۲۱ آذر ۱۳۹۰

آیا لاغری به هر قیمتی خواستنی است ?!!ا‎

آیا لاغری به هر قیمتی خواستنی است؟   
حتی به قیمت از دست دادن سلامتی !!!
دارای پروانه بهداشتی و بارکد ملی کالا
 لاغری ارزان با كاربرد آسان و بدون دردسر برای تمامی اقشار، لاغری واقعی و ماندگار (كاهش چربیهای زاید)، بدون استفاده از مواد شیمیایی و غیر طبیعی بدون نیاز به رژیم و ورزش های سخت و طاقت فرسا، بدون آسیب بر پوست و زیبایی، لاغری با سرعت منطقی .

دمنوش لاغری سین لس  از اجزای اثر گذار چند گیاه دارویی موثر بر لاغری  تولید شده است . طعم ، عطر و شكل طبیعی، بدون هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی به عنوان حتی نگهدارنده و طعم دهنده حفظ شده است ..
چای لاغری سین لس بر اعمال زیر اثر بالایی داشته و موجب کاهش توده چربی های اضافی و کاهش اضافه وزن میشود :
1- سركوب اشتهای غیر ضروری و کاذب برای مصرف غذا
2- افزایش سوخت و ساز .
3- طبیعی سازی حركات روده و برطرف نمودن برخی ناراحتیهای گوارشی .
4- كاهش و جلوگیری از تجمع آب میان بافتی .
5- افزایش شادابی و شفافیت پوست با جلوگیری از تركهای ناشی از كاهش وزن .
اثرات فوق با انجام تغییر مثبت در سبك زندگی (غذایی و تحركی) بر اساس توصیه های غذایی و ورزشی ارسالی همراه با محصول ایجاد و تا 7 كیلو كاهش وزن با یك بسته را موجب می شود.یك بسته حاوی 100 عدد دمنوش
بصورت كیسه ای
نیم ســاعت قبل از نهــار و شــام یك عــدد تی بگ را در یك لیوان آب جوش دم كرده و میل فرمایید.
زشتی و مضرات چربیهای زائد بر كسی پوشیده نیست خصوصاً تاثراتی که بر زیبایی و تناسب اندام دارد . لاغری و كاهش چربیهای زاید به صورت اصولی افزایش زیبایی و شفافیت پوست را در پی دارد.
لاغری و کاهش وزن موجب ارتقاء ‌سطح سلامت عمومی بدن می شود. لاغری اصولی ارتقاء‌ بخش سیستم قلب و عروق و تنفس بوده و كاهش ضایعات مفصلی و استخوانی (انواع آرتروز) را موجب می شود،‌و این در اثر كاهش بار اضافی تحمیلی بر اسكلت می باشد.
لاغری توام با لذت نوشیدن چای گیاهی

توصیه های غذایی برای افزایش سرعت و میزان کاهش وزن با چای لاغرکننده سین لس : 1- هیچ راه حل آنی و دفعه ای برای لاغری بصورت ماندگار و بی عارضه وجود ندارد.
2- صبحانه وعده ای غیر قابل حذف است.
3- باید سبك غذایی و تحركی را اصلاح نمود و در كنار آن از كمك كننده های بی ضرری مانند دمنوش كاروی سین لٍس استفاده كرد.
4- باید غذای مصرفی را به تدریج كاهش داد و از ایجاد تنش غذایی اجتناب نمود.
5- تحرك بدنی در آغاز با نظارت پزشك و در ادامه متناسب با افزایش قابلیتهای قلبی ، عروقی ، تنفسی ، مفصلی و عضلانی افزایش یابد.
آگاهی بیشتر و انتخاب هوشمندانه حق شماست
 
  
قیمت  :  18  هزار تومان
 روی این عبات و یا روی قیمت کلیک کرده و آدرس بدهید .

تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش
 
09372809322


لینک خرید:
http://tagviyatcenter.com/Card/add.php?PID=44070068jamasbi1&checker=0
پودرگیاهی چاق کننده و عضله ساز

پودرچاقی و عضله ساز  ترکیبی از گیاهان داروئی بسیلر غنی و موثر برای افزایش سایز و وزن بدن تهیه شده است . برخلاف برخی محصولات هم ردیف از ذره ای مواد شیمیایی در آن استفاده نشده است. هرگونه افزایش سایز در اندازه و قطر عضلات و نیز  هر میزان وزن افزوده شده توسط این محصول به شرط رعایت اصول عمومی محافظت از وزن بدن ، ماندگار و پایدار است .. بدلیل عدم استفاده از  افزودنی های غیرمجاز و مخرب و پر عارضه با ظرافت تمام جایگزین های طبیعی برای ایجاد وزن و عضله را تدارک دیده است . مواد شیمیایی بکار رفته در محصولات غیر مجاز چاق کننده عموما با عمل به سه کار ذیل افزایش وزن موقتی و فریبنده ( توام با عوارض جانبی ) ایجاد میکنند :
1 – برهم زدن توازن هورمونی .
2 – ایجاد آب میان بافتی در عضلات گوناگون .
3 -  استفاده از کورتون ها و موارد مشابه بسیار مخرب .
این محصولات بشکل زودگذر عقربه ترازو را مطابق خواست و میل مشتری بحرکت در می آورند ولیکن هیچ تعهدی را برای حفظ و ادامه این روند بر خود احساس نمی کنند . قیمت های گران و عوارض جانبی سنگین هر عاقلی را از مصرف آن منصرف میکند .
در مقابل محصول مورد معرفی امتیازات فوق العاده ای دارد که آن را به یک محصول بی نظیر چاق کننده و عضله ساز بدل ساخته است :این محصول برای بالابردن توان کلی بدن و وزن عضلات و پوشش ضعف های بدنی طراحی و ساخته شده است . برای افزایش وزن باید از مسائل اصلی و اساسی که برای ایجاد چاقی برای بدن موثر است آگاهی یافت تا به بهترین شکل برای آن هدف اقدام نمود :
اهرگاه که انسان نظام تحرکی و تغذیه ای خود را بگونه ای تنظیم نماید که انرژی وارد شده به متابولیسم بیش از میزان کالری مصرفی باشد افزایش وزن و ایجاد چاقی خود را نشان خواهد داد و بر وزن فرد افزوده خواهد شد . در این بین ایراداتی وجود دارد  : برخی افراد اشتهای لازم را ندارند ، افرادی هم غذای زیاد می خورند ولی قابلیت جذب آنها کم است ، افرادی ضریب تبدیل غذا به وزن در آنها کم است ، برخی افراد غذای کافی می خورند ولی غذای کامل نمی خورند ( از حیث هرم غذایی) ، افرادی دچار برخی کمبودهای ویتامین و مواد معدنی هستند .
اثرات مثبت این محصول بر گرفته از خواص گوناگون و موثر موجود در گیاهان داروئی بوده و برای انجام وظیفه وحوله در افزایش وزن مراحل ذیل را به انجام میرساند :
1         افزایش تمایل به غذا و  دریافت انرژی از طریق تغذیه .
2         بالابردن میزان جذب  مواد مغذی از غذا و استفاده از آن برای افزایش وزن .
3         رساندن برخی ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای افزایش وزن و بالابرنده قدرت بدنی .
با مصرف یک و نیم بسته از این محصول  و رعایت توصیه های غذایی  که در کنار محصول تقدیم خواهد شد می توان ماهیانه تا 8 کیلو بر وزن بدن بشکل ماندگار افزود .
روش مصرف :
روزانه قبل از هر وعده غذایی ( ناهار و شام )  دو سوم قاشق غذاخوری از پودر گیاهی را در یک لیوان آب میوه ( ترجیحا شیر موز ) مخلوط نموده و نوش جان فرمایید .
با مصرف این پودر کاملا گیاهی حتما نیاز به صرف میان وعده خواهید داشت . میان وعده را باید دو ساعت بعد از  صبحانه ،  دوساعت بعد از  نهار و اندکی قبل از خواب میل فرمایید . میان وعده می تواند غذایی کم حجم ولی با ارزش باشد که نیاز بدن را برای کالری مرتفع سازد .
میان وعده های بعد از صبحانه سیب زمینی آب پز و تخم مرغ  همراه سبزیجات  و مواردی از این دست و میان وعده قبل از خواب چند عدد خرما همراه با یک لیوان شیر توصیه میشود . بر اساس اصول غذایی صرف روزانه چهار لیوان شیر برای افزایش تراکم استخوان و نیز تامین اسید آمینه های لازم برای عضله سازی به کرات از سوی محققین و صاحبنظران توصیه شده است .
قیمت  :  15 هزار تومان
تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش
  09372809322

لینک خرید:
http://tagviyatcenter.com/Card/add.php?PID=44070068jamasbi2&checker=0
اخموها، تهی دست ترین افراد دنیا هستند
Tel:09121431284-09192114217-09391431284

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر