۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

Bahman Zahedi

گفتگوهای هفتگی (هفته دوم اردیبهشت)
یک لابی‌گر حرفه‌ای جمهوری اسلامی که اتاق فکرش فعلاً انگلیسی‌زبان عمل می‌کند و گویا برای فارسی‌زبانان دیگر حرفی برای گفتن ندارد، می‌نویسد: «اگر افراد و گروه‌ها (دین‌دار و بی‌دین، مسلمان و نامسلمان) صلح و آزادی و حقوق بشر را آرمان‌هایی مهم به شمار می‌آورند، اخلاقاً موظف‌اند تا از اختراع «اسلام دموکراتيک» دفاع کنند.خشونت‌طلبان پروژه ديگری را دنبال خواهند کرد. آنان اسلام را غده سرطانی قلمداد خواهند کرد که از طريق عمل جراحی بايد نابود شود.»

ایشان اشاره به این مطلب نکرده‌اند که چند میلیون ایرانی دیگر باید برای اختراع «اسلام دموکراتیک» جان خود را از دست بدهند، شکنجه شوند و یا آواره جهان شوند و چه میزان از ثروت‌های زیرزمینی ایران برای آشنا شدن آیت‌الله‌ها با واژه«دموکراتیک» از بین بروند؟ اسلام زمانی می‌تواند دموکراتیک بشود که آخوندی نتواند آیات قرآن را هرروزه به‌صورت دیگری به تفسیر بکشد و درنهایت زمانی می‌توان اسلام را دموکراتیک کرد که دیگر آخوندی وجود نداشته باشد! شاید دعوت این لابی‌گر جمهوری اسلامی در امریکا بر مبنای «آخوندکشی» بناشده ولی از گفتن این حقیقت ناب درمانده!

خشونت‌طلبان چه کسانی هستند؟ آیا مردم در ایران خشونت‌طلب هستند و یا رژیم جمهوری اسلامی؟ شاید آیت‌الله‌ها در ایران تنها برای دفاع از صلح و آزادی و حقوق بشر مجبورند دست خود را به خون جوانان ایران آلوده کنند؟ لابی‌گران جمهوری اسلامی قبل از هر گفته‌ای اول به مردم ایران ثابت کنند که درآمدهایشان از کجا تأمین می‌شود و کارفرمایشان چه کسانی هستند؟ در غرب زندگی کردن مخارج زیادی دارد، مخارج زندگی لابی‌گران جمهوری اسلامی از کجا تأمین می‌شود؟ شاید منابع مالی لابی‌گران جمهوری اسلامی از «الله»پناهنده شده به امریکا رسیده!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر