۲۵ مهر ۱۳۹۰

فارسی ساز ویندوز سون حتی هلپ ارجینال

فارسی ساز ویندوز 7محیط كاربری و راهنمای ویندوز به زبان فارسیبرای اولین بار در ایران ویندوز 7 فارسیاین فارسی ساز قوی از طرف مایكروسافت تهیه شده استهمراه كتاب نرم افزار جامع به عنوان هدیه ISBN : 925-325-5096-18-3قيمت : 5500 تومان           برای اولین بار در ویندوز XP بود كه مایكروسافت یه سنت شكنی عجیب انجام داد و اقدام به انتشار بسته‌ی الحاقی فارسی ساز برای كاربران فارسی زبان ویندوز XP كرد. اقدامی كه شاید هیچ یك از ایرانیان تصور آن را هم نمی‌كردند.با نصب بسته فارسی ساز محیط كاربری ویندوز و تمامی پیغام‌ها و حتی Help ویندوز به زبان فارسی قابل استفاده می‌شدند .این روند ادامه داشت و بعدها بسته‌‌ی فارسی ساز ویندوز ویستا  نیز منتشر شد.با ارائه ویندوز 7 ، خیلی‌ها این سوال رو مطرح می‌كردند كه آیا اینبار هم مایكروسافت فارسی ساز ویندوز را ارئه می‌دهد یا خیر؟خبر خوب اینكه : چند روزی است كه بسته‌ی فارسی ساز ویندوز 7 (LIP) خیلی بی سروصدا ، در سایت رسمی مایكروسافت برای دانلود به رایگان قرار داده شده است.قيمت : 5500 تومان           بسته رابط زبان (LIP) برای Windows، نسخه ای است با ترجمه بخش هایی از Windows ارائه می دهد كه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، كادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان فارسی نمایش داده می شوند. متن هایی كه ترجمه نشده اند به زبان اصلی Windows 7 خواهند بود. بعنوان مثال، اگر یك نسخه اسپانیایی Windows 7 را خریداری كرده اید و LIP كاتالان را نصب كرده اید، ممكن است برخی از متن ها به زبان اسپانیایی باقی مانده باشد.  LIPهای Windows را می توان بر روی تمام نسخه های Windows 7 نصب كرد.
یكی از بهترین مزیت‌های استفاده از این فارسی ساز ، استفاده از راهنما (Help) ویندوز به زبان فارسی است كه از طریق آن میتوانید نكات بسیار كاربردی را در مورد ویندوز و ترفندها و پیكربندی شبكه و صدها مورد دیگر را بیاموزید . تصاویری از محیط فارسی ویندوز 7 :قيمت : 5500 تومان           توضیح : برای تغییر زبان ویندوز به حالت قبل و یا تنظیم مجدد زبان انتخابی ،  مراحل زیر را انجام دهید :
وارد control Panel شده و گزینه Region and Language را انتخاب كنید و از سربرگ Keyboard and Language و در بخش انتهایی پنجره یعنی گزینه Choose a display language زبان مورد نظر خود را (فارسی یا انگلیسی) انتخاب كنید.قيمت : 5500 تومان                            

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر