۲۱ آذر ۱۳۹۰

دوربین های مداربسته کره ای هایویژن‎

 شرکت چشم بر تر سیما گستر  
شماره ثبت  : 368690                                                               
Http://www.iranccd.com                                                                                          تلفن تماس : 44569209 - 021

شركت چشم برتر  
   متخصص طراحي، اجرا و نصب سیستمهای حفاظتی و دوربین مدار بسته



   با سلام و احترام

  همانگونه که مستحضريد کنترل متمرکز و بي واسطه نياز جامعه پر جنب و جوش امروزي است و مدير يک مرکز بزرگ و پر رفت و آمد نمي تواند در يک لحظه همه محيط را تحت پوشش ديد خود قرار دهد، بدون هيچگونه توضيح ديگري بديهي است منظور از سيستمهاي کنترلي تنها کنترل افراد چه از لحاظ امنيتي و چه از لحاظ عبور و مرور نيست، بلکه ميتوان در ساماندهي به وضعيت موجود نیز کار ساز باشد. سيستم هاي مدار بسته از کارآمد ترين و به روزترين مدلهاي موجود مي باشند، به طور کلي اين سيستمها تصاوير آنالوگ را به دیجيتال تبديل مي کنند و نهايتا آنها را روي شبکه هاي کامپيوتري ارسال مي کنند.

  شركت چشم برتر با بيش از سالها تجربه و سابقه كاري در زمينه سيستمهاي حفاظتي اكنون به عنوان يكي از شرکت های موفق بازار با بهره  گیری از محصولات کره ای کمپانی هایویژن در ایران و يكي از گروه هاي موفق در زمينه نصب، فروش و راه اندازي انواع سيستم هاي حفاظتي است. در ادامه می توانید گزیده ای از پروژه های انجام شده این شرکت را ملاحظه نمائید.

  شایان ذکر است در صورت نیاز آن مجموعه محترم این شرکت آمادگی خود را جهت مشاوره، آموزش و نصب و راه اندازی انواع سیستم های حفاظتی اعلام می دارد. در صورت تمایل جهت دریافت لیست قیمت با  این شرکت تماس حاصل فرمائید تا در اسرع وقت ارسال گردد.

     با احترام                                                  
                           مدیریت شرکت چشم برتر                                                         
 
Http://www.iranccd.com                                                                تلفن : 44569209 - 021
E-mail : info@iranccd.com                                                            تلفکس : 44560495 - 021



 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر