۲۴ آبان ۱۳۹۰

سرویس آنلاین برای ایران

سرویس آنلاین برای ایران
 
با درود و عرض ادب،
شرکت ابر پرداز مشکین افتخار دارد با ارائۀ سرویس جدیدی در زمینۀ راه اندازی وب سایت، تحولی نوین در صنعت طراحی وب سایت به وجود آورده و از این طریق خدمت چشمگیری به صاحبان مشاغل و صنایع و کلیۀ هموطنان شریف ایرانی ارائه نماید. این سرویس که آنلاین برای ایران نام دارد و از طریق آدرس اینترنتی www.online4iran.com قابل دسترس است، امکانی برای مشتریان محترم فراهم می کند که بتوانند به راحتی و در کمتر از 15 دقیقه تنها با 6 کلیک بدون نیاز به مراجعۀ حضوری وب سایت خود را راه اندازی نمایند. این سرویس به عنوان یک محصول داخلی نیازهای ایرانیان را در نظر گرفته و تلاش کرده است که با تجزیه و تحلیل مشاغل و اصناف مختلف برای آن ها سایت پیشنهاد دهد. مزایای استفاده از این سرویس نسبت به روش های سنتی ایجاد وب سایت، کاهش زمان لازم و پیچیدگی های راه اندازی، صرفۀ اقتصادی، یکپارچگی با سیستم های بانکی کشور، کیفیت بالا، ظاهرهای مناسب و زیبا، پشتیبانی قوی و مطمئن، امنیت کافی و امکان مدیریت سایت توسط کاربر با کمک آموزش های موجود در سایت و بدون نیاز به دانش فنی می باشد. امکاناتی که می توانید در صورت ایجاد و راه اندازی وب سایت با استفاده از سرویس آنلاین برای ایران از آن بهره مند شوید، شامل موارد ذیل است:
معرفی کلیۀ محصولات قدیم و جدید خود
قرار دادن اخبار مربوط به سازمان، فروشگاه، یا صنعت خود
معرفی کلیه شعب، نمایندگی ها و همکاران خود
قرار دادن عکس، فیلم، و صدا به منظور معرفی یا تبلیغ محصولات خود
جست و جو در سایت
ثبت نام اعضا به منظور برقراری ارتباط مداوم با مشتریان و بازدیدکنندگان سایت
فروش آنلاین محصولات
سیستم نظردهی و نظرخواهی
فرم های اطلاعاتی
مدیریت کاربران
مدیریت محتوا
در نهایت، دارا بودن سایت باعث کسب اعتبار و شناسائی بهتر شما و محصولات شما شده، امکان ارائۀ خدمات بهتر و ارتباط بیشتر با مشتریان و افزایش رضایت آنان را فراهم می سازد.
از طریق لینک زیر می توانید اقدام به راه اندازی و نصب وب سایت خود نمائید:
www.online4iran.com/setup
لیست قیمت پکیج های متنوع سرویس آنلاین برای ایران در لینک زیر قابل مشاهده است. باعث افتخار ما خواهد بود که با ارائۀ خدماتی منحصر به فرد موجبات رضایت خاطر کاربران عزیز را فراهم نمائیم.
www.online4iran.com/fa/pricing
با تشکر و احترام،
شرکت ابر پرداز مشکین
www.meshkinsoft.com
تلفن تماس: 66525824-021
info@online4iran.com خبرنامه یک
قطع اشتراک از این خبرنامه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر