۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

رایگان تبلیغ کنید و فروش خود را افزایش دهید

فروش خود را چند برابر کنید noreply@mail2.biz

 
با سلام و احترام

گروه آنی تبلیغ به منظور ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر اقدام به ارائه تبلیغات رایگان سه ستاره در یکی از وبسایت های مطرح کشور می نماید. بدین ترتیب شما می توانید تنها در کمتر از 5 دقیقه در وبسایت آنی تبلیغ عضو شده و آگهی مد نظر خود را ثبت نمایید.

آگهی شما نه تنها در وبسایت بلکه در تلفن های هوشمند اندرویدی به واسطه وجود اپلیکیشن موبایلی وبسایت نیز قرار خواهد گرفت و شما می توانید سیل عظیمی از مشتریان خود را بدست آورید.

همچنین این سرویس در زمینه سئو بسیار قدرتمند کار شده است و آگهی های شما به سرعت به صفحات اول موتورهای جستجو همچون گوگل ، بینگ و یاهو خواهد آمد و فرصت بزرگ برای کسب و کار شما می باشد.

بعد از ثبت آگهی شما می توانید هر روزه اقدام به بروزرسانی آگهی خود نمایید بدین ترتیب آگهی شما بالاتر از تمامی آگهی ها در وبسایت قرار گرفته و بازدید آگهی شما نیز بالا خواهد رفت.

از امکانات دیگر این سامانه می توان به ارسال نامه به فرد ثبت کننده آگهی از طرف مشتریان در خود وبسایت اشاره نموده که به محض ثبت هر گونه نامه ای برای شما ایمیل و پیامک ارسال خواهد شد.

همچنین آگهی متنی نیز بسیار بر روی سئو وبسایت شما تاثیر گذار بوده و شما می توانید علاوه بر ارسال آگهی متنی با قرار دادن لینک سایت ما در وبسایت خود تبادل لینک دو طرفه متناسب با الگوریتم های گوگل نمایید.

این یک فرصت کم نظیر می باشد که هم اکنون به شما یشنهاد شده است ما منتظر حضور گرم شما در آنی تبلیغ می باشیم برای ثبت آگهی تنها کافیست به وبسایت زیر بروید.

anitabligh.ir

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر