۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

واقعیت های تلخ درباره چای! ★

30a30.ir newsletter@qnews.ir
 
ابوبکر البغدادی رهبر داعش فلج شده است
 معاون البغدادی از بین سه کاندیدا، که دو تن از آن ها عراقی و دیگری سوری است، تعیین خواهد شد.
روایت غلط دولت آمریکا از کشته شدن «بن لادن» جنجال آفرین شد
 «ارائه اطلاعات نادرست، استفاده از زندان های مخفی، حملات پهبادها، عملیات شبانه نیروهای ویژه، عبور از سلسله مراتب اداری و کنار گذاشتن آنهایی که ممکن است "نه" بگویند، همچنان بخشی از سیاست آمریکا است.»
توطئه آل سعود و ایجاد جبهه جدید علیه ایران
 یکی دیگر از تغییرات استراتژیک در صحنه بحران سوریه تحمیل یک تغییر بزرگ در نام "جبهه النصره" است.
مردان مالایی انتحاری داعش وزنان برده جنسی می شوند
 مالزی روز سه شنبه افشا کرد که شش تروریست این کشور در عراق و سوریه در عملیات انتحاری به هلاکت رسیدند.
علی اکبر صالحی تحت عمل جراحی قرار گرفت/ جراحی دوم پایان یافت
 علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی به دلیل کسالت دوشنبه شب تحت عمل جراحی دستگاه گوارش قرار گرفت.
واقعیت های تلخ درباره چای
پزشک و محقق طب اسلامی گفت: بوته‌ی چای جزو معدود گیاهانی است که به‌علت وجود سموم فراوان در بافت آن، در طبیعت هیچ آفت جدی به جز انسان ندارد.
مذاکرات 1+5 این بار در یک سریال آمریکایی + عکس
  بعد از ماجرای پرحاشیه مذاکرات هسته‌ای میان روسای جمهور ایران و آمریکا که در سریال «۲۴» نمایش داده شد، حالا یک سریال آمریکایی دیگر هم وارد این بازی شده...
پاپ: قدرت های جهان با صنعت مرگ آفرین جنگ و فروش تسلیحات زنده اند
 پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها با تاکید بر اینکه قدرت های جهانی با صنعت مرگ آفرین جنگ و سود فروش تسلیحات زنده اند، از کشورهایی که با ساخت و فروش تسلیحات و جنگ آفرینی سود می برند، به شدت انتقاد کرد.
هتلی برای زنان دوستدار گریه!
  یک هتل ژاپنی در توکیو، برای زنان مبتلا به استرس یا افسردگی، محیطی فراهم کرده که هر اندازه می خواهند، با صدای بلند گریه کنند.
گریم حسام در نقش «نواب صفوی» + عکس
 تصویربرداری سریال تاریخی «معمای شاه» به تهیه‌کنندگی علی لدنی و کارگردانی محمدرضا ورزی در لوکیشن شهرک سینمایی، خیابان منیریه و میدان بهارستان در حال و هوای سال‌های 1317 تا 1340 به پایان رسید و امروز تصویربرداری لوکیشن خانه نواب صفوی با بازی حسام...
چرا خانواده ها در لیبی دختران خود را به داعش می‌دهند ؟
 روزنامه تایمز فاش کرد که داعش در لیبی، در مقابل امان دادن به خانواده‌ها از آنان می خواهد یکی از دختران کم سن و سال خود را به جنگ جویان این گروه تروریستی بدهند.
قدیمی ترین مذهب جهان به نام "سامری" + عكس
 این قوم در "نابلس" مرکز شمالی کرانه باختری رود اردن زندگی می‌کند و آداب و رسوم عجیبی دارند.
پس از انرژی هسته ای، نوبت به اینترنت ایران خواهد رسید!
 با افزایش احتمال توافق هسته ای میان ایران و 1+5، رسانه های غربی در سناریویی جدید علیه قدرت سایبری ایران سیاه نمایی کرده و زمینه را برای فشار به جمهوری اسلامی از این طریق آماده می کنند.
سران بحرین، عمان و امارات نیز به کمپ دیوید نمی روند
 عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان اعلام کرد ملک سلمان به علت همزمانی این نشست با تاریخ آتش‌بس در یمن و افتتاح مرکز ملک سلمان برای کمک بشردوستانه در آن شرکت نمی کند.
نقشه راه اقتصاد مقاومتی در دسترس قرار گرفت
 نقشه راه اقتصاد مقاومتی براساس چارچوب ها و راهکارهای تبیین شده به عنوان راهبرد کلان مورد تاکید حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، در دسترس برنامه ریزان و کارشناسان قرار گرفت.
مصرف زیاد این ویتامین سمی است
 رشد چشمگیر مصرف مکمل‌های ویتامین D این نگرانی را تشدید کرده که ممکن است افراد بیشتری مسمومیت ناشی از سطح بالای ویتامین D در بدن را تجربه کنند.
همکاری هسته ای اسرائیل با عربستان برای مقابله با ایران
 هرچند تهدید آمریکایی ها و اسرائیلی ها برای حمله نظامی به ایران همچنان پابرجاست، اما توانمندی عملیاتی و سیاسی تحقق این تهدید خود یک مشکل بزرگ است.
شورای راهبردی اصلاح‌طلبان خودش راه انحرافی است
 قائم مقام حزب نیمه تعطیل اعتماد ملی گفت شورای راهبردی اصلاح‌طلبان را مسیرانحرافی می‌داند.
افزایش فشار ها بر ناطق نوری برای نامزدی در مجـلس
 علی‌اکبر ناطق‌نوری می‌تواند یکی از افراد موثر در انتخابات مجلس دهم باشد؛ چه کاندیدا باشد و چه نباشد! به بیان دیگر او فردی است که آمدن یا نیامدنش حتما بر معادلات سیاسی انتخابات اسفندماه تاثیر خواهد داشت حتی اگر در نتیجه آن هیچ تاثیری نداشته باشد.
تقلید روش صهیونیستها برای بمباران یمن + عکس
  به عقیده ناظران، تشابه روش برای توجیه حملات به مناطق مسکونی و بمباران شهروندان در یمن، غزه و لبنان، از شکست سنگین ائتلاف عربستان در آینده خبر می دهد.
یمن سوژه طراحان شد +پوستر
 با ادامه روند تعرض و حملات وحشیانه عربستان به یمن و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان، کاربران فضای مجازی نیز دست به کار شدند و از این اقدامات غیرانسانی اعلام انزجار کردند.
حرف های خواندنی وزیر ارشاد درباره شبکه های ماهواره ای
 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به در دسترس قرار گرفتن امواج شبکه‌های ماهواره‌ای بر روی موبایل در آینده نزدیک، از بی‌اثر بودن اقدامات انجام شده در خصوص جمع‌آوری دیش‌های ماهواره انتقاد کرد.
آینه آنلاین ساخته شد
 به لطف آینه جدیدی که محققان ساخته اند از این پس مسواک زدن یا شانه کردن موها در برابر آینه کاری پیش پا افتاده نخواهد بود.
شرط عجیب انتحاری داعش برای ازدواج! + عکس
 یک تروریست داعشی، شرط عدم ممانعت از عملیات انتحاری را در ضمن شروط عقدنامه ازدواجش اضافه کرد.
رقابت‌های انتخاباتی آغاز شده/ مسئولان مراقب حضور در برخی محافل و استقبال از شخصیت‌ها باشند
 وزیر کشور با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم بی‌طرفی خود را در جریان برگزاری انتخابات حفظ کنیم، گفت: رقابت‌های انتخاباتی از الان آغاز شده است.
روسیه و چین آماده اند از امنیت اینترنت دفاع کنند
 دولت روسیه پیشنویس توافقنامه با چین درباره تامین امنیت اطلاع رسانی جهانی را تصویب کرد و به وزارت امور خارجه این کشور وظیفه داده شده که با طرف چینی وارد مذاکره شود.
کدام رسانه های خارجی در کشور نمایندگی دارند؟ + اسامی
 لیست رسانه‌های خارجی دارای مجوز فعالیت در کشور اعلام شد.
تطهیر داعش با خون آمریکایی
 حمله به محل برگزاری نمایشگاه کاریکاتورهای موهن ضدرسول الله(ص) در دالاس آمریکا به گروه ضد اسلامی «داعش» نسبت داده شد تا شاید این تروریستها بتوانند درجهان اسلام وجاهتی کسب کنند و تداومی برای فعالیت های تروریستی خود پیدا کند.
هشدار! احتمال بازگشت «سفیدبالک ها» به پایتخت
 سفیدبالک ها که به نادرست با عنوان «مگس های سفید» شناخته شده اند، تابستان گذشته مهمانان ناخوانده ی شهر تهران بودند که با توجه به تلاش های بی نتیجه برای مهار کامل آن ها و شروع فصل گرما، بازگشت مجددشان به تهران، احتمال می رود.
واکنش سوریه به ورود اوغلو به خاک این کشور
  معاون وزیر خارجه سوریه در واکنش به ورود نخست وزیر ترکیه به اراضی سوریه با ادعای بازدید از محل جدید قبر سلیمان شاه گفت: این اقدام آنکارا نقض قوانین بین المللی و حاکمیت کشورها، و تجاوز به خاک سوریه است.
پادشاه عربستان از حضور در کمپ دیوید منصرف شد
 یک مقام مطلع در مصاحبه با نیویورک تایمز اظهار داشته، احتمالا ملک سلمان برای ابراز نارضایتی خود از سیاست های دولت اوباما به اجلاس امنیتی کمپ دیوید نمی رود.
انگلیس تروریستها را به کارگیری می‌کند !
  روزنامه ساندی تایمز اعلام کرد، سرویس امنیت داخلی انگلیس ( ام آی 5 - MI5) درپی جذب نیرو از میان تروریست هایی است که از عراق و یا سوریه بازگشته اند
علاقه ورزشکار زن مشهور به کیک ایرانی + عکس
 تنيسور سرشناس روس تولد بيست و هشت سالگي اش را با كيك ايراني جشن گرفت.
از رویا تا واقعیت پیوند سر انسان
  در ماه های اخیر، ادعای جراح ایتالیایی مبنی بر پیوند سر انسان نه تنها با واکنش های مختلفی روبرو شده بلکه بسیاری از جراحان بین المللی از این پروژه با عنوان یک «پیوندی خیالی» یاد کرده اند.
تماس با ۱۱۸ دیگر رایگان نیست!
 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تازگی مصوبه‌ای ابلاغ کرده که به موجب آن تماس با کدهای خدماتی غیرفوریتی مشمول دریافت هزینه می‌شود.
دیدار "داود اوغلو" از قبر جديد سليمان شاه داخل سوريه
 "احمد داود اوغلو" نخست وزير تركيه از مقبره جديد "سليمان شاه" در داخل خاک سوريه دیدن كرد.
 

 ده بیماری کشنده جهان در فهرست سازمان بهداشت جهانی
سازمان بهداشت جهانی (WHO)، از سل، فشار خون بالا،دیابت،اسهال، ایدز، سرطان ریه، برونشیت، انسداد مزمن ریوی و سکته های مغزی و قلبی به عنوان 10 بیماری مهلک جهان نام برده است.
 نامه محسن رضایی به روحانی
ˈمحسن رضاییˈ - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام- در نامه ای به ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری از وی خواست که از فرصت استقبال مناسب بین المللی از دولت او برای مبارزه و خلع سلاح اسرائیل استفاده کند.
 زنان ترکیه در ملأعام نخندند
پس از آنکه معاون نخست وزیری ترکیه اعلام کرد: زنان این کشور نباید در ملأعام بخندند، زنان این کشور در یک اقدام دسته‌جمعی تصاویری را از خودشان با لب‌های خندان در توییتر منتشر کردند و با این کار، با سخنان معاون نخست وزیری این کشور به مخالفت پرداختند.
 عراقچی هرگونه توافق با آمریکا درباره اراک و فردو را تکذیب کرد
یک عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان هرگونه توافق بر سر آب سنگین اراک و فردو با آمریکا را رد کرد.
 اقامه نماز عید فطر تروریستهای داعشی در قلب ترکیه + عکس
تروریستهای داعشی در یکی از مناطق حومه استانبول نماز عید فطر را اقامه کردند.
 سود عراق از شکاف میان بعثی ها و داعشی ها
به نظر می رسد درگیری میان گروه های تکفیری-بعثی در عراق سرآخر توان هر 2 طرف را تحلیل خواهد برد و به سود دولت و مردم عراق تمام خواهد شد.
 حذف عبارت "آیت الله" از سایت رسمی
به نظر می‌رسد این رویه‌ی تازه‌ی این مرجع تقلید باشد. در  رویدادی قابل توجه در رونمایی از طرح جدید سایت رسمی آیت الله سیستانی عنوان "آیت الله" یا "آیت الله العظمی" حذف شده است.
 شرمن : توافق شده فقط تاسیسات نطنز غنی سازی داشته باشد
وندی شرمن مذاکره کننده ارشد هسته ای آمریکا به همراه دیوید کوهن معاون وزیر خزانه داری امریکا با حضور در سنای آمریکا به سئوال چندین تن از سناتورها درباره مذاکره هسته ای با ایران پاسخ دادند.
 قولی که جنتی از هاشمی گرفت؟
آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطره نویشی 12 مرداد سال 1367 نوشته است: آقای جمشیدی مسئول آمار [وزارت] برنامه و بودجه آمد و برنامه آمارگیری وضع کشاورزی را توضیح داد و برای انجام آن کمک خواست که از سربازان دیپلم استفاده کنند.
 بازتاب نامه سردار سلیمانی به مقاومت فلسطین در رسانه های عربی
سران عرب منکر حمایت ایران از فلسطین هستند و باید حق را به آنها داد چرا که بسیاری ازآنها از ترس اسرائیل و آمریکا از کمک های بشر دوستانه به نوار غزه بخل ورزیدند؛ پس جا دارد که نسبت به حمایت ایران سکوت اختیار کنند.
 هافینگتون پست: اسلحه ای مهیب در دستان تروریست‌های وهابی
«آن ها تهدید کرده اند که در سرتاسر جهان شامل اروپا و امریکا حمام خون جاری خواهند کرد، ولی این سؤال مطرح است که عقبه فکری داعش و گروه‌هایی مانند آن کجاست؟»
 حذف نام ایران از پنج کشوری که از آمریکا متنفرند!
یک مرکز آمریکایی مدعی شده است در پژوهش جدیدش، پنج کشور عمده مخالف آمریکا را کشف کرده است؛ ولی در این پژوهش نام بسیاری از کشورها به خصوص ایران دیده نمی شود! و ....
 یک چهارم کشته شدگان غزه، کودک هستند
پزشک نروژی به نام "مادس گیلبرت" که در بیمارستان شفا در غزه فعالیت می کند تصاویری را از کودکان شیرخواره نشان داد که در حملات اسرائیل به منطقه غزه کشته یا زخمی شده اند و پرسید: آیا اینها تروریست هستند؟
 جنجال نخستین مجری زن بی‌حجاب در تلویزیون عربستان
شبکه خبری رسمی آل‌سعود، در روز عید فطر برای نخستین بار برای قرائت اخبار از یک گویندۀ زن بی‌حجاب "رونمایی" کرد.
 عوامل تاثیر گذار بر روابط جنسی
آیا می دانید چه عوامل و نکاتی باعث افزایش یا کاهش میل جنسی در خانم ها یا آقایان می شود؟
 تقلید داعش از رضاخان
گروه تروریستی داعش ساکنان شهر موصل عراق را مجبور به پوشیدن لباس محلی پاکستان کرده است.
 جهاد نکاح دختران اسرائیلی با هدف حمایت از ارتش
زنان اسرائیلی عباراتی مثل "من ارتش اسرائیل را دوست دارم" را تبلیغ می کنند.
 خودرو آمریکایی ابوبکر بغدادی + عکس
این ماشین از نوع هامر ساخت آمریکا بوده و بر روی درب آن شعار تروریستی (اسلم تسلم) به معنای تسلیم شده ها به داعش در امانند، نوشته شده است.
 گاردین: جهان با خواری نظاره گر کشتار مردم در غزه است
روزنامه انگلیسی گاردین صفحه نخست روز پنجشنبه اش را به حملات ددمنشانه اسرائیل به غزه اختصاص داد و نوشت: جهان با خواری ایستاده و نظاره گر کشته شدن دست کم 15 نفر بر اثر حملات اسرائیل به یک مدرسه در غزه است.
 سردار قاسم سلیمانی: خلع سلاح مقاومت تصور باطل است
فرمانده کل سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران با انتشار پیامی درباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کرد، خلع سلاح مقاومت تصوری باطل است که هیچ گاه محقق نخواهد شد.
 دفتر ازدواج" داعش برای زنان متقاضی جهاد نکاح
...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر