۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

ساخت نظرسنجی آنلاین پیامکی‎

سهیل پل

نخستين وبسايت ساخت نظرسنجي هاي آنلاين پيامکي تحت وب
 
سهیل پل یا همان سیستم نظرسنجی سهیل، یک پلتفرم تحت وب برای سنجش افکار عمومی به وسیله ی نظرسنجی های چند گزینه ای می باشد. در این وبسایت هر شخصی می تواند با ساخت یک نظرسنجی گزینه های مورد نظر خود را ارزیابی کرده و نتیجه ی این ارزیابی را در قالب تعداد و درصد نتایج دریافت کند.

از آن جا که امروزه ساخت نظرسنجی در دنیای مجازی کار آن چنان پیچیده ای نمی باشد و روش های زیادی برای این منظور وجود دارد، ولی نکته ی مهم این جاست که اکثر این روش ها نقطه ضعف مشترکی دارند و آن هم این است که امکان ثبت چند باره ی نظر از سوی یک نفر وجود داشته و در نتیجه اعتبار نتایج حاصل از نظرسنجی غیر واقعی و ناکارآمد خواهد بود. روش هایی هم که این نقص را برطرف کرده اند شامل محدودیت های دیگری می باشند.برای مثال نظرسنجی های ساخته شده در شبکه های اجتماعی (مثل Facebook) هر چند این مشکل را ندارند ولی در عوض تنها آن دسته از افرادی می توانند در آن ها شرکت کنند که حساب کاربری فعال و تایید شده در این وبسایت ها داشته باشند. به بیان دیگر تمامی افرادی که می خواهند در نظرسنجی شما شرکت کنند، امکان آن را نخواهند داشت. روش متداول دیگری هم که در زمینه ی سنجش افکار عمومی وجود دارد استفاده از یک خط پیامک گیر اختصاصی است که این روش نیز به دلیل آن که تمامی افراد تمایلی به تهیه ی یک خط اختصاصی و پرداخت هزینه های مربوط به آن را نداشته، رسما منسوخ به شمار می رود. بنابرین برای ثبت دقیق نظرات به یک راه حل مناسب و منظقی نیاز است که بدون محدودیت های فوق بتوان نتیجه ی واقعی را از نظرسنجی مورد نظر دریافت کرد.وبسایت سهیل پل با ایجاد یک راه کار مناسب به این نیاز پاسخ داده است.

روش ثبت نظر در وبسایت سهیل پل در واقع ترکیبی از دو روش فوق می باشد. به این معنی که ثبت نظر افراد بر مبنای شماره موبایل آن ها خواهد بود و در نتیجه هر شخص دارای یک شماره موبایل تنها یک بار می تواند در نظرسنجی شما شرکت کند. مهمترین ویژگی وبسایت سهیل پل این است که شما نیازی به تهیه خط اختصاصی پیامک گیر و پرداخت هزینه های بابت خرید آن را نخواهید داشت. پس از ساخت نظرسنجی توسط کاربر، یک صفحه ی با آدرس عددی یکتا به آن نظرسنجی اختصاصی داده می شود. محتویات نظرسنجی دربردارنده ی سوال، گزینه ها و سایر توضیحات نظرسنجی می باشد. اشخاص مختلف تنها کافیست با وارد کردن شماره ی موبایل خودشان و تایید آن در صفحه ی نظرسنجی شما، در آن شرکت کنند. وبسایت سهیل پل با داشتن ظاهری کاربرپسند و در عین حال بسیار ساده می تواند بستر مناسبی برای راه اندازی نظرسنجی های شما باشد. برای مشاهده ی تمامی ویژگی های وبسایت سهیل پل می توانید به صفحه ی ساخت نظرسنجی مراجعه کنید.

WWW.SOHEILPOLL.COM

Facebook

Twitter

Google +
Website: WWW.SOHEILPOLL.COM
Email: info@soheilpoll.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر