۱۰ آذر ۱۳۹۰

hamleh ba sefarate engilis


گزارشی از حمله به سفارت انگلیس و باغ قلهک در تهران !
سفارت انگلیس در خیابان فردوسی و باغ قلهک تهران (یکی از مراکز سیاسی این کشور در تهران) عصر دیروز ۸ آذر (۲۹ نوامبر) مورد حمله عده ای دانشجوی بسیجی که به سیاست های انگلیس در قبال ایران اعتراض داشتند قرار گرفت بطوریکه معترضین در شعارهای خود سفارت انگلیس را لانه جاسوسی عنوان کردند و خواستار تعطیلی کامل سفارت انگلیس شدند.
به نقل از خبرگزاری ها، تعدادی از دانشجویان خشمگین که قصد تصرف سفارت را داشتند، کوکتل مولوتف و سنگ به داخل سفارت پرتاب کردند و شیشه های سفارت را شکستند و طولی نکشید که گوشه ای از ساختمان کوچک پشت درب اصلی سفارت نیز آتش گرفت". دانشجویان بسیجی پس از تجمع مقابل سفارت انگلیس از در سفارت بالا رفتند و پرچم این کشور را به پائین کشیدند و آن را آتش زدند.
در همین حال باشگاه خبرنگاران صدا وسیما اعلام کرد: "دود حاصل از آتش گرفتن تجهیزات این سفارتخانه در خیابان های اطراف سفارتخانه دیده می شود. دانشجویان از موانع آهنی داخل سفارت انگلیس نیز عبور كرده و وارد ساختمان های اداری این سفارتخانه شدند و قاب عكس ملكه انگلیس توسط دانشجویان ایرانی پایین كشیده شد. حضور دانشجویان در ساختمان های اداری سفارت انگلیس ادامه دارد و در حال جمع آوری اسناد از این لانه جاسوسی هستند كارمندان این سفارتخانه از درب دیگر گریختند." سرانجام با حضور سردار رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی و دادن التیماتوم به متصرفین سفارت انگلیس، این افراد از داخل سفارت به بیرون رانده شدند ...

 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکسها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture و یا Reload Image را انتخاب كنید

براي ادامه ي تصاوير اينجا كليك كنيد


آموزش كونگ فو سبك شائولین
1 DVD
قیمت: 5000 تومان

آموزش تصویری با كیفیت بالا
قابل استفاده در كلیه دستگاه های خانگی و كامپیوتر

مجموعه آموزشی کونگ فو برای علاقمندان به ورزشهای رزمی

شامل تكنیك های مقدماتی رشته جذاب كونگ فو
دیدن این مجموعه را به همه دوستداران ورزش های رزمی توصیه می نماییم
فروشنده: فروشگاه هديه
1 DVD
قیمت: 5000 تومان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر