۳ آذر ۱۳۹۰

ajibtarin poshte bamha dar jahan


عجیب ترین پشت بام های دنیا
زمین تنیس بر روی بام : دبی
 

از آندره آقاسی و راجر فدرر دعوت شده بود تا در یک بازی دوستانه بر بالای بلند ترین زمین تنیس جهان بر روی بام برج العرب، در مقابل هم و در ارتفاع ۲۱۱ متری از سطح زمین بازی کنند.
رولرکوستِر برروی بام : ژاپن


این رولرکوستر که بر روی پشت بام یک ساختمان ۸ طبقه در یکی از مناطق شلوغ شهر توکیو ساخته شده هرگز به بهره برداری نرسیده است. برخی منابع خبری گفته اند که مشکل از ساختار این ساختمان است؛ البته این ساختمان قادر به تحمل وزن رولر کوستر هست اما عوامل جانبی دیگری باعث ایجاد مشکلات غیر مترقبه ای شدند که باعث شد این محل هرگز برروی عموم باز نشود.
بار بر روی بام : تایلند


این بار که بسیار زیبا و خیره کننده است و با رنگ های زیبا تزئین شده دقیقه ها را به لحظه های بی پایان تبدیل می کند. بار آسمان که در ارتفاع طبقه ی شصت و سوم در برج ایالتی قرار دارد یکی از در مرتفع ترین بار های روباز است که به چشم انداز وسیعی از شهر بانکوک و رودخانه ی چائو فرایا مشرف است. این بار به عنوان جالب ترین بار در بانکوک شناخته شده است.
سینما بر روی بام : استرالیا


اینجا احتمالاً جالب ترین سینما در استرالیا است. این سینما متعلق به گروهی هنرمند است که خودشان آن را طراحی کرده اند و در آن فیلم های کلاسیک، فیلم های جدید و یا هنری را در فضای آزاد و بر بالای یک ساختمان ۶ طبقه به نمایش در می آورند. بر روی صندلی های راحت این سینما بنشینید و از دیدن فیلم لذت ببرید و فقط سعی کنید شلوغی شهر حواس شما را پرت نکند
براي ادامه ي تصاويركليك كنيد

آموزش كونگ فو سبك شائولین
1 DVDقیمت: 5000 تومان

آموزش تصویری با كیفیت بالا
قابل استفاده در كلیه دستگاه های خانگی و كامپیوتر

مجموعه آموزشی کونگ فو برای علاقمندان به ورزشهای رزمی

شامل تكنیك های مقدماتی رشته جذاب كونگ فو
دیدن این مجموعه را به همه دوستداران ورزش های رزمی توصیه می نماییم
فروشنده: فروشگاه هديه
1 DVD
قیمت: 5000 تومان
__._,_.___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر