۲۸ آذر ۱۳۹۰

دیگر نگران نباشید!!ا‎


شارژ خورشیدی 1500 میلی آمپر
حدود ۳ ساعت زیر نور آفتاب و یا نور چراغ معمولی قرار دهید تا باتری داخلی دستگاه شارژ شود و سپس می توانید با استفاده از یکی از چند مبدل همراه این دستگاه، گوشی و سایر لوازم الکتریکی خود را شارژ کنید. در واقع شما می توانید در طول روز باطری دستگاه را شارژ کرده و مثلا هنگام شب، از شارژ آن استفاده کنید. این ویژگی مخصوصا به درد کسانی میخورد که اهل ماجراجویی و مسافرت هستند و همیشه دسترسی به برق ندارند.
علاوه بر شارژ شدن با نور آفتاب(حتما ضرورت به آفتاب نیست با نور معمولی اتاق هم جواب میگیرید)، این دستگاه می تواند به دو روش دیگر نیز شارژ شود:
شارژ توسط آداپتور خود دستگاه، یعنی باتری دستگاه را هنگامی که دسترسی به برق دارید، توسط آداپتور شارژ میکنید و در موقع نیاز از آن استفاده می کنید.
شارژ توسط کابل USB کامپیوتر.
پس از شارژ شدن کامل دستگاه، چراغ آن سبز می شود. سپس دستگاه را با مبدل مناسب به گوشی خود وصل کرده و در حین شارژ شدن، می توانید از گوشی خود استفاده کنید.
قیمت:15800 تومان

شارژر اضطراری موبایل
دیگر لازم نیست شارژر موبایل را با خود به همه جا حمل کنید
این شارژر بسیار سبک و شیک می باشد دیگر نگران پیغام LOW BATTERY از گوشی خود نباشید.شارژر همراه دستگاهی است به طول 7 سانتیمتر و فوق العاده سبک که می توانید بوسیله آن و براحتی تنها با استفاده از یک باطری قلمی،موبایل خود را در هر زمان و مکانی که باشید شارژ کنید.سر تعویض شونده آن قابل اتصال به انواع گوشی های موبایل می باشد.
قیمت: 12000 تومان

کاور ضد اشعه موبایل آیلین (کیف ضد امواج موبایل)ا

آیا می دانید امواج تلفن همراه چه آسیب هایی به بدن (به ویژه مغز) شما می رساند؟
آیا شما نیز در مورد خطرات و عوارض استفاده از گوشی های تلفن همراه شنیده اید؟
آیا تا به حال سردرد، فراموشی، خستگی زودرس و… را تجربه کرده اید؟
آیا تا کنون احساس توهم زنگ موبایل را تجربه کرده اید؟ سردرد را چطور؟!ا
خیلی از اوقات وقتی گوشی شما در جیبتان است ، احساس می کنید گوشی می لرزد و ویبره می زند ، پس از دیدن گوشی مشاهده می کنید که هیچ کس به شما زنگ نزده !ا
این لرزش موضعی به دلیل تاثیر امواج مضر و سرطان زای موبایل بر روی ماهیچه بدن شماست ! در واقع ماهیچه شما دچار لرزش شده و شما می پندارید که گوشی لرزیده است !!ا
در صورتی که این عوارض تنها بخش کوچکی از خطرات اصلی مواجهه بدن با امواج موبایل است.
راه حل مفید و توصیه شده پزشکان ،استفاده از وسیله ای است که بتواند این امواج را مهار کرده و از نفوذ آن به بدن علی الخصوص به مغز جلوگیری کند.
که این کیف به ظاهر معمولی پاسخی است برای حفظ سلامتی شما در برابر امواج مضر و سرطان زای گوشی تلفن همراه !!ا
کاور ضد امواج موبایل آیلین، محافظ مطمئن مغز شما در برابر امواج موبایل
قیمت: 21000 تومان


بزرگترین داروی خشم ، صبر و درنگ است
Tel:09121431284-09192114217-09391431284

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر