۳۰ آبان ۱۳۹۰

ایمیل بخوانید پول بگیرید

ایمیل با میل
ایمیل بخوانید پول بگیرید
www.smscloob.com

ویژه ی کاربران طلایی کلوب پیامکی ایرانیان
در راستای طرح های درآمد زایی متقابل برای کلوب پیامکی ایرانیان و کاربرانش طرح منحصر به فرد (میل با میل) با درآمد جالب و مستمر برای کاربران طلایی کلوب اجرا می شود.
قوانین شرکت در طرح:
این طرح ویژه کاربران طلایی سایت است در صورتی که هنوز کاربر طلایی کلوب پیامکی ایرانیان نشده اید با مراجعه به ناحیه کاربری خود در کلوب در منوهای سمت چپ روی گزینه (اشتراک طلایی) کلیک کنید.حداکثر 300 پیامک انتخاب کنید و پس از واریز مبلغ 5000 تومان به صورت آنلاین یا دستی به عنوان کاربر طلایی سایت انتخاب می شوید.تعدادی از مزایای کاربر طلایی به شرح ذیل است(این امتیازات در حال افزایش بوده و به مرور امتیازات دیگری افزوده خواهد شد)

-ارسال 300 پیامک رایگان به شماره شما با انتخاب خودتان در بازه زمانی انتخابی توسط شما از صد بانک پیامک سایت
- شرکت در حراجی های سایت به صورت کاملا رایگان(حراجی ها فقط مخصوص کاربران طلایی سایت می باشد)
-ارسال دو ماه پیامک کاریابی رایگان به شماره همراه شما  متناسب با سن، جنسیت ، رشته و مدرک تحصیلی و استان محل سکونت شما
- یک ماه تبلیغات رایگان در صفحه نخست سایت برای شرکت، سایت، فروشگاه یا محصول شما.کافی است تبلیغات مورد نظرتان را به ایمیل سایت ارسال کنید تا در صفحه اول سایت در موبایل سمت چپ برای مدت یک ماه نمایش داده شود.دقت کنید فقط تعرفه تبلیغات برای غیر اعضا و کاربران معمولی 20000 تومان است که برای کاربران طلایی رایگان است
- کسب درآمد از طریق خواندن ایمیل:برای اولین بار در ایران کاربران طلایی کلوب پیامکی ایرانیان به ازای خواندن هر ایمیل مبالغ 20 تومان، 30 تومان و 40 تومان درآمد خواهند داشت.
 -کسب درآمداز طریق خواندن پیامک: به زودی کاربران طلایی سایت از خواندن هر پیامک مبلغ 5 تومان درآمد خواهند داشت.(جزییات به زودی)
             -چاپ پیامک شما درکتاب پیامک سایت: پیامک های  انتخابی کاربران طلایی(هر کاربر 5 پیامک                                                  معادل یک صفحه از کتاب)  با عکس و اسم خودشان  در کتاب ویژه پیامک سایت که در شمارگان بالا منتشر  خواهد شد، چاپ  و درج خواهد گردید

میل با میل چیست؟

روزانه ایمیل های زیادی به باکس شما می رسد که اکثرقریب به اتفاق آنها تبلیغی هستند و به صورت ناخواسته به صندوق الکترونیکی شما روانه می شوند.بدون آنکه درخواست یا علاقه ای به دریافت و خواندن آنها داشته باشید یا مهمتر از همه سودی از خواندن آنها به شما برسد.هرزنامه های الکترونیکی نیز بسیار زیاد شده و روزانه تعداد زیادی هرزنامه برای شما ارسال می شود.سیستم های ارسال ایمیل گروهی و ایمیل مارکتنینگ به شکل آزاردهنده ای حریم خصوصی کاربران اینترنتی را هدف قرار داده و وقت و انرزی زیادی برای پاک کردن آنها می گیرند.

آیا تاکنون فکر کرده اید که اگر از خواندن هر یک از این ایمیل ها سودی ولو در حد بسیار اندک به شما می رسید روزانه چه درآمد هنگفتی داشتید؟

ما می خواهیم همین کار را انجام دهیم.
با رضایت و میل  شما برایتان ایمیل بفرستیم و شما نیز با رضایت این ایمیل را باز کنید و بخوانید و مهم تر از همه از این راه درآمد نیز کسب کنید.
بله !کسب درآمد از راه خواندن ایمیل.
ما می خواهیم یک مشارکت عمومی با رضایت شما و شراکت شما در امر تبلیغات انجام دهیم و برای اولین بار در ازای وقتی که برای بازکردن و خواندن یک ایمیل می گذارید به شما پول پرداخت کنیم.
در واقع همه اعضای این سیستم به عنوان سهام داران یک شبکه تبلیغی هستیم که در ازای دریافت و خواندن و فوروارد ایمیل پول می گیریم.

نحوه اجرای طرح میل با میل:

-         شرکت در این طرح کاملا اختیاری است و کاربران مختار به شرکت یا عدم شرکت در این طرح هستند
-         برای شرکت در این طرح هیچ وجهی از کاربران دریافت نخواهد شد.
-         هر کاربر طلایی فقط یک بار در این طرح می تواند مشارکت نماید .در صورتی که کاربری با چند نام کاربری و شماره تلفن در سایت عضو  طلایی کلوب شده محدودیتی برای شرکت ندارد.
-         -می توانید دوستان و اشنایتان را نیز دعوت کنید با عضویت در کلوب پیامکی ایرانیان به عنوان کاربر طلایی در این طرح منحصر به فرد شرکت کنند.

قدم دوم (نحوه شرکت شما در طرح)

-کاربرانی که ایمیل های ارسالی از طرف کلوب را به 50 نفر فوروارد کنند به ازای هر ایمیل مبلغ 20 تومان ، به 100 نفر فوروارد مبلغ 30 تومان و در صورتی که ایمیل ها را به 200 نفر فوروارد کنند مبلغ 40 تومان برای هر بار تعلق می گیرد.
شاید در نگاه اول کار وقت گیر و سختی به نظر اید اما با چند لحظه دقت در میابید که بسیار آسان و ساده است.کافی است فقط یک بار لیست ایمیل های دوستانتان را در فیلد CC ایمیل وارد کنید و یک بار ارسال کنید آنگاه برای دفعات بعدی همان لیست را کپی می کنید و ارسال می کنید که شاید حداکثر زمان لازم برای این کار در مرحله اول چند دقیقه و در مراحل بعدی چند ثانیه طول بکشد.معمولا هر کاربری هم یک Add لیست از دوستانش دارد که برای بسیاری از کاربران اینترنتی بیش از چند صد نفر می باشند.

پس از وارد کردن لیست (50، 100، یا 200 نفره) شما در سید بندی درآمد قرار می گیرید.سید یک کاربران 50 نفره که به ازای فوروارد هر ایمیل 20 تومان دریافت می کنند .سید دوم کاربران 100 نفره که به ازای فوروارد هر ایمیل 30 تومان می گیرند و سید سوم کاربرانی که هر ایمیل را به 200 نفر فوروارد می کنند و برای هر بار فوروارد 40 تومان درآمد کسب می کنند.

گام سوم:

همین ایمیل را به خودمان و اد لیستتان فوروارد کنید.فوروارد این ایمیل به منزله آغار به کار رسمی شما می باشد .که بلافاصله مبلغ 1000 تومان برای فوروارد همین ایمیل به حساب شما واریز می شود.کافی است در فیلد گیرنده ایمیل نشانی مارا قرار دهید و در فیلد cc نشانی ایمیل یا جی میل دوستانتان را ،و آن را ارسال نمایید. به این شکل:
در (آدرس ایمیل گیرنده این نشانی را وارد کنید:
emailbamail@gmail.com

در cc  هم لیست ایمیل ها را به دقت در بین آنها بنویسید

سابجکت یا عنوان نامه را تغییر ندهید

متن نامه را نیز بدون هیچ تغییری ارسال کنید


تمام ایمیل هایی که از طرف ما برایتان ارسال می شود را به همین ترتیب فوروارد کنید .با این کار ما از ارسال آن توسط شما مطمئن خواهیم شد.همین طور تعداد ایمیل های فوروارد شده از طرف شما نیز مشخص خواهد شد.می بینید که کار بسیار ساده ایست و در دفعات بعدی برای فوروارد هر ایمیل زمانی کمتراز 10 ثانیه صرف خواهید کرد.

نکته مهم : ایمیل هایی که شما به عنوان لیست دوستانتان در cc قرار می دهید باید کاملا واقعی و فعال باشند.به محض ارسال ایمیل اول توسط شما بخش فنی سایت نسبت به راستی آزمایی ایمیل های درج شده اقدام خواهد کرد درصورتی که حتی یک ایمیل نیز غیرواقعی باشد به صورت خودکار از طرح اخراج خواهید شد.

تعداد ایمیل های ارسالی به شما:
در روزهای نخستین اجرای طرح هر روز حداقل یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.در ادامه تعداد ایمیل ها نامحدود شده و ممکن است به روزی 20 ایمیل نیز برسد.

نحوه پرداخت ها:

به محض فوروارد اولین ایمیل:(همین ایمیل) مبلغ 1000 تومان به حساب شما واریز خواهد شد.به محض رسیدن حساب شما به مبلغ 5000 تومان از طرف کلوب با شما تماس گرفته می شود و پس از اخذ شماره حساب مبلغ 5000 تومان به صورت کامل به حسابیتان واریز خواهد شد.ممکن است این اتفاق در بازه یک ماهه یا کمتر و بیشتر از آن بیفتد.به محض رسیدن حسابتان به 5000 تومان قابل واریز به حساب شماست. بسته به سید بندی شما به ازای هر ایمیل مبلغ (20-30-40 ) تومان به حساب شما اضافه خواهد شد.فرض کنید شما در سید سوم (40) تومانی قرار دارید و روزانه به طور متوسط 5 ایمیل برای شما ارسال شود.هر روز 200 تومان به حساب شما واریز خواهد شد.که با احتساب هزارتومان موجودی اولیه درآمد شما پس از بیست روز قابل انتقال خواهد بود.

دقت کنید در صورتی که به هر دلیلی قبل از رسیدن مبلغ حسابتان به 5000 تومان قطع همکاری نمایید هیچ مبلغی به حساب شما واریز نخواهد شد و کلوب هیچ گونه تعهدی درقبال پرداخت مبالغ زیر 5 هزارتومان در صورت قطع همکاری از سوی شما نخواهد داشت.

اخطار: در صورتی که کاربری سه روز پشت سر هم ایمیل ها را فوروارد نکند به منزله انصرافش از اجرای طرح تلقی شده و حساب او مسدود خواهد شد.


از همین حالا شروع کنید.همین ایمیل را به دوستانتان (50 نفر-100 نفر- 200 نفر) فوروارد کنید و رسما شروع به کار نمایید.یک نسخه از آن را نیز برای ما ارسال کنید)لطفا به این نشانی بفرستید : emailbamail@gmail.com .دقت کنید که اگر کاربر طلایی سایت نیستید ابتدا مشترک طلایی شوید سپس در این طرح جالب و جذاب شرکت کنید.

www.smscloob.com

emailbamail@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر