر پشتیبانی كنید.

پيشنهاد نحوه دريافت نمايندگي با حداقل سرمايه

شركت مد نظر ما به نام فوراور باتنوع محصولي بيش از 150مدل در دسته هاي متفاوت كه پايه اصلي توليد محصولات از آلوئه وراي ارگانيك ميباشند به روشهاي مختلفي عامليت فروش به مردم سراسر دنيا واگذار مينمايد.

تيم ما با گذراندن سه سال تجربه در حال حاضر تمايل دارد نمايندگاني را با حداقل سرمايه از سراسر دنيا جذب نموده و حمايت كند تا به فروش فوق العاده دسترسي پيدا كنند و از اين فروش به درآمدهاي شخصي و گروهي بسيار قابل توجهي دست يابند

ما چكيده تجربيات سه ساله خود را در اختيار شما قرار ميدهيم

شما زماني كه با حمايت ما اين بيزنس را شروع نماييد تمام مراحل خريد و ارسال بار و حواله هايتان توسط ما انجام خواهد شد

كليه سفارشات از دفاتر دبي -عراق يا تركيه صورت ميگيرد

در حال حاضر در تاريخ 18/11/93 براي دريافت نمايندگي نياز به خريد2090000 تومان از محصولات كمپاني فوراور را داريد كه با حمايت ما و كمپاني در همين مرحله اول شما 15 درصد تخفيف دريافت خواهيد نمود و 1776500تومان پرداخت خواهيد نمود.

پس از دريافت نمايندگي با اين روش ، شما بعد از اين ميتوانيد 30درصد از محصولات تخفيف نماييد.حال به روياهايتان نزديك ميشويد

تا اينجا شما به عنوان نماينده فروش محصولات فوراور ثبت خواهيد شد.محصولاتي كه با 30درصد تخفيف خريدمينماييد هنگام فروش براي شما 43 درصد سود خواهد داشت دريافت سود 43 درصدي درهمين شروع چشمگير ميباشد
 
.هر گونه سوال و مشاوره برايتان پيش آمد از تماس با ما دريغ نفرماييد
سايت ما براي كسب اطلاعات در مورد شركت و محصولات : www.winnersclub.ir
 
Skype & Line & Gmail & Yahoo & FB : shahramdelkash    Mobile : 09358634828 
 
 
 
 
To stop receiving these emails please unsubscribe.
وينرزتيم گروه خود ساخته فروش محصولات طبيعي و ارگانيك با متدهاي روز دنيا/ايران-تهران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر