۱۷ آذر ۱۳۹۰

ارباب حلقه ها با کیفیت HD و زیرنویس فارسی


ارباب حلقه ها ۱ ، ۲ ، ۳ با کیفیت عالی و زیرنویس فارسی ( Lord Of The Rings )هر سه فیلم از بهترین های تاریخ سینما می باشند و بیش از ۱۰ جایزه اسکار را برده اند.
ارباب حلقه ها ۱ ، ۲ ، ۳
کیفیت عالی و زیرنویس فارسی


در قالب شش دی وی دی با کیفیت بسیار عالی با زیرنویس فارسی

ارباب حلقه ها ۱ ، ۲ ، ۳ با کیفیت عالی و زیرنویس فارسی ( Lord Of The Rings )هر سه فیلم از بهترین های تاریخ سینما می باشند و بیش از ۱۰ جایزه اسکار را برده اند.
ارباب حلقه ها ۱ ، ۲ ، ۳
کیفیت عالی و زیرنویس فارسی
( Lord Of The Rings )
فیلمبرداری ارباب حلقه ها حدود ۲۵۰ روز در جنکل های “نیوزیلند” (وطن پیتر جکسون) طول کشید که با تمرینات شمشیر بازی و آمادگی جسمانی قبلش طولانی تر هم می شه!
 
البته در ساخت این فیلم هم مثل تایتانیک (پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما) از بازیگران توانا و البته نه چندان مشهور برای باور پذیر بودن بیشتر شخصیت ها- استفاده شد. “الیجا وود” در نقش “فرودو” از معدود بازیگرای جوون تحصیل کرده ی هالیووده. اون از بچگی تو نقش های مختلف جلوی دوربین سینما بزرگ شد اما قبل ارباب حلقه ها هرگز سوپر استار نبود. “یان مک کلن” در نقش “گاندلف” هم کسی بود که در حالیکه شاید بازیگرای زیادی از فیلم در یه حد نقش داشتن توسط منتقدای اسکار دیده شد و کاندیدای بهترین نقش مکمل سال ۲۰۰۱ شد. یه چیز جالبم در مورد “ویگو مورتسن” بگم که تو صحنه ای از قسمت دوم فیلم که فک می کنه دو تا از هابیتهای خرابکار فیلم (پیپین و اون یکی که یادم نیس) مردن باید به کلاه خودی با پاش لگد بزنه. “ویگو” موقع زدن این ضربه چنان حس گرفته بود و محکم ضربه زد که ۲ تا از انگشتای پاش شکستن و از اون درد برای فریاد بعدیش استفاده کرد! “شون آستین” هم در نقش “سام وایز گنجی” تو اواخر قسمت اول که باید دنبال فرودو بی محابا می رفت تو آب، پاش با یه چیزی داخل آب به طرز فجیعی زخمی می شه و فیلمبرداری اون پلان چند روز عقب میفته. “کریستوفر لی” هم که “دراکولا”ی زمان بابا مامانامون بوده نقش سارومان رو داشته. شاید “لیو تایلر” تنها بازیگر ویترینی این فیلم بوده که کلاَ نقش خیلی طولانی ای نداشت. بازی “کیت بلانشت” هم با وجود کوتاه بودن جالب بود البته راوی اول فیلمم همین آدم بود.
در قالب شش دی وی دی با کیفیت بسیار عالی با زیرنویس فارسی

 
فروش فیلم
به یکی از هیجان انگیزترین بخش های معرفی ارباب حلقه ها رسیدیم! به جرأت می تونم بگم این فیلم تنها مجموعه فیلم پرفروش تاریخ سینماس که هر قسمتش از قسمت قبل بیشتر فروش کرد.
اولین قسمت این فیلم سال ۲۰۰۱ اکران شد و در کل دنیا ۸۶۰ میلیون و ۷۰۰هزار دلار فروخت تا پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما در زمان خودش (و پونزدهمین پر فروش تاریخ در شرایط فعلی) باشه. این فیلم تا جایی که من می دونم تنها فیلم تاریخ سینمای امریکاس که ۴ هفته پشت هم صدر نشین جدول فروش هفتگی سینمای امریکا شده.
اما دومین قسمت این سری فیلم با فروش دقیقاَ ۹۲۱٫۶ میلیون دلاریش چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما (و هفتمین فیلم فعلی این لیست) شد.
رقم باور نکردنی در مورد سومین قسمت این سری بود. این فیلم دومین فیلم همه ی دوران هاست که از مرز ۱ میلیارد دلار گذشت! “بازگشت سلطان” دقیقاَ ۱۱۲۹۲۱۹۲۵۲دلار فروخت تا نه تنها در زمان خودش بلکه تا الآن بعد از گذشت ۴ سال دومین پرفروش تاریخ باشه!
جالب اینجاست که این سه فیلم عملاَ سریال بودن و هر کدوم به تنهایی معنی نداشتن! یعنی اگه هر قسمتو از دست می دادی نمی فهمیدی چی به چیه! حالا نکته ش اینه که بعضی سینماها در یک اقدام عجیب موقع اکران قسمت سوم قسمتهای اول و دومم پخش می کردن! یعنی ۱۰ ساعت مداوم تو سینما!!!
 

در قالب شش دی وی دی با کیفیت بسیار عالی با زیرنویس فارسی

داستان
وقتی “جی.آر.آر.تالکین” در دهه ی ۵۰ میلادی ابر کتابهای ۱۰۰۰ صفحه ایشو منتشر کرد، این داستان ها به سرعت با اقبال عمومی باورنکردنی ای مواجه شدن. داستان بکر، پیچیده، پر از کاراکترهای مخنلف و در عین حال شناسنامه دار، در کنار ماجرای حماسی روایت شده باعث شد به سرعت میلیونها نسخه از این کتاب در سرتاسر دنیا به فروش بره. البته جالب اینجاست که این فروش نه تنها تالکین رو خوشحال نکرد، بلکه اون همیشه از این فروش ناراضی بود! چرا؟! چون تالکین اعتقاد داشت “یک داستان خاص –و نه عوام پسند-” نوشته که اغلب خواننده هاش از فهمش عاجزن…
حلقه، مسلما نمادی از قدرت های مادی ایه که باعث واکنش افراد مختلف در برابرش میشه. افرادی که حاضرن همه رو نابود کنن و فقط حلقه ی قدرت رو تو دستشون داشته باشن. (حتما تو اطرافیانتونم همچین آدمایی دیدین. این قدرته خیلی خیلی به جنبه ی وجودی آدما بستگی داره. ممکنه یکی به بالاترین درجه ها برسه و خودشو حفظ کنه یا عکسش؛ با کوچیکترین فرصتی دست به سوء استفاده بزنه.) طوریکه کاراکتر فرودو که یک هابیت ضعیف الجثه بوده مسؤول نابودی حلقه می شهو گرچه یه جایی اواخر داستان اونم فریب می خوره ولی با دادن کفاره ش (که انگشتش بوده) خلاصه حلقه نابود می شه.
“سایرون” نمادی از شیطانه و اینکه حلقه “دوست داره” که به سایرون برکرده، و “سارومان” مظهر حضور شیطان در زمینه. قطعا اسم “یاران حلقه” که عنوان اولین فیلم این مجموعه هم بوده نشون دهنده ی فرشته هایی هستن که در نابودی حلقه و مبارزه با شیطان نقش داشتن
هر سه فیلم از بهترین های تاریخ سینما می باشند و بیش از ۱۰ جایزه اسکار را برده اند.
 

این مجحموعه بسیار زیبا با کیفیت استثنایی  HD خدمت شما دوستان ارائه میشود
در قالب شش دی وی دی با کیفیت بسیار عالی با زیرنویس فارسی

در قالب شش دی وی دی با کیفیت بسیار عالی با زیرنویس فارسی
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر