۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

Bahman Zahedi

گفتگوهای هفتگی (هفته پنجم فروردین)
در حال حاضر ایران درخطر حمله نظامی نیست، زیرا امریکا و انگلستان هنوز جمهوری اسلامی را به‌عنوان مترسکی در خاورمیانه احتیاج دارند. این را می‌توان از عملکردهای صدای آمریکا و بی‌بی‌سی که از سوی دولت‌های آن کشورها تغذیه می‌شوند به‌خوبی درک کرد. تا زمانی که جمهوری اسلامی ثروت ایرانیان را برای خرید و تولید اسلحه به مصرف می‌رساند و شیخ‌نشینان حومه خلیج‌فارس وارد کنند سلاح‌های پیشرفته از اروپا و امریکا هستند، به نفع غرب نیست که جمهوری اسلامی را موردحمله نظامی قرار دهد. این بازار فروش اسلحه تنها با مترسکی به نام جمهوری اسلامی به رونق خود ادامه خواهد داد.روسیه در اولین اقدام خود بعد از امضای تفاهم‌نامه هسته‌ای تنها می‌خواهد اسلحه به جمهوری اسلامی آن‌هم به‌صورت پایاپای بفروشد (نفت در مقابل اسلحه). جمهوری اسلامی اگر به «الله» پوشالی خود اعتقاد داشت و اگر «الله»واقعاً خدای جهانیان می‌بود، چه احتیاجی به این‌همه اسلحه و نیروی سرکوبگر می‌داشت!
رژیم ملایان در ایران دست‌نشانده غرب و فرمان‌بر انگلستان و امریکا شده (البته بود ولی کسی باور نمی‌کرد). غرب هم از دشمنان پوشالی به‌مانند جمهوری اسلامی در منطقه استفاده زیادی می‌برد، فقط آخوندها زیاده از حد عشوه‌های سیاسی برای اربابان خود درمی‌آورند به همین دلیل غرب گلوی آخوندها را که همانا درآمد نفتی ایران هست به‌سختی زیر فشار قرار داده‌.
آیا لابی‌گران جمهوری اسلامی واقعاً تاکنون یک ریال از جیب خود به مصرف رسانده‌اند؟ هزینه بیش از سی هزار نفر مأموران امنیتی جمهوری اسلامی در غرب را هم نباید فراموش کرد. آنچه جمهوری اسلامی می‌خواهد، تضمین حیات است که از مردم ایران نمی‌توان بگیرد و دست گدائی به‌سوی غرب دراز کرده که آن‌هم از خصلت‌های آخوندیست!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر