۶ آبان ۱۳۹۰

فرار مجريان شبکه من وتو ازپاسخ به رسوايي در آکادمي گوگوش

 
پايگاه اطلاع رساني جام نيوز

مافياي شبکه من وتو
فرار مجريان شبکه من وتو ازپاسخ به رسوايي در آکادمي گوگوش
مجريان شبکه من وتو پس از وقوع رسوايي صورت گرفته در آکادمي موسيقي گوگوش از پاسخ دادن به تقلب هاي صورت گرفته سر باز زدند.
به گزارش سرويس فرهنگي جام نيوز؛ پس از اينکه ابتدا يک بيننده طي پيامي پرده از تقلب صورت گرفته در برنامه آکادمي گوگوش برداشت و پس از آن نيز موج بسياري ازاعتراضات از سوي مخاطبان شبکه من وتو در قالب بيانيه ها و سوالات براي اين شبکه ارسال شد، مجريان اين شبکه براي پاسخ به اين تقلب در برنامه پاسخ حاضر شدند. اما بر خلاف انتظار هاي مخاطبان که همگي خواستار عذر خواهي اين شبکه به دليل به بازي گرفتن شعور بينندگان داشتند، مجري برنامه آکادمي گوگوش با مسخره نمودن معترضان سعي در پاک نمون صورت سوال يعني تقلب داشتند.
مجري برنامه آکادمي گوگوش که به دليل استفاده از اشعار ديگران به نام خود لقب ترانه قاپ معاصر را به خود اختصاص داده در اين خصوص با خنده گفت: «ما مافيا داريم و کلاهبرداري کرده ايم.اين بسيار ساده است مگر ما چند خواننده وترانه سراي تبعيد شده به کشور هاي خارجي داريم ،اين کاملا طبيعي است که خواننده ها و ترانه سراها با اين محدوديت با يکديگر ارتباط داشته باشند پس دوستي من و آوش نيز کاملا طبيعي است.در ضمن حيف نيست که يک خواننده با اين همه استعداد معروف نشود.»
با دريافت اين پاسخ خنده دار از مجري برنامه آکادمي گوگوش، اين مطلب بدست مي آيد که دست اندر کاران شبکه من وتو به دليل اينکه پاسخ قانع کننده اي در خصوص رسوايي صورت گرفته، نداشته اند مجبور به پاک نمودن صورت مسئله يعني همان نحوه ورود کارآموزان و شيوه سپردن ترانه به آنها براي اجرا و نحوه امتياز دهي به آنها است، شدند.
جاي سوال دارد شبکه اي که گاه و بي گاه ايران را به تقلب در مسائل گوناگون متهم مي نمايد،خود چگونه پاسخگوي اين رسوايي وتقلب مي شود.
 

Unsubscribe this email
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر