۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

The Constitutionalist Party of Iran (Liberal Democrat)

The Constitutionalist Party of Iran (Liberal Democrat) info@irancpi.net

اعلاميه حزب مشروطه ايران ( لیبرال دمکرات)



روز جهانى كارگر ١٣٩٤

اول ماه مه روز جهانى كارگر، امسال در زمانی فرامی‌رسد كه جنبش كارگرى ایران با جنب‌وجوشی بیشتر و اراده‌ای قویی‌تر از سال‌های پیش پاى فرا گذاشته و با استقامتى تحسین‌برانگیز به دنبال بازیابى حقوق از دست رفته خود است. هر روز خبرى از تظاهرات، تحسن و مبارزه کارگران دلیر و زحمتكش از شهرهاى بزرگ و كوچك ایران به گوش می‌رسد.

تنها كارگران ایران نیستند كه براى بازیابى حقوق از دست رفته خود، خسته از وضع موجود، بپا خواسته و تلاش می‌کنند. به هر سوى كه بنگریم فرهنگیان، پرستاران و دیگر اقشار شریف و زحمتكش ایران را می‌بینیم كه خسته از بی‌عدالتی و تبعیض، خسته از وعده‌های توخالى و به تعویق افتاده، خسته از این‌همه غارت و به هدر رفتن ثروت‌ها و فرصت‌های ملى، دوش بدوش كارگران ایران تاب ادامه وضع موجود را نداشته و براى احقاق حقوق خود و تغییر وضع موجود بپا خواسته‌اند.

حزب مشروطه ایران(لیبرال دمكرات) ضمن شادباش روز جهانى كارگر و ابراز بهترین آرزوها براى دست‌یابی کارگران ایران به حقوق از دست رفته‌شان از همه هم‌وطنان خود مخصوصاً معلمان، پرستاران و دانشجویان می‌خواهد كه هم‌وطنان دلیر خود كارگران شریف و زحمتكش ایران را نه‌تنها در روز كارگر كه در همه روز و همه‌وقت تنها نگذاشته با شركت در تظاهرات آرام و مسالمت‌آمیز آنان همدلى و حمایت خود را از خواسته‌های به‌حق آنان به‌نظام سراپا ظلم و ستم و تبعیض جمهورى اسلامى و همه جهانیان نشان دهند.

كارگران، فرهنگیان، پرستاران، دانشجویان هم‌وطنان دلیر از هر قشر و طبقه‌ای كه هستید، در ایران همراه هم شوید كه این درد مشترك جز با حمایت و پشتیبانى از خواسته‌ای به‌حق هم درمان نمی‌شود.تنها با به هم پیوستن و حمایت از حقوق حقه یكدیگر است كه همه ما به حقوق خود و آن جامعه آزاد و پویائى كه آرزویش را داشته و داریم خواهیم رسید و سایه شوم بی‌عدالتی، تبعیض و استبداد دینى از ایران اهورائى ما رخت بر خواهد بست.
به امید آن روز جهانى كارگر بر كارگران ایران و جهان شاد و فرخنده باد.

پاينده ايران
زنده باد ملت ايران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر