۷ آذر ۱۳۹۰

خبرنامه شماره بيست و دوم

حساب‌هاي فاقد شناسه يا شماره ملي مشتري مسدود مي‌شود
خبرگزاري فارس: بر اساس بخشنامه جديد بانك مركزي تمامي بانك‌ها بايد حساب‌هاي فاقد شماره يا شناسه ملي مشتريان خود را مسدود نمايند.

احتمال تغيير روش پرداخت حقوق
هم اكنون براي كارگران و مشمولان قانون كار بر اساس فرمولي در ماده 41 قانون كار حداقل دستمزد ساليانه تعيين مي شود و طبق روش "روزمزدي" كه معمولا 8 ساعت در روز است دستمزد خود را دريافت مي كنند.

پولدارترين شركت‌هاي صنعتي ايران
براساس آخرين اطلاعات منتشر شده درباره صورتهاي مالي شركتهاي ايران، شركت ايران خودرو ثروتمندترين شركت صنعتي ايران لقب گرفته است.

درخواست ضامن براي وام مسكن ممنوع شد
بر اساس بخشنامه جديد بانك مركزي، بانكها موظف به پرداخت وام خريد و ساخت مسكن بدون معرفي حتي يك ضامن از سوي وام گيرنده شدند.

كليه كالاهاي وارداتي كه فاقد شناسه (باركد) به عنوان كالاي قاچاق محسوب مي شوند
گروه صنعت و معدن - از اول بهمن‌ماه كليه كالاهاي وارداتي كه فاقد شناسه (باركد) دوبعدي باشند، به عنوان كالاي قاچاق محسوب شده و گمرك از ترخيص آنها جلوگيري خواهد كرد.

مبلغ عيدي كارمندان اعلام شد
عيدي كارمندان دولت در بودجه سال آينده 380 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

افزايش وام قرض‌الحسنه ازدواج ابلاغ شد
بانك مركزي افزايش وام قرض الحسنه ازدواج از 2.5 ميليون تومان به 3 ميليون تومان براي هر يك از روجين را به 10 بانك كشور ابلاغ كرد.

مهارت‌هاي مديريتي: هنر پرسيدن سوال
شما به عنوان يك مدير چقدر در پرسيدن سوال مهارت داريد؟ تجربه من نشان مي‌دهد، اكثر مديران به‌اين موضوع فكر نمي‌كنند.

چگونه هزينه شركت را كنترل كنيم
هر شركتي مي‌تواند بنا به موقعيت و شرايط خود، روشي براي كاهش هزينه خود انتخاب كند و با اجرايي كردن آنها، هزينه‌هاي خود را كنترل و كاهش دهد و از اين طريق به بقا و سودآوري بيشتر خود كمك كند:

آن‌هايي كه توانايي «نه گفتن» ندارند، بخوانند
افراد بايد تلاش كنند كه هركاري را به درستي براي ديگران انجام دهند؛ اما در عين حال نفع و منفعت آن را هم براي خود در نظر بگيرند.

زمان بخريد تا فكر كنيد
بخش يازدهم در بخش‌هاي پيش خوانديم وقتي بازي طرف مقابل را خوانديد و واكنش احساسي خود را كنترل كرديد، آنگاه گام بعدي خريدن زمان است.

سرمايه‌گذاران خبره چگونه ريسك مي‌كنند؟
گروه بورس- حتما شما هم در كنار خود اطرافيان و آشناياني داريد كه معتقدند افراد موفق و ثروتمند با ريسك كردن به جايگاه فعلي خود رسيده‌اند؛ برخي مي‌گويند كه فلاني ريسك كرد كه پولدار شد، اما ما ترسيديم و درجا زديم.

فقط عمل كن!
«مارلين گاگن» استاد رفتار سازماني در دانشكده كانكورديا مونترال است. او همچنين تحقيقاتي در زمينه پيشرفت در كسب‌وكارهاي خانوادگي داشته است و هر ماه مقالات بسياري از او درمجلات معتبر به چاپ مي‌رسد.

استيو جابز بد و بي‌رحم: خوش به حال او
اين مطلب كه توسط جين ماركز نوشته شده، پاسخي است به منتقدان سرسخت جابز درباره بي‌رحمي‌و شقاوت رفتار او، به عنوان يك مدير و فردي ثروتمند. نويسنده با واكاوي نتيجه كار جابز به دنبال توجيهي براي روحيه «خشن و بي‌رحم» اوست.

نكات خواندني براي موفقيت در بازار سهام
گروه بورس- در دنياي مجازي برخي وبلاگ‌هاي فعال وجود دارند كه نكات مهم در خصوص روش‌هاي تحليل در بازار سهام را استخراج كرده‌اند.

طلا در چرخه رونق و ركود نظام سرمايه داري
در حالي كه قيمت طلا طي ۴۰ سال گذشته ۵۰ برابر شده يكي از دلايل اين رشد قابل ملاحظه، چرخه رونق و ركود نظام سرمايه داري و گرايش سرمايه گذاران به سمت بازاري امن در شرايط بحران تلقي مي شود.

جزئيات پيش‌نويس 41 ماده‌اي اصلاح قانون ماليات‌هاي مستقيم
خبرگزاري فارس: جزئيات پيش‌نويس اصلاح قانون ماليات‌هاي مستقيم منتشر شد كه بر اساس آن 3۳ ماده حذف شده و مواد و تبصره‌هاي متعددي در متن قانون فعلي مورد بازنگري قرار گرفته و يا بندهاي جديدي الحاق شده است.

توقف قانون بازنشستگي با پرداخت ۱۰سال حق بيمه
توقف قانون بازنشستگي با پرداخت ۱۰سال حق بيمه






ثبت نام در سايتمشاهده سايت
ورود به سايتمرور اطلاعات سايت
unregisterتازه ها

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر