۲۳ مهر ۱۳۹۰

لیوان ۳۶۵ بار مصرف

 بار مصرف+عكس  با مصرف هر بار این لیوان یک برگ سبز بر روی آن نمایش داده میشود که علاوه بر نشان دادن دفعات مصرف پیامدی دیگری را به ما یاد آوری میکند.
اگر از دوست دارن طبیعت هستید و به محیط پیرامون خود اهمیت می دهید حتما به ظروف یکبار مصرف و غیر قابل بازیافت توجه کرده اید، بسیاری از ظروف یکبار مصرفی که پیرامونمان وجود دارد غیر قابل بازیاف هستند به جز معدود ظروفی که گفته می شود گیاهی بوده و عوارضی ندارد که به تبع گران تر نیز می باشند، اما عموم ظروف مصرفی که دارای پلاستیک که غیر قابل بازیافت می باشند بسیار مضر و سمی نیزهستند.


یک طراح خلاق در ایده ای فوقالعاده یک ظرف ۳۶۵ بار مصرف طراحی کرده است که تعداد دفعات مصرف مفید این ظرف ۳۶۵ دفعه میباشد. نکته جالب نحوه یادآودی تعداد دفعات استفاده از این ظرف است.


با مصرف هر بار این لیوان، یک برگ سبز بر روی آن نمایش داده می شود که علاوه بر نشان دادن دفعات مصرف پیامدی دیگری را به ما یاد آوری میکند. داشتن یک جهان سبز و عاری از هرگونه آلودگی محیطی.



به مرور زمان با مصرف بیشتر تعداد برگهای سبز نمایش داده شده بر روی این لیوان بیشتر شده و کم کم شکل جالبی به خود می گیرند، شکل قارهها با نمایش برگهای سبز بر روی آنها که شعار دنیای سبز را دنبال می کند. به این فکر کنید که اگر هر کس در مخیط کار و یا در سفر یک لیوان این چنینی داشته باشد چه کمکی به بشریت و آینده خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر