۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

دختران شایسته ایرانی با لباس و تاج در ساختمانی مخروبه + عکس★

30a30.ir newsletter@qnews.ir
 

کچل کردن، مجازات جدید داعش + عکس
 گروهک تروریستی داعش طی اقدامی عجیب، کچل کردن را به عنوان مجازات اخذ رشوه تعیین کرد که تمسخر کاربران و سایت‌های خبری را به همراه داشت.
زنان انگلیسی داعش، گریختند
 یک روزنامه انگلیسی از فرار 3 نفر از زنان تبعه این کشور از دست داعش، پس از گذشت مدتی از ازدواج با عناصر این گروه تروریستی خبر داد.
واقعا چرا اپل اینقدر محبوب است؟
یک گزارش حاکی است درآمد اپل در سه ماه اول 2015 به رقم 74.6 میلیارد دلار رسیده است.
این قرص موجب سرخوشی می شود
  تعدادی از دانش‌آموزان و دانشجویان با نا آگاهی برای بیدار ماندن در شب امتحان قرص ریتالین مصرف می کنند.
شرط عجیب انتحاری داعش برای ازدواج! + عکس
 یک تروریست داعشی، شرط عدم ممانعت از عملیات انتحاری را در ضمن شروط عقدنامه ازدواجش اضافه کرد.
ابزاري كه داعش را به گروه مافيای تبديل كرده است
 داعش پول و ازدواج را برای عناصر جدید ساکنان کشورهای عربی پررنگ مي كند، و برای مسلمانان کشورهای اروپایی چنین وانمود سازد که مناطق تحت سیطره این گروه سرزمین موعود است
اوباما: جلوی تجاوز ایران را خواهیم گرفت
 « به اجرای کامل تحریم ها علیه ایران به خاطر حمایت از تروریسم و برنامه موشک های بالستیک این کشور ادامه خواهیم داد ...»
دختران شایسته ایرانی با لباس و تاج در ساختمانی مخروبه + عکس
 تهمینه منزوی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ عکاسی است که از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را با عکاسی مستند پیرامون مسایل اجتماعی، زنان و نسل جوان ایرانی آغاز کرده است.
وزیر دفاع کره شمالی اعدام شد
سازمان جاسوسی کره جنوبی روز چهارشنبه بر اساس اطلاعاتی که آن را موثق خواند، ‌اعلام کرد کیم جونگ اون رهبر کره شمالی وزیر دفاع خود را به سبب خوابیدن در یک جلسه اعدام کرده است.
وزیر بهداشت هرگونه قصور در جریان عمل دکتر صالحی را تکذیب کرد
  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه حال عمومی علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی خوب است، برخی شایعات مطرح شده در خصوص قصور و کوتاهی تیم پزشکی در جریان عمل جراحی دکتر صالحی را تکذیب کرد.
یونسکو تخریب میراث فرهنگی یمن توسط عربستان را محکوم کرد
 یونسکو روز سه شنبه تخریب میراث فرهنگی یمن براثر بمباران ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی ازجمله ' آسیب دیدن شدید ' این آثار دربخش قدیمی صنعا پایتخت یمن را محکوم کرد.
کری: خواهان کسب توافق هسته ای مناسب در مورد برنامه هسته ای ایران هستیم
 جان کری وزیر امور خارجه آمریکا با تاکید بر موضع کشورش در مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 گفت: خواهان کسب توافق هسته ای مناسب با ایران هستیم و با روسیه در این مورد اتفاق نظر داریم.
یک هواپیمای نظامی آمریکا در خلیج فارس سقوط کرد
 پایگاه اینترنتی رسانه دولتی آمریکا نوشت: سخنگوی نیروی دریایی آمریکا گفته است که یک جت جنگنده این کشور روز سه شنبه در خلیج فارس سقوط کرد.
پیشنهاد عجیب داعش به یک بازیگر فیلم تایتانیک + عکس
 داعش از لئوناردو دعوت کرد با دریافت مبلغ هنگفت در فیلم جدیدی در باره زندگی رهبر داعش بازی کند!
بهنوش بختیاری از نیکی کریمی میترسد! +عکس
  روزی نیست که وی چند مطلب در صفحه اجتماعیش منتشر نکرده و بواسطه این مطالب کارهای خویش را معرفی نکند.
نبرد میان کارگزاران و عارف کلید خورد
 روزنامه اصلاح طلب اعتماد پیش روتر از سایر رسانه های اصلاح طلب اعلام کرد که جناح به تصمیمی بزرگ برای در آستانه انتخابات مجلس دهم رسیده و ساز و کاری مشخص برای وحدت به دست آمده است شاید کسی گمان نمی برد اختلافات اصلاح طلبان در زمانی اندک از این اعلام رس...
این بار نارنجی پوشان، داعشی ها را اعدام می‌کنند! + عکس
  تصاویر منتشرشده در شبکه های اجتماعی، شماری از اعضای گروهک تروریستی موسوم به "جیش الاسلام" را نشان می دهد که تعدادی از اسرای داعشی را اعدام می کنند.
نشانه های سکته مغزی در زنان
  تنها حدود ۱۱ درصد از زنانی که از آنها سئوال شده بود می دانستند عواملی مانند بارداری، بیماری لوپوس، سردردهای میگرنی، قرص های ضد بارداری و درمان های جایگزین هورمونی می توانند احتمال بروز سکته مغزی را در آنان افزایش دهند.
 
 

 ده بیماری کشنده جهان در فهرست سازمان بهداشت جهانی
سازمان بهداشت جهانی (WHO)، از سل، فشار خون بالا،دیابت،اسهال، ایدز، سرطان ریه، برونشیت، انسداد مزمن ریوی و سکته های مغزی و قلبی به عنوان 10 بیماری مهلک جهان نام برده است.
 نامه محسن رضایی به روحانی
ˈمحسن رضاییˈ - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام- در نامه ای به ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری از وی خواست که از فرصت استقبال مناسب بین المللی از دولت او برای مبارزه و خلع سلاح اسرائیل استفاده کند.
 زنان ترکیه در ملأعام نخندند
پس از آنکه معاون نخست وزیری ترکیه اعلام کرد: زنان این کشور نباید در ملأعام بخندند، زنان این کشور در یک اقدام دسته‌جمعی تصاویری را از خودشان با لب‌های خندان در توییتر منتشر کردند و با این کار، با سخنان معاون نخست وزیری این کشور به مخالفت پرداختند.
 عراقچی هرگونه توافق با آمریکا درباره اراک و فردو را تکذیب کرد
یک عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان هرگونه توافق بر سر آب سنگین اراک و فردو با آمریکا را رد کرد.
 اقامه نماز عید فطر تروریستهای داعشی در قلب ترکیه + عکس
تروریستهای داعشی در یکی از مناطق حومه استانبول نماز عید فطر را اقامه کردند.
 سود عراق از شکاف میان بعثی ها و داعشی ها
به نظر می رسد درگیری میان گروه های تکفیری-بعثی در عراق سرآخر توان هر 2 طرف را تحلیل خواهد برد و به سود دولت و مردم عراق تمام خواهد شد.
 حذف عبارت "آیت الله" از سایت رسمی
به نظر می‌رسد این رویه‌ی تازه‌ی این مرجع تقلید باشد. در  رویدادی قابل توجه در رونمایی از طرح جدید سایت رسمی آیت الله سیستانی عنوان "آیت الله" یا "آیت الله العظمی" حذف شده است.
 شرمن : توافق شده فقط تاسیسات نطنز غنی سازی داشته باشد
وندی شرمن مذاکره کننده ارشد هسته ای آمریکا به همراه دیوید کوهن معاون وزیر خزانه داری امریکا با حضور در سنای آمریکا به سئوال چندین تن از سناتورها درباره مذاکره هسته ای با ایران پاسخ دادند.
 قولی که جنتی از هاشمی گرفت؟
آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطره نویشی 12 مرداد سال 1367 نوشته است: آقای جمشیدی مسئول آمار [وزارت] برنامه و بودجه آمد و برنامه آمارگیری وضع کشاورزی را توضیح داد و برای انجام آن کمک خواست که از سربازان دیپلم استفاده کنند.
 بازتاب نامه سردار سلیمانی به مقاومت فلسطین در رسانه های عربی
سران عرب منکر حمایت ایران از فلسطین هستند و باید حق را به آنها داد چرا که بسیاری ازآنها از ترس اسرائیل و آمریکا از کمک های بشر دوستانه به نوار غزه بخل ورزیدند؛ پس جا دارد که نسبت به حمایت ایران سکوت اختیار کنند.
 هافینگتون پست: اسلحه ای مهیب در دستان تروریست‌های وهابی
«آن ها تهدید کرده اند که در سرتاسر جهان شامل اروپا و امریکا حمام خون جاری خواهند کرد، ولی این سؤال مطرح است که عقبه فکری داعش و گروه‌هایی مانند آن کجاست؟»
 حذف نام ایران از پنج کشوری که از آمریکا متنفرند!
یک مرکز آمریکایی مدعی شده است در پژوهش جدیدش، پنج کشور عمده مخالف آمریکا را کشف کرده است؛ ولی در این پژوهش نام بسیاری از کشورها به خصوص ایران دیده نمی شود! و ....
 یک چهارم کشته شدگان غزه، کودک هستند
پزشک نروژی به نام "مادس گیلبرت" که در بیمارستان شفا در غزه فعالیت می کند تصاویری را از کودکان شیرخواره نشان داد که در حملات اسرائیل به منطقه غزه کشته یا زخمی شده اند و پرسید: آیا اینها تروریست هستند؟
 جنجال نخستین مجری زن بی‌حجاب در تلویزیون عربستان
شبکه خبری رسمی آل‌سعود، در روز عید فطر برای نخستین بار برای قرائت اخبار از یک گویندۀ زن بی‌حجاب "رونمایی" کرد.
 عوامل تاثیر گذار بر روابط جنسی
آیا می دانید چه عوامل و نکاتی باعث افزایش یا کاهش میل جنسی در خانم ها یا آقایان می شود؟
 تقلید داعش از رضاخان
گروه تروریستی داعش ساکنان شهر موصل عراق را مجبور به پوشیدن لباس محلی پاکستان کرده است.
 جهاد نکاح دختران اسرائیلی با هدف حمایت از ارتش
زنان اسرائیلی عباراتی مثل "من ارتش اسرائیل را دوست دارم" را تبلیغ می کنند.
 خودرو آمریکایی ابوبکر بغدادی + عکس
این ماشین از نوع هامر ساخت آمریکا بوده و بر روی درب آن شعار تروریستی (اسلم تسلم) به معنای تسلیم شده ها به داعش در امانند، نوشته شده است.
 گاردین: جهان با خواری نظاره گر کشتار مردم در غزه است
روزنامه انگلیسی گاردین صفحه نخست روز پنجشنبه اش را به حملات ددمنشانه اسرائیل به غزه اختصاص داد و نوشت: جهان با خواری ایستاده و نظاره گر کشته شدن دست کم 15 نفر بر اثر حملات اسرائیل به یک مدرسه در غزه است.
 سردار قاسم سلیمانی: خلع سلاح مقاومت تصور باطل است
فرمانده کل سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران با انتشار پیامی درباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کرد، خلع سلاح مقاومت تصوری باطل است که هیچ گاه محقق نخواهد شد.
 دفتر ازدواج" داعش برای زنان متقاضی جهاد نکاح
گروهک تروریستی داعش پس از برپایی تورهای گردشگری برای تروریست ها وغیر نظامیان در مناطق تحت کنترل خود، به تازگی برای زنان مجرد و بیوه‌زنانی که تمایل به ازدواج با تروریست‌ها دارند، "دفتر ازدواج" تاسیس کرده است.
 اعراب برای فلسطین چه کردند
نویسنده و روزنامه نگار سرشناس عرب، با انتقاد از سکوت دولتهای عربی به ویژه عربستان سعودی در قبال درد و رنجهای مردم فلسطین و محاصره ظالمانه غزه، تأکید کرد: پیام ما به برادران عرب، این است که "ساکت شوید و نصیحت هایتان را برای خودتان نگه دارید.
 شورای امنیت طرح روسیه درباره داعش را تأیید کرد
شورای امنیت طرح روسیه برای ممنوعیت خرید نفت از گروه‌های تروریستی داعش و النصره در عراق و سوریه را تأیید کرد.
 دختر بچه ای که به عقد مرد داعشی درآمد +عکس
تعدادی از کاربران فیس‌بوک تصویر یکی از اعضای وابسته به گروه داعش یک دختر بچه در حال گریه را که کنار او ایستاده است روی فیس‌بوک با عنوان “اعضای داعش با کودکان عراق و سوریه ازدواج می‌کنند” منتشر کردند.
...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر