۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

جان کری در حال سخنرانی مذهبی در مسجد! + عکس ★

30a30.ir newsletter@qnews.ir

 
 

هفت راه فرار از سرطان
 سرطان به عنوان یکی از بیماری های مزمن و شایع در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده است؛ عوامل بسیاری در ابتلا به این بیماری دخیل است اما با رعایت هفت روش ساده از مصرف هویج گرفته تا نظافت خانه می توان این خطر را تا حدود زیادی کاهش داد.
قمار و فاحشه خانه؛ رسوایی تازه درپنتاگون
 استفاده کارکنان وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون ) از کارت های اعتباری برای پرداخت هزینه قمارخانه و فاحشه خانه ها به رسوایی تازه ای برای مقام های این کشور تبدیل شده است.
اصلاح طلبان نباید اشتباه مجلس ششم را تکرار کنند
 صادق زیباکلام، استاد دانشگاه تهران درباره سرلیستی عارف در انتخابات مجلس دهم،گفت:در شرایط فعلی ایران برای ما همین کافی است که آقای عارف اصولگرا نیست درواقع اصولگرا نبودن ایشان راباید داخل گیومه بگذاریم.

سفر به خطرناک ترین روستای جهان + عکس
 این روستا دارای جاده ای خطرناک است و در قله کوه قرار دارد.

روحانی:اساس کار هلال احمر و صلیب سرخ جهانی بی طرفی است
 رییس جمهوری گفت: اساس کار هلال احمر و صلیب سرخ جهانی بی طرفی است و هرکجا که حادثه ای باشد باید در آنجا حضور داشته باشند.
مهمترین محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از ناشران
 حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از ناشران کشور در 28 اردیبهشت ماه 78 بیاناتی را در باره اهمیت کتاب ایراد فرمودند.
جان کری در حال سخنرانی مذهبی در مسجد! + عکس
 جان کری در حال سخنرانی مذهبی در مسجد!
اوباما باز هم عقب نشینی کرد/ تلاش های هسته ای بر باد می‌رود؟
 خبرهایی که از آمریکا می رسد حاکی از آن است که دولت اوباما به تدریج در حال تسلیم شدن در برابر زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی است و این روند ممکن است به ناکامی تلاش های بین المللی برای پایان دادن به اختلافات هسته ای بینجامد.
خشم یمنی‌ ها از تصاویر پس‌ زمینۀ رئیس جمهور فراری
 انتشار تصاویری از "عبد ربه منصور هادی" رییس جمهور مستعفی یمن در دیدار با وزیر خارجه آمریکا در عربستان که در زیر عکس پادشاهان سعودی انجام شد، خشم و انتقاد مردم یمن را بر انگیخته است.
سقف فرودگاه استانبول فرو ریخت + عکس
  رسانه‌های ترکیه از مجروح شدن چهار نفر بر اثر ریزش بخشی از سقف یکی از سالن‌های فرودگاه اتاتورک استانبول خبر داد.
اعتراف آمریکا به اشتباه خود در قبال سوریه
 دامپسی فرمانده ستاد مشترک آمریکا با اذعان به اینکه ضعف دولت مرکزی سوریه منجر به ایجاد چالش های بیشتری خواهد شد، اعتراف کرد: 3 سال پیش به اشتباه تصور می کردیم که قدرت مخالفان سوری در حال افزایش و شرایط بشار اسد رو به زوال است، اما شرایط کاملا تغییر کر...
اوضاع استان صعده باممانعت عربستان ازورودکمکهای بشردوستانه، بحرانی شده است
 وضعیت مردم استان صعده در یمن با ممانعت رژیم عربستان از ورود کمکهای بشردوستانه دارویی و فراورده های غذایی، نفت و انرژی به این استان بحرانی گزارش شده است.
ناکامی طالبان در ترور نواز شریف نخست وزیر پاکستان
 گروه تروریستی طالبان با به عهده گرفتن مسئولیت سرنگون کردن یک فروند هلی کوپتر در پاکستان ، هدف اصلی خود از این اقدام را ترور نواز شریف نخست وزیر پاکستان اعلام کرد.
رهبران چین و روسیه بر حل پرونده هسته ای ایران تاکید کردند
 روسای جمهور چین و روسیه با ابراز خرسندی از روند مذاکرات هسته ای ایران و 1 + 5، بر تقویت همکاریهای مسکو و پکن در به سرانجام رسیدن این پرونده تاکید کردند.
روزهای بعد از لغو تحریم های ایران
  بعد از رفع تحریم ایران تقلب خواهد کرد و ما نیازمند اجماع و توافق نظر مسکو و پکن هستیم تا دوباره تحریم ها را اعمال کنند و بدون اجماع، این ما (غرب) هستیم که شکست می خوریم.
گزینه های متنوعی علیه ایران داریم!
مقامات آمریکایی تلاش داشتند با تأکید بر گزینه نظامی به عنوان یکی از گزینه های همیشگی واشنگتن در صورت لزوم، نگرانی ها در مورد پایبندی ایران به توافق احتمالی را تسکین دهند.
بلوغ جنسی زودرس اثر شبکه های اجتماعی
 اغلب محتواها، اعم از متن، عکس و فیلم دارای زمینه‌های انحرافی هستند.
چه رنگی برای عینک آفتابی مناسب تر است؟
 استفاده از عینک آفتابی برای همه افراد در همه سنین توصیه می‌شود.
هلاکت تروریست هندی عضو داعش در سوریه
 منابع سازمان اطلاعات هند، اعلام کردند: "محمد حنیف وسیم" تبعه این کشور که عضو گروه تروریستی "داعش" بود روز 15 مارس 2015 در سوریه به هلاکت رسید.
 
 ده بیماری کشنده جهان در فهرست سازمان بهداشت جهانی
سازمان بهداشت جهانی (WHO)، از سل، فشار خون بالا،دیابت،اسهال، ایدز، سرطان ریه، برونشیت، انسداد مزمن ریوی و سکته های مغزی و قلبی به عنوان 10 بیماری مهلک جهان نام برده است.
 نامه محسن رضایی به روحانی
ˈمحسن رضاییˈ - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام- در نامه ای به ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری از وی خواست که از فرصت استقبال مناسب بین المللی از دولت او برای مبارزه و خلع سلاح اسرائیل استفاده کند.
 زنان ترکیه در ملأعام نخندند
پس از آنکه معاون نخست وزیری ترکیه اعلام کرد: زنان این کشور نباید در ملأعام بخندند، زنان این کشور در یک اقدام دسته‌جمعی تصاویری را از خودشان با لب‌های خندان در توییتر منتشر کردند و با این کار، با سخنان معاون نخست وزیری این کشور به مخالفت پرداختند.
 عراقچی هرگونه توافق با آمریکا درباره اراک و فردو را تکذیب کرد
یک عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان هرگونه توافق بر سر آب سنگین اراک و فردو با آمریکا را رد کرد.
 اقامه نماز عید فطر تروریستهای داعشی در قلب ترکیه + عکس
تروریستهای داعشی در یکی از مناطق حومه استانبول نماز عید فطر را اقامه کردند.
 سود عراق از شکاف میان بعثی ها و داعشی ها
به نظر می رسد درگیری میان گروه های تکفیری-بعثی در عراق سرآخر توان هر 2 طرف را تحلیل خواهد برد و به سود دولت و مردم عراق تمام خواهد شد.
 حذف عبارت "آیت الله" از سایت رسمی
به نظر می‌رسد این رویه‌ی تازه‌ی این مرجع تقلید باشد. در  رویدادی قابل توجه در رونمایی از طرح جدید سایت رسمی آیت الله سیستانی عنوان "آیت الله" یا "آیت الله العظمی" حذف شده است.
 شرمن : توافق شده فقط تاسیسات نطنز غنی سازی داشته باشد
وندی شرمن مذاکره کننده ارشد هسته ای آمریکا به همراه دیوید کوهن معاون وزیر خزانه داری امریکا با حضور در سنای آمریکا به سئوال چندین تن از سناتورها درباره مذاکره هسته ای با ایران پاسخ دادند.
 قولی که جنتی از هاشمی گرفت؟
آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطره نویشی 12 مرداد سال 1367 نوشته است: آقای جمشیدی مسئول آمار [وزارت] برنامه و بودجه آمد و برنامه آمارگیری وضع کشاورزی را توضیح داد و برای انجام آن کمک خواست که از سربازان دیپلم استفاده کنند.
 بازتاب نامه سردار سلیمانی به مقاومت فلسطین در رسانه های عربی
سران عرب منکر حمایت ایران از فلسطین هستند و باید حق را به آنها داد چرا که بسیاری ازآنها از ترس اسرائیل و آمریکا از کمک های بشر دوستانه به نوار غزه بخل ورزیدند؛ پس جا دارد که نسبت به حمایت ایران سکوت اختیار کنند.
 هافینگتون پست: اسلحه ای مهیب در دستان تروریست‌های وهابی
«آن ها تهدید کرده اند که در سرتاسر جهان شامل اروپا و امریکا حمام خون جاری خواهند کرد، ولی این سؤال مطرح است که عقبه فکری داعش و گروه‌هایی مانند آن کجاست؟»
 حذف نام ایران از پنج کشوری که از آمریکا متنفرند!
یک مرکز آمریکایی مدعی شده است در پژوهش جدیدش، پنج کشور عمده مخالف آمریکا را کشف کرده است؛ ولی در این پژوهش نام بسیاری از کشورها به خصوص ایران دیده نمی شود! و ....
 یک چهارم کشته شدگان غزه، کودک هستند
پزشک نروژی به نام "مادس گیلبرت" که در بیمارستان شفا در غزه فعالیت می کند تصاویری را از کودکان شیرخواره نشان داد که در حملات اسرائیل به منطقه غزه کشته یا زخمی شده اند و پرسید: آیا اینها تروریست هستند؟
 جنجال نخستین مجری زن بی‌حجاب در تلویزیون عربستان
شبکه خبری رسمی آل‌سعود، در روز عید فطر برای نخستین بار برای قرائت اخبار از یک گویندۀ زن بی‌حجاب "رونمایی" کرد.
 عوامل تاثیر گذار بر روابط جنسی
آیا می دانید چه عوامل و نکاتی باعث افزایش یا کاهش میل جنسی در خانم ها یا آقایان می شود؟
 تقلید داعش از رضاخان
گروه تروریستی داعش ساکنان شهر موصل عراق را مجبور به پوشیدن لباس محلی پاکستان کرده است.
 جهاد نکاح دختران اسرائیلی با هدف حمایت از ارتش
زنان اسرائیلی عباراتی مثل "من ارتش اسرائیل را دوست دارم" را تبلیغ می کنند.
 خودرو آمریکایی ابوبکر بغدادی + عکس
این ماشین از نوع هامر ساخت آمریکا بوده و بر روی درب آن شعار تروریستی (اسلم تسلم) به معنای تسلیم شده ها به داعش در امانند، نوشته شده است.
 گاردین: جهان با خواری نظاره گر کشتار مردم در غزه است
روزنامه انگلیسی گاردین صفحه نخست روز پنجشنبه اش را به حملات ددمنشانه اسرائیل به غزه اختصاص داد و نوشت: جهان با خواری ایستاده و نظاره گر کشته شدن دست کم 15 نفر بر اثر حملات اسرائیل به یک مدرسه در غزه است.
 سردار قاسم سلیمانی: خلع سلاح مقاومت تصور باطل است
فرمانده کل سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران با انتشار پیامی درباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کرد، خلع سلاح مقاومت تصوری باطل است که هیچ گاه محقق نخواهد شد.
 دفتر ازدواج" داعش برای زنان متقاضی جهاد نکاح
گروهک تروریستی داعش پس از برپایی تورهای گردشگری برای تروریست ها وغیر نظامیان در مناطق تحت کنترل خود، به تازگی برای زنان مجرد و بیوه‌زنانی که تمایل به ازدواج با تروریست‌ها دارند، "دفتر ازدواج" تاسیس کرده است.
 اعراب برای فلسطین چه کردند
نویسنده و روزنامه نگار سرشناس عرب، با انتقاد از سکوت دولتهای عربی به ویژه عربستان سعودی در قبال درد و رنجهای مردم فلسطین و محاصره ظالمانه غزه، تأکید کرد: پیام ما به برادران عرب، این است که "ساکت شوید و نصیحت هایتان را برای خودتان نگه دارید.
 شورای امنیت طرح روسیه درباره داعش را تأیید کرد
شورای امنیت طرح روسیه برای ممنوعیت خرید نفت از گروه‌های تروریستی داعش و النصره در عراق و سوریه را تأیید کرد.
 دختر بچه ای که به عقد مرد داعشی درآمد +عکس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر