۲۱ مهر ۱۳۹۰

دوستي

تو بهترین دوست من هستی       نخیر، تو بهترین دوست من هستی    من تو رو بخاطر آنچه در ذهن من هستی دوست دارم  یک دوست واقعی و اگر این ایمیل رو پس نگیرم حالیم میشه که...        حالا برای بزرگترین شوک زندگیت آماده شو  بخاطر داشته باش:      از دوستی با تو احساس غرور می کنم      حتماً تا آخرین سطر بخونید. مبادا چیزی رو جا بندازین  برو جلو آموختم که زندگی مثل کاغذ توآلت می مونه. هرچی به انتهاش نزدیکتر میشه سریعتر می چرخه   آموختم که باید خدا رو بخاطر چیزهایی که ازش خواستم و بهم نداد شکر کنم    آموختم که پول نمی تونه شخصیت بخره  آموختم که همین اتفاقهای کوچکی که هر روز می افتن زندگی رو اینچنین شیرین و دیدنی می کنن   آموختم که در زیر پوسته سخت هر کس انسانی وجود داره که می خواد قدرش رو بدونن و دوستش داشته باشن     آموختم که خداوند دنیا رو در یک روز نیافرید. به چه دلیل من فکر می کنم که می تونم؟      آموختم که انکار کردن حقایق حقیقت رو عوض نمی کنه آموختم که هرچه وقت کمتری برای کار کردن داشته باشم کار بیشتری انجام میدم  به همه شما...مراقب باشین که حتماً تا انتها و آخرین سطر رو بخونین   هفت روز آینده هفته ملی دوستیه    به دوستانت نشون بده که چقدر دوستشون داری    این ایمیل رو برای هر کسی که دوست خودت می دانی بفرست   حتی اگر لازم باشه برای کسی بفرستی که برای تو فرستاده اگر برایت برگرداندند متوجه میشی که دایره ای از دوستان داری     هفته دوستی بر تو مبارک    تو دوست منی و این باعث افتخار منه 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر