۴ خرداد ۱۳۹۴

دانلود بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ

لوکس اپس noreply@luxe-apps.ir
 
سیستم بازاریابی پست الکترونیک - لوکس [بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ]
​نسخه ی چهارم نرم افزار ایمیل مارکتینگ لوکس هم اکنون به همراه سرویس جدید و بسیار ارزشمند تحلیلگر آمار بازدیدکنندگان و هسته ی ویرایش شده قابل دریافت از وب سایت لوکس اپس می باشد.​
آیا تاکنون به هزینه های بسیار بالای بازاریابی محصولات خود فکر کرده اید؟ تا چه حد این بازاریابی گسترده و وسیع بوده است؟ آیا میخواهید محصولات خود را در سرتاسر جهان معرفی کنید؟ کدام شیوه باصرفه تر است؟
در عصر تجارت الکترونیکی اهمیت تبلیغات هدفمند و کم هزینه بر کسی پوشیده نیست. صاحبان صنایع، تولید کنندگان و مدیران وب سایت های تجاری به خوبی به این مساله واقفند که بدون بازاریابی و تبلیغات وسیع، قادر نخواهند بود محصولات خود را به مشتریان معرفی نموده و آنطور که شایسته است آنها را به فروش برسانند.
از برجسته ترین شیوه ی تبلیغات در زندگی مدرن امروزی، تبلیغات بوسیله ی ارسال ایمیل به صندوق پستی مشتریان بالقوه است. روش های دیگر تبلیغات نظیر تبلیغ در موتورهای جستجو و تبلیغات بصری در وب سایت های مختلف، علاوه بر تحمیل هزینه های سنگین بر تبلیغ کننده، انعطاف پذیری لازم جهت در بر گرفتن طیف وسیعی از کاربردهای یک ابزار تبلیغاتی را در بر ندارند.
با تبلیغات بوسیله ی ارسال ایمیل به مخاطبین خود می توانید :
•محصولات خود را جهانی کنید.
•تبلیغات گسترده، آسان و با کمترین هزینه ی ممکن را انجام دهید.
•به مشتریان خود خبرنامه های تبلیغاتی ارسال کنید.
•فراخوان عمومی، اطلاعیه و پیام های فوری ​​ارسال کنید.​
•و ...
سیستم بازاریابی پست الکترونیک - لوکس با هدف اراٸه ی راهکاری همگانی جهت تبلیغات و بازاریابی به شیوه ای کاملا ارزان و مقرون به صرفه ​ایجاد شده است و به شما این امکان را می دهد تا با در اختیار داشتن یک ابزار قدرتمند تبلیغاتی نسبت به بازاریابی و تبلیغ محصولات و خدمات خود اقدام نمایید.
 
 
 

دانلود نسخه ی آزمایشی نرم افزار

مشاهده ی تصاویری از محیط کاربری نرم افزار

امکانات نسخه ی چهارم سیستم بازاریابی پست الکترونیک - لوکس :​

​​1. ​تحلیلگر آمار بازدیدکنندگان [جدید] :
یکی از قابلیت های بسیار ارزشمند این نرم افزار، امکان تحلیل آمار بازدیدکنندگان است. بدین وسیله شما اطلاعات کاملی را از بازدیدکنندگان ایمیل های ارسالی خود بدست آورده و از این اطلاعات می توانید جهت بهبود فرایند تبلیغاتی خود استفاده نمایید. ​

اطلاعاتی که توسط این سیستم از بازدیدکنندگان ثبت می شود عبارتند از :
1.نام پروژه : نام پروژه ای که ایمیل توسط آن ارسال شده است.
2.آدرس ایمیل بازدید کننده : آدرس ایمیلی که محتوا به آن ارسال شده است و مورد بازدید قرار گرفته است.
3.لینک بازدید شده : در صورتی که کاربر بر روی یکی از لینک های موجود در ایمیل کلیک کند، آدرس لینک کلیک شده ثبت خواهد شد.
4.زمان دقیق بازدید : زمان دقیق مشاهده ی ایمیل و یا کلیک بر روی یک لینک موجود در ایمیل ارسالی.
5.نوع مرورگر بازدیدکننده : نام و نسخه ی مرورگری که ایمیل توسط آن مشاهده شده است.
6.نوع سیستم عامل بازدیدکننده : نام و نسخه ی سیستم عامل بازدیدکننده.
7.کشور بازدیدکننده : کشور محل اقامت بازدیدکننده.
 شما همچنین می توانید آدرس های ایمیل بازدیدکنندگان را بر اساس پروژه و یا کشور بازدیدکننده استخراج نموده و در یک فایل متنی ذخیره نمایید. به عنوان مثال در صورتی که مایل باشید آدرس ایمیل کلیه ی بازدیدکنندگانی که از کشور "ایران" ایمیل های ارسالی شما را مشاهده نموده اند در اختیار داشته باشید می توانید در دیالوگ "ذخیره در فایل" کشور "ایران" را از لیست انتخاب نموده و سپس بر روی دکمه ی "ذخیره" کلیک نمایید.
2​​. ​منطق پروژه وار جهت ارسال ایمیل به مخاطبین :
در این سیستم شما می توانید با ایجاد پروژه ی جدید و پیمودن 3 گام، ایمیل های تبلیغاتی مورد نظر خود را به مشتریان ارسال نمایید. لازم به ذکر است هر پروژه اطلاعات منحصر به فرد خود را نگهداری می کند و کاملا مستقل از سایر پروژه ها عمل می نماید.
این 3 گام عبارتند از :
•گام اول : ورود اطلاعات
لیست مخاطبین (آدرس های ایمیل مشتریان) در این مرحله به پروژه ​وارد می شود. به هنگام ورود اطلاعات، آدرس های ایمیل اعتبارسنجی می شوند و موارد تکراری نیز از لیست نهایی حذف می گردد. از امکانات بسیار ارزشمند این گام، امکان اعتبارسنجی و یا ویرایش نام دامنه ی آدرس های ایمیل وارد شده به پروژه می باشد.

•گام دوم : پیکربندی محتوا
با استفاده از ویرایشگر قدرتمند HTML  موجود در این مرحله، شما می توانید محتوای ایمیل ارسالی خود را ایجاد نمایید. شما همچنین می توانید پس از انتخاب فایل های مورد نیاز، آنها را به ایمیل ارسالی ضمیمه نمایید.
                      
•گام سوم : ارسال
این گام، گام پایانی پروژه می باشد و به شما این امکان را می دهد تا پس از افزودن حساب های کاربری ارسال کننده به پروژه و اختصاص سهمیه ی ارسال به آنها، اقدام به ارسال ایمیل به مخاطبین خود نمایید.
 
​​3. موتور جستجوگر ایمیل در فایل های داده ای :
موتور جستجوگر ایمیل موجود در بخش "جستجو در فایل" قادر است تا پس از بررسی محتوای فایل های داده ای وارد شده به سیستم،​ آدرس های ایمیل موجود در آنها را استخراج نماید.
فایل های داده ی مورد پشتیبانی عبارتند از :​
1.فایل های متنی (*.txt, *.csv, *.vcf, *.rtf, *.xml)
2.صفحات وب (*.htm, *.html, *.mht, *.mhtml)
3.سند ورد (*.doc, *.docx)
4.فایل اکسل (*.xls, *.xlsx)
5.پایگاه داده اکسس (*.mdb, *.accdb)
6.پایگاه داده SQL Server
•به همراه اعتبارسنجی، ادغام نتایج (​10GB) و حذف موارد تکراری از لیست نهایی
 
 
 
​​4. موتور جستجوگر ایمیل در وب سایت های اینترنتی :
​شما می توانید با وارد نمودن آدرس وب سایت های اینترنتی مورد نظر خود، به جستجوی آدرس ایمیل درون محتوای آنها بپردازید. همچنین این امکان فراهم شده است تا بتوانید​ به صورت همزمان عملیات جستجو را بر روی وب سایت های مورد نظر اجرا نمایید​ که ​بدین وسیله در مدت زمانی محدود، تعداد وسیعی از آدرس های ایمیل از منابع متعدد گردآوری ​خواهد شد.
 همچنین این سیستم یک آدرس وب یافت شده را بیش از یک بار مورد پردازش قرار نخواهد داد که این امر به طور چشمگیری از پهنای باند اینترنتی مصرفی خواهد کاست.
این نسخه از نرم افزار دارای قابلیت زمان بندی عملیات جستجو در وب می باشد که به عنوان مثال در صورتی که دارای سرویس اینترنت پرسرعت شبانه رایگان هستید، میتوانید با منحصر کردن عملیات جستجو به ساعاتی خاص از شبانه روز، ترافیک سرویس خود را برای سایر امور محفوظ نگه دارید.
ویژگی های موتور جستجوگر ایمیل در وب سایت های اینترنتی عبارتند از :​
1.امکان پردازش همزمان آدرس های وارد شده - توانایی سخت افزاری سیستم شما (در اختیار داشتن منابع سیستمی کافی [نظیر سی پی یو، حافظه ی رم] و پهنای باند اینترنتی در دسترس، 2 عامل تعیین کننده در سرعت پردازش خواهد بود)
2.امکان زمان بندی عملیات جستجو در وب
3.مشاهده ی گزارش عملکرد در هر مرحله ای از پردازش
4.توانایی ثبت 10GB اطلاعات به ازای هر آدرس وارد شده
5.ذخیره ی آدرس های ایمیل یافت شده در فایل متنی
6.تعریف منطق چگونگی ثبت لینک های جدید یافت شده توسط نرم افزار و عدم ثبت لینک تکراری به ازای هر آدرس وارد شده
7.استفاده از پروکسی جهت پردازش جستجو
8.کنترل سرعت پردازش حین عملیات جستجو

•سایر امکانات نرم افزار :
1. امکان عملکرد چندین پروژه به صورت همزمان (با توجه به توانایی های سیستم کاربر و سرعت اتصال وی به شبکه ی اینترنت)
2.امکان تعریف رمز ورود به سیستم توسط کاربر
3.تهیه ی نسخه ی پشتیبان و بازگردانی به تنظیمات اولیه
4.دارای راهنمای جامع
​​​
این سیستم هم اکنون به همراه یک ماه سرویس تحلیلگر رایگان به قیمت تنها 32,000 تومان (تا ​28 اردیبهشت 1394) آماده ی ارائه به شما کاربران گرامی می باشد.
نسخه ی آزمایشی سیستم نیز هم اکنون در دسترس قرار دارد که می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید. پس از اقدام به "فعال سازی" نرم افزار محدودیت های اعمال شده بر نسخه ی آزمایشی رفع شده و کلیه ی ویژگی های سیستم در دسترس قرار خواهند گرفت.
 

دانلود نسخه ی آزمایشی نرم افزار

مشاهده ی تصاویری از محیط کاربری نرم افزار

 خبرنامه ی وب سایت به شما این امکان را می دهد تا از جدیدترین محصولات ما بوسیله ی دریافت ایمیل مطلع شوید. در صورت تمایل به لغو عضویت خود، بر روی لینک مقابل کلیک کنید :لغو عضویت در خبرنامه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر