۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

پنج راز خريد خانه در تركيه كه شركتهاي معاملات املاك به شما نمي گويند!

پنج راز خريد خانه در تركيه كه شركتهاي معاملات املاك به شما نمي گويند!
 

1-خريد ملك در تركيه پيشنهاد بسيار هيجان انگيز و وسوسه كننده و نويد دهنده زندگي جديدي است اما...
تركيه محل مناسبي براي خريد آپارتمان يا ويلا به منظور استفاده تفريحي و رفاهي مي باشد و در صورتي كه از اين راه قصد انتقال كامل محل زندگي به تركيه و تامين مخارج خود با كار كردن در تركيه را داريد راه بسيار سختي در پيش خواهيد داشت.اما در صورتي كه درآمد مناسبي در ايران داريد و با حداقل سرمايه قصد ايجاد امكانات رفاهي و تفريحي و استفاده از ساير مزاياي آن را داريد ، انتخاب بسيار مناسبي نموده ايد.
*****************************
2-مطابق قوانين جديد سند مالكيت به صورت 100 درصد به ايرانيان منتقل مي شوداما ...
در زمينه اخذ اقامت قانون جديدي در تركيه اجرا مي شود و در سال اول اقامت يكساله به شما و اعضاي خانواده تان داده مي شود و تا پنج سال قابل تمديد مي باشد و براي اخذ اقامت دايم تركيه و دريافت پاسپورت تركيه راه طولاني در پيش است و تا به حال با توجه به جديد بودن اين قانون كسي اين مراحل را طي نكرده است اما شرايط اخذ اقامت پس از خريد خانه در تركيه بسيار تسهيل شده است و مي توانيد از مزاياي اين اقامت برخوردار شويد اما به ياد داشته باشيد با اخذ اين اقامت اجازه كار در تركيه را نخواهيد داشت. خبر خوب اين است كه سرمايه شما با توجه به دريافت سند مالكيت هميشه محفوظ مي باشد.
******************************

3-شركتهاي فروش املاك در تبليغات به شما بهترين و مجلل ترين ويلاها و آپارتمانها را نشان مي دهند اما...
همه واقعيت را به شما نمي گويند و معمولاً خريداران زماني كه در سفر تركيه هستند يا توسط اين شركتها به تركيه مسافرت مي كنند يك خريد هيجاني انجام مي دهند و اقدام به خريد املاك با قيمت بالاتر از قيمت هاي بازار مي كنند و بخشي از سرمايه خود را از دست مي دهند و در زمان فروش يا معاوضه املاك خود به شدت دچار مشكل مي شوند. يك سنت قديمي در بازار وجود دارد و ان اين است كه شما بايد در خريد موفق باشيد تا در زمان فروش نيز منتفع شويد.املاكي در بازار وجود دارند كه با توجه به شريط فروشنده شما مي توانيد آنها را با قيمت بسيار مناسب خريداري نماييد و اضافه بودجه خود را ذخيره نماييد
********************************

4-امكان تحصيل براي فرزندان شما فراهم است اما....
آشنايي به زبان تركي براي آنها الزامي استحتي به خريدارن نيز توصيه مي شود وقت بگذارند و با زبان تركي استانبولي آشنايي پيدا كنند تا راحت تر بتوانند نيازهاي خود را برطرف نمايند. در صورتي كه فرزندانتان قصد تحصيل در مدارس يا دانشگاهها تركيه را دارند قبل از خريد منزل بايد تمام شرايط را بررسي نماييد و اطلاعات لازم را بدست آوريد.
******************************

5-شما مي توانيد به راحتي ملكي با اقساط بلند مدت يا ميان مدت بخريد اما ...
در صورت امكان با توجه به نوسانات نرخ ارز از خريد اقساطي اجتناب كنيد تا در زمان پرداخت اقساط با مشكلات مالي مواجه نشويد ضمن اينكه با خريد نقد در همان زمان خريد امكان انتقال كامل سند به نام شما وجود دارد و مي توانيد كارهاي اقامتي خود را انجام دهيد و با افتتاح حساب بانکي از مزاياي آن برخوردار شويد.در صورتي كه موفق به پرداخت اقساط خود نشويد معمولا قردادها يكطرفه و به نفع فروشنده مي باشد و آنها مبلغي به شما عودت نخواهند كرد و سرمايه خود را از دست خواهيد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر