۶ آبان ۱۳۹۰

‎(4تا 22 سال)‎اطلاع​یه سومین دوره آزمون سراسری سنجش هوش،خلاقیت واستعدادیا​بی


(4تا 22 سال)اطلاعیه سومین دوره آزمون سراسری سنجش هوش،خلاقیت واستعدادیابی

آیا می دانید اطلاع از میزان ضریب هوشی و سطح هوشبری می تواند نقش جدی و بسزایی بررویکرد روشهای مطلوب آموزشی و تحصیلی داشته باشد؟
آیا می دانید با شرکت در سنجش های هوش و استعدادیابی مهارتهای تحصیلی، فردی و اجتماعی فرزندانمان کشف می گردد؟
آیا می دانید با اطلاع از میزان سطح هوش وخلاقیت و استعداد ذاتی افراد، از هزینه های غیرضروری وبی مورد کلاسهای تقویتی،جبرانی و... جلوگیری میگردد؟
آیا می دانید با شرکت در سنجش های هوش واستعداد یابی ،زمینه مهارتهای شغلی واجتماعی وتحصیلی فرزندانمان بطور تخصصی کشف میگردد.؟
آیا می دانید انتخاب نوع و روشهای مطلوب آموزشی و تحصیلی جوانان و فرزندانمان براساس توانائی های ذاتی و درونی آنان مطابقت دارد؟
آیا می دانید شناخت و سنجش ضریب کمی و کیفی انواع استعدادها وسطح هوشی در حوزه های تحصیلی،شغلی و زندگی مدنی و شهروندی متجلی و مصداق پیدا می کند؟
و آیا می دانید بخش عمده و کثیری از خانواده های محترم نظرات شخصی و فردی خود را بر روی تمایلات فکری و ذاتی فرزندان خود در مسیر شغلی،کاری،تحصیلی واجتماعی تحمیل می کنند؟
آبا می دانید بخش عمده ای از فراگیران و دانشجویان به دلیل عدم شرکت در سنجش های ذاتی،هوش واستعدادیابی در رشته دلخواه و مورد علاقه دانشگاهی خود تحصیل نمی کنند؟
آیا والدین و مربیان گرامی از میزان دقیق یا نسبی سطح هوش،استعداد وتوانائی های تحصیلی و مهارتی دانش آموزان و دانشجویان را با توجه با توجه به مشغله های فراوان آگاهی دارند؟
وآیا می دانید که ....................؟
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی اینترنتی موسسه به نشانی زیر مراجعه فرمائید
www.atei.ir
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر