۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

آیا ایران توافقنامه را نقض خواهد کرد؟ ★

30a30.ir newsletter@qnews.ir
 
www.appinapps.com
آموزش برنامه نویسی اندروید , جاوا و برنامه نویسی تحت وب کاملا رایگان به همراه دانلود سورس کد با توضیحاتی بسیار ساده . .... اطلاعات بیشتر
 
 
 
 
 
شکست سنگین عربستان در تجاوز دریایی به عدن
  هجوم گسترده عربستان سعودی به عدن با وجود همراهی تعداد قابل توجهی شناور و کشتی‌های جنگی در این حمله، شکست خورد.
خبرگزاری رسمی مصر طوفان قاطعیت را تجاوز عربستان خواند
 خبرگزاری رسمی مصر الشرق الاوسط عملیات نظامی طوفان قاطعیت به رهبری عربستان را که مصر هم در آن مشارکت دارد تجاوز عربستان به یمن توصیف کرد.
توافقات بانکی میان ایران و روسیه / چند بانک روسی حساب ریالی افتتاح می کنند
 سفیر ایران در مسکو در نشست اتاق مشترک ایران و روسیه از توافقات مهم بانکی میان تهران و مسکو برای افزایش سطح مبادلات تجاری خبر داد و گفت: با موافقت رییس بانک مرکزی برای چند بانک روسی در ایران حساب ریالی افتتاح می شود.
آیا ایران توافقنامه را نقض خواهد کرد؟
 ایران پرجمعیت ترین کشور منطقه است و دربرگیرنده تمدنی پرغرور و سربلند و تمام و کمال است که حائز منابع طبیعی و انسانی تحصیلکرده قابل توجه است. از منظر امنیتی، ایران نیازی به تسلیحات هسته ای ندارد.
پرتاب از ساختمان توسط تروریست های داعش
 اعضای گروه تروریستی داعش یک جوان ساکن شهر رقه سوریه را به اتهام انحراف جنسی از ساختمان پرتاب کرده و سپس او را سنگسار کردند.
ظریف: پرانتز های زیادی باقی مانده/ مصمم به پایان بحران های ساختگی هستیم
 محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در پیامی توییتری از دشواری مذاکرات گفت ولی خبر داد که نگارش متن در حال پیشرفت است، هرچند که هنوز پرانتزهای زیادی باقی مانده است.
مرد سال و ژنرال محبوب ایرانی ها از سایه خارج می‌شود
 او حدود 20 سال است که فرماندهی نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عهده دار است. او به جهت ماموریتش سال ها در سایه به سر برده و تصاویر اندکی از او منتشر شده است.
تصاویری از حضور زنان کُرد در جنگ با داعش
 عکاس خبرگزاری رویترز، تصاویری از زنان کُرد را که هم اکنون در شهر شنگال (سنجار) در شمال عراق در کنار مردان با تروریست‌های داعش مقابله می‌کنند، به ثبت رسانده است.
نحوه نگارش متن «برجام» + عکس
بعیدی‌نژاد درباره نگارش متن «برجام» گفت: درباره هر موضوع با توجه به سوابق مذاکرات پیشنهادهای کتبی مطرح و در بسیاری از موارد برای وضوح بیشتر پیشنهادها روی صفحه قرار گرفته و بعد از بحث‌های فراوان جرح و تعدیل شده و به متن واحد تبدیل می‌شوند.
هشدار برای استفاده تلفن های هوشمند/ اطلاعات خصوصی را ذخیره نکنی
 پلیس فضای تبادل اطلاعات نسبت به ذخیره کردن اطلاعات خصوصی افراد در گوشی های تلفن هوشمند هشدا داد.
عجیب ترین مونوپاد جهان + عکس
 زوج آمریکایی مونوپادی جدید شبیه به دست انسان اختراع کرده‌اند. آن‌ها این مونوپاد عجیب و غریبشان را «بازوی سلفی» نامیده‌اند.
بورس وایبری؛ بورس تلگرامی!
چه دلیلی دارد کسی که اطلاعات نهانی از سهمی دارد و در واقع از رشد یک سهم خبر دارد، آن را به جای این که خودش استفاده کند سخاوتمندانه در اختیار شما قرار دهد؟!
مقابله با دیابت با کاهش یک نوشیدنی شیرین در روز
 مطالعات محققان انگلیسی نشان می دهد که با کم کردن مصرف یک نوشیدنی شیرین در روز، احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 تا 25 درصد کاهش می یابد.
سارق کارت عابربانک را شناسایی کنید
 رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه مجوز انتشار تصویر بدون پوشش سارق از سوی مقام قضایی صادر شده از شهروندان خواست تا پلیس را در شناسایی هویت این فرد یاری کنند.
سرکرده چچنی داعش در عراق به هلاکت رسید
  یکی از سرکردگان چچنی داعش در عراق، در عملیات نیروهای ارتش در استان صلاح الدین به هلاکت رسید.
راه های درمان کیست تخمدان
 به گفته یک کار‌شناس مامایی، کیست‌های تخمدان انواع مختلفی دارد که شایع‌ترین نوع آن کیست‌های ساده است و زنان زیر ۴۰ سال یا در سن باروری را بیشتر درگیر می‌کند.
ویتامینی مخصوص دختران
 مصرف زیاد ویتامین D موجب بروز مسمومیت می‌شود.
العبادی باید بین ایران و آمریکا یکی را انتخاب کند
 «طرح حمایت مالی،‌ در میان بندهای راهبرد دفاع آمریکا برای سال دوهزار و شانزده قرار دارد که کنگره مشغول بررسی آن است. با این حال بخش ویژه طرح قانون حمایت مالی از دولت عراق و تدوین راهبرد کامل از وظائف کمیسیون نیروهای مسلح کنگره خواهد بود.»
دیوید بکام و پسرش و روز تولدش + عکس
 دیوید بکام، ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، دیروز 40 ساله شد.
 
 
 
 This message was intended for 'toloue@gmail.com' You have received this message because you are subscribed to
Unsubscribe | To contact us please email youremail@emailaddress.com

 
 
 
 
 

 ده بیماری کشنده جهان در فهرست سازمان بهداشت جهانی
سازمان بهداشت جهانی (WHO)، از سل، فشار خون بالا،دیابت،اسهال، ایدز، سرطان ریه، برونشیت، انسداد مزمن ریوی و سکته های مغزی و قلبی به عنوان 10 بیماری مهلک جهان نام برده است.
 نامه محسن رضایی به روحانی
ˈمحسن رضاییˈ - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام- در نامه ای به ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری از وی خواست که از فرصت استقبال مناسب بین المللی از دولت او برای مبارزه و خلع سلاح اسرائیل استفاده کند.
 زنان ترکیه در ملأعام نخندند
پس از آنکه معاون نخست وزیری ترکیه اعلام کرد: زنان این کشور نباید در ملأعام بخندند، زنان این کشور در یک اقدام دسته‌جمعی تصاویری را از خودشان با لب‌های خندان در توییتر منتشر کردند و با این کار، با سخنان معاون نخست وزیری این کشور به مخالفت پرداختند.
 عراقچی هرگونه توافق با آمریکا درباره اراک و فردو را تکذیب کرد
یک عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان هرگونه توافق بر سر آب سنگین اراک و فردو با آمریکا را رد کرد.
 اقامه نماز عید فطر تروریستهای داعشی در قلب ترکیه + عکس
تروریستهای داعشی در یکی از مناطق حومه استانبول نماز عید فطر را اقامه کردند.
 سود عراق از شکاف میان بعثی ها و داعشی ها
به نظر می رسد درگیری میان گروه های تکفیری-بعثی در عراق سرآخر توان هر 2 طرف را تحلیل خواهد برد و به سود دولت و مردم عراق تمام خواهد شد.
 حذف عبارت "آیت الله" از سایت رسمی
به نظر می‌رسد این رویه‌ی تازه‌ی این مرجع تقلید باشد. در  رویدادی قابل توجه در رونمایی از طرح جدید سایت رسمی آیت الله سیستانی عنوان "آیت الله" یا "آیت الله العظمی" حذف شده است.
 شرمن : توافق شده فقط تاسیسات نطنز غنی سازی داشته باشد
وندی شرمن مذاکره کننده ارشد هسته ای آمریکا به همراه دیوید کوهن معاون وزیر خزانه داری امریکا با حضور در سنای آمریکا به سئوال چندین تن از سناتورها درباره مذاکره هسته ای با ایران پاسخ دادند.
 قولی که جنتی از هاشمی گرفت؟
آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطره نویشی 12 مرداد سال 1367 نوشته است: آقای جمشیدی مسئول آمار [وزارت] برنامه و بودجه آمد و برنامه آمارگیری وضع کشاورزی را توضیح داد و برای انجام آن کمک خواست که از سربازان دیپلم استفاده کنند.
 بازتاب نامه سردار سلیمانی به مقاومت فلسطین در رسانه های عربی
سران عرب منکر حمایت ایران از فلسطین هستند و باید حق را به آنها داد چرا که بسیاری ازآنها از ترس اسرائیل و آمریکا از کمک های بشر دوستانه به نوار غزه بخل ورزیدند؛ پس جا دارد که نسبت به حمایت ایران سکوت اختیار کنند.
 هافینگتون پست: اسلحه ای مهیب در دستان تروریست‌های وهابی
«آن ها تهدید کرده اند که در سرتاسر جهان شامل اروپا و امریکا حمام خون جاری خواهند کرد، ولی این سؤال مطرح است که عقبه فکری داعش و گروه‌هایی مانند آن کجاست؟»
 حذف نام ایران از پنج کشوری که از آمریکا متنفرند!
یک مرکز آمریکایی مدعی شده است در پژوهش جدیدش، پنج کشور عمده مخالف آمریکا را کشف کرده است؛ ولی در این پژوهش نام بسیاری از کشورها به خصوص ایران دیده نمی شود! و ....
 یک چهارم کشته شدگان غزه، کودک هستند
پزشک نروژی به نام "مادس گیلبرت" که در بیمارستان شفا در غزه فعالیت می کند تصاویری را از کودکان شیرخواره نشان داد که در حملات اسرائیل به منطقه غزه کشته یا زخمی شده اند و پرسید: آیا اینها تروریست هستند؟
 جنجال نخستین مجری زن بی‌حجاب در تلویزیون عربستان
شبکه خبری رسمی آل‌سعود، در روز عید فطر برای نخستین بار برای قرائت اخبار از یک گویندۀ زن بی‌حجاب "رونمایی" کرد.
 عوامل تاثیر گذار بر روابط جنسی
آیا می دانید چه عوامل و نکاتی باعث افزایش یا کاهش میل جنسی در خانم ها یا آقایان می شود؟
 تقلید داعش از رضاخان
گروه تروریستی داعش ساکنان شهر موصل عراق را مجبور به پوشیدن لباس محلی پاکستان کرده است.
 جهاد نکاح دختران اسرائیلی با هدف حمایت از ارتش
زنان اسرائیلی عباراتی مثل "من ارتش اسرائیل را دوست دارم" را تبلیغ می کنند.
 خودرو آمریکایی ابوبکر بغدادی + عکس
این ماشین از نوع هامر ساخت آمریکا بوده و بر روی درب آن شعار تروریستی (اسلم تسلم) به معنای تسلیم شده ها به داعش در امانند، نوشته شده است.
 گاردین: جهان با خواری نظاره گر کشتار مردم در غزه است
روزنامه انگلیسی گاردین صفحه نخست روز پنجشنبه اش را به حملات ددمنشانه اسرائیل به غزه اختصاص داد و نوشت: جهان با خواری ایستاده و نظاره گر کشته شدن دست کم 15 نفر بر اثر حملات اسرائیل به یک مدرسه در غزه است.
 سردار قاسم سلیمانی: خلع سلاح مقاومت تصور باطل است
فرمانده کل سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران با انتشار پیامی درباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کرد، خلع سلاح مقاومت تصوری باطل است که هیچ گاه محقق نخواهد شد.
 دفتر ازدواج" داعش برای زنان متقاضی جهاد نکاح
گروهک تروریستی داعش پس از برپایی تورهای گردشگری برای تروریست ها وغیر نظامیان در مناطق تحت کنترل خود، به تازگی برای زنان مجرد و بیوه‌زنانی که تمایل به ازدواج با تروریست‌ها دارند، "دفتر ازدواج" تاسیس کرده است.
 اعراب برای فلسطین چه کردند
نویسنده و روزنامه نگار سرشناس عرب، با انتقاد از سکوت دولتهای عربی به ویژه عربستان سعودی در قبال درد و رنجهای مردم فلسطین و محاصره ظالمانه غزه، تأکید کرد: پیام ما به برادران عرب، این است که "ساکت شوید و نصیحت هایتان را برای خودتان نگه دارید.
 شورای امنیت طرح روسیه درباره داعش را تأیید کرد
شورای امنیت طرح روسیه برای ممنوعیت خرید نفت از گروه‌های تروریستی داعش و النصره در عراق و سوریه را تأیید کرد.
 دختر بچه ای که به عقد مرد داعشی درآمد +عکس
تعدادی از کاربران فیس‌بوک تصویر یکی از اعضای وابسته به گروه داعش یک دختر ب
...
[Message clipped]  View entire message

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر