۱۰ آذر ۱۳۹۰

سومین دوره آزمون سراسری هوش ،استعدادیا​بی و خلاقیت(4تا 22سال(


آیا می دانید انتخاب نوع و روشهای مطلوب آموزشی و تحصیلی جوانان و فرزندانمان براساس توانائی های ذاتی و درونی آنان مطابقت دارد ؟!
آیا می دانید شناخت و سنجش ضریب کمی و کیفی انواع استعدادها وسطح هوشی در    حوزه های تحصیلی،شغلی و زندگی مدنی وشهروندی متجلی و مصداق پیدا می کند ؟!
           آیا می دانید بخش عمده و کثیری از خانواده های محترم نظرات شخصی و فردی خود را بر روی تمایلات فکری و ذاتی فرزندان خود در مسیر شغلی،کاری،تحصیلی واجتماعی تحمیل می کنند ؟!

آیا می دانید بخش عمده ای از فراگیران و دانشجویان به دلیل عدم شرکت در سنجش های ذاتی،هوش واستعدادیابی در رشته دلخواه و مورد علاقه دانشگاهی خود تحصیل نمی کنند ؟!

آیا والدین و مربیان گرامی از میزان دقیق یا نسبی سطح هوش،استعداد وتوانائی های تحصیلی و مهارتی دانش آموزان و دانشجویان را با توجه به مشغله های فراوان آگاهی دارند ؟!

آیا می دانید اطلاع از میزان ضریب هوشی و سطح هوشبری می تواند نقش جدی و بسزایی بررویکرد روشهای مطلوب آموزشی و تحصیلی داشته باشد ؟!
آیا می دانید با شرکت در سنجش های هوش و استعدادیابی مهارتهای تحصیلی،فردی و اجتماعی فرزندانمان کشف می گردد ؟!
آیا می دانید با اطلاع از میزان سطح هوش وخلاقیت و استعداد ذاتی افراد،از هزینه های غیرضروری و بی مورد کلاسهای تقویتی،جبرانی و... جلوگیری میگردد ؟!
آیا می دانید با شرکت در سنجش های هوش واستعداد یابی،زمینه مهارتهای شغلی و اجتماعی وتحصیلی فرزندانمان بطور تخصصی مشخص می شود ؟!
  وآیا می دانید که................. ؟  
 مراجعه فرمائید www.atei.ir لطفا جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر