۲۵ مهر ۱۳۹۰

جريمه اقدام

 دوست عزیزم حتماً تا به حال خبر اختلاس 3هزار میلیارد تومانی بانک صادرات را شنیده اید. مسئولین محترم این بانک در راستای جبران بزرگترین اختلاس تاریخ بانکداری ایران، دست به اقدامی غیر مسئولانه و ضد مشتری زدند که بازتاب گسترده ای در بین مشتریان این بانک داشته. حدود 10 روز پیش، هنگامی که قصد مشاهده صورتحساب اینترنتی حسابم را داشتم متوجه شدم مبلغ 250 ریال فقط بابت مشاهده صورتحساب با عنوان کارمزد سبا از حساب من کسر شده. اول معنی آنرا نفهمیدم ولی بعد از چند بار تست و سپس جستجو در اینترنت متوجه شدم؛*بانک صادرات به ازای هر بار ورود و خروج به سایت، مبلغ 250 ریال از حساب مشتری کسر می کند.*با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که چه ترفند ساده و راحتی برای بازگشت این اختلاس سنگین کشف کرده اند این موضوع خصوصاً زمانی پررنگ تر می شود که*این اقدام ضد مشتری بدون اطلاع قبلی مشتریان این بانک صورت گرفته*از آنجایی که طبق روانشناسی جوامع، ابتدا مسئولین عملی را مرتکب می شوند و منتظر عکس العمل جامعه می شوند و سپس در مورد آن تصمیم قطعی را می گیرند و با توجه به خدمات گسترده ای که بانک های خصوصی به مشتریان ارائه می دهند به شکلی که حتی با هر پرداخت یا دریافت از  حساب یک پیام کوتاه نیز به مشتری می فرستند و این خدمات را صرفاً برای جذب مشتری به صورت رایگان ارائه می دهند از تمامی دوستان عزیزم که در بانک صادرات حساب دارند خواهش می کنم جهت جلوگیری از ادامه این اقدامات ضد مشتری و جلوگیری از الگو شدن این اقدام در بین بانک های دیگر همین حالا عکس العمل نشان دهید.این عکس العمل بسیار ساده است ولی در مقیاس عظیم می تواند بسیار کارساز باشد و نتیجه آن عذرخواهی مسئولین این بانک از مشتریان خواهد بود که شاید حدود یک ماه آینده نتیجه آنرا خودتان خواهید دید. برای این کار کافیست در یک بانک خصوصی حساب باز کنید و بدون بستن حساب صادراتتان صرفاً تمامی موجودی حسابتان را به بانک خصوصی انتقال دهید و به زندگی روزمره بازگردید و یک ماه دیگر خبر آنرا در جراید مشاهده کنید. لطفاً این ایمیل را  به تمامی دوستانتان فوروارد کنید
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر