۴ آبان ۱۳۹۰

دفتر کار مجازی در آمریکا و کانادا

برای ارسال این ایمیل هزینه شده است.
لطفا تا انتها مطالعه بفرمائید. با تشکر

www.UsCanadaVirtual.com
تجارت در دنیای امروز محدود به محل سکونت (شهر یا کشور) نمی شود.تجارت امروزی رنگ و بوی جهانی به خود گرفته است. ما نیز اگر می خواهیم که از این قافله عقب نیفتیم نیازمند حضور فعال در عرصه جهانی هستیم.از آنجایی که دلیل مسائل سیاسی و تحریم های یک طرفه علیه کشور عزیز مان ایران تجار ایرانی در دنیای خارج با مسائل و محدودیتهای سنگینی مواجه هستند.شرکت مشاوران بین المللی یو اس کانادا ویرچوال به دنبال بهترین و ایمن ترین راه حل برای تجارت با دنیای خارج و حفظ سرمایه بوده است از این رو با توجه به تحقیقات گسترده در این زمینه بهترین نقاطی که تجار ایرانی می توانند ضمن ثبت شرکت و انجام امور تجاری و استفاده از خدمات بانکی مناسب استفاده نمایند را معرفی نماید. به خاطر داشته باشید که ثبت شرکت در یک کشور خارجی تنها بخشی از پرونده تجارت با دنیای خارج می باشد .خدمات وابسته به این امر بیشترین سهم را در این مورد دارند .حفظ سرمایه و کمک به افزایش آن یک امر تخصصی و نیازمند تجربه کاری می باشد.مشاوران یو اس کانادا ویرچوال به شما این امکان را می دهد که از تجارت مشاوران بین المللی خود به نفع کار و سرمایه و آینده  خود استفاده نمائید.

* ثبت شرکت در آمریکا و کانادا

قیمت : 2800دلار
شرکت یو اس کانادا ویرچوال، به عنوان مشاور تجاری و حرفه ای، مراحل ثبتی شرکت شما را با سالها تجربه به بهترین شکل و با توجه به نیاز شما انجام می دهد.
ثبت شرکت در بزرگترین کشورهای جهان، نه تنها پرس تیژ کاری شما را بالا می برد بلکه امکان تجاری شما را در دنیا بهینه می کند.

* ثبت ترید مارک (برندینگ)

قیمت : 2800دلار
با ثبت نام و یا علامت تجاری شرکت خود در آمریکا و با نام خودتان، مزایای بسیاری را برای آینده خود و کسب و کار، تجارت و شرکت خود فراهم می نمایید.
نام خود را در سطح بین المللی به صورت یک برند مطرح کنید.


* ثبت کپی رایت

قیمت : 1500دلار
به عنوان یک هنرمند، نویسنده، تهیه کننده، ناشر، تولید کننده نرم افزار، فیلمنامه نویس و ... باید همیشه نگران دزدیده شدن اثر و حاصل زحمات خود باشید.
با ثبت رسمی اثر خود و در دست داشتن شماره رسمی کپی رایت می توانید از سوء استفاده از اثر خود جلوگیری نموده و همچنین درآمد بالایی در زمان فروش رسمی آن برای خود ایجاد نمایید.

* ثبت فیلنامه در هالیوود

قیمت : 500دلار
به عنوان نویسنده، هنرمند، تهیه کننده، فیلمنامه نویس برای حضور در بازار بین المللی به خصوص هالیوود باید فیلمنامه شما به صورت رسمی ثبت شده باشد و شماره ثبت داشته باشید در غیر اینصورت هیچ شرکتی در هالیوود اثر شما را برای خواندن قبول نمی کند. با ثبت فیلمنامه خود می توانید اولین قدم را برای حضور در دنیای سینما بردارید.



* حضور و ایجاد غرفه در نمایشگاه های بین المللی

قیمت : تماس بگیرید
سالانه هزاران نمایشگاه و کنفرانس در کشورهای کوچک و بزرگ دنیا برگزار می شود. حضور در نمایشگاهها و کنفرانس های بین المللی یکی از مهمترین ابزار برای معرفی شرکت ها و آشنایی با آخرین دست آوردهای تکنولوژی در سطح بین المللی می باشد.
شرکت یو اس کانادا ویرچوآل، با بیش از 21 سال تجربه بین المللی و دارای دفاتر مستقیم در کشورهای مهم صنعتی دنیا، امکان حضور حرفه ای و داشتن غرفه و تبلیغات و نیروهای محلی برای شما فراهم می آورد.

* تبلیغات در سطح بین المللی در مجلات و TV بین المللی

قیمت : تماس بگیرید
در هر فعالیت تجاری و اقتصادی که هستید و تصمیم به حضور در بازارهای بین المللی دارید، شرکت یو اس کانادا ویرچوال، به عنوان مشاور تجاری و حرفه ای، با سالها تجربه در بازارهای بین المللی و آشنایی با ابزارهای مدرن و امروزه دنیای تبلیغات و بازاریابی، ارزانترین و بهترین راه ها را با بهره وری و بازخورد بالا در اختیار شما، می گذارد.




* دفتر کار مجازی

قیمت : 1800دلار
اجاره دفتر و یا هر محل کاری در کشورهای کانادا و آمریکا با هزینه های جانبی و داشتن حداقل یک کارمند برای هر شرکتی سالانه دهها هزار دلار هزینه دارد.

دارا بودن دفتر در کانادا برای هر شرکتی، امکانات کاری و تبلیغاتی بسیاری را فراهم می نماید و شرایط مانور تجاری بسیاری را ایجاد می نماید اما به دلیل هزینه های بالای آن، بسیاری از شرکتها و تاجران از داشتن آن محروم هستند.
در دنیای تجارت امروز، شرایطی فراهم شده است تا بسیاری از شرکتها در کشورهای معروف دیگر، مکانهایی را با هزینه بسیار پایین باور نکردنی اجاره می نمایند و آن آدرس را در کارت ویزیت، سربرگ و یا تبلیغاتهای خود اعلام می نمایند. این دفاتر اصطلاحا، "ویرچوال آفیس" یا دفاتر مجازی نامیده می شوند.
با پرداخت 1800 دلار در سال یک خط تلفن، یک خط فاکس و یک آدرس واقعی برای خودتان در تورونتو کانادا خواهید داشت و این ها مانند شرکتهای دیگر در دوبی و غیره با دیگران مشترک نخواهد بود و برای همیشه متعلق به خود شما خواهد بود.



Phone: 021-82807517
www.UsCanadaVirtual.com

**توجه**: لطفا به وقت ایران 6 بعدازظهر به بعد تماس بگیرید.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر