۱۳ دی ۱۳۹۰

mehmandara​ne sherkathay​e havayi-moa​refiye bartarinma​hsolate dejetal


  مهمانداران زن شرکت های هواپیمایی در کشورهای مختلف جهان

امارات متحده عربی




ایالات متحده آمریکا
 
 
هلند 


 اردن 
 
فرانسه


فنلاند


 اندونزی


 استرالیا

 
ویتنام


اسلواکی


 آلمان



 مالزی




چین




 تایلند
  هند

  فیلیپین
 بریتانیا
  ژاپن



عینک آفتابی تروکالر
Tru Color
ترو کالر اشعه های مضر و نور اضافی را می گیرد
و رنگ ها را شفاف تر نشان می دهد
TruColor:برند تجاری 
canada:ساخت
گارانتی کالا

قیمت : 45000 تومان
براي توضيحات بيشتراينجا كليك كنيد


معرفی برترین محصولات دیجیتال سال 2011

تقویم سال میلادی به آخرین روزهایش رسیده و سال جدید در راه است.
دنیای تکنولوژی هم مثل هر چیز دیگری شاهد تغییرات و اتفاقات مختلفی در سال 2011 بود که صرف‌نظر از معرفی و ورود محصولات و سرویس‌های جدید، مرگ محبوب‌ترین چهره‌اش؛ یعنی استیو جابز خاطره تلخی از این سال در ذهن دوستدارانش به جا گذاشت، مجله تایم مانند هر سال با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، برترین محصولات دیجیتال شخصی یا همان گجت‌های سال را انتخاب و معرفی کرده است. به این ترتیب برترین گجت‌های سال 2011 به ترتیب عبارتند از:

۱- تبلت آی پد 2 از اپل

این تبلت با ساختاری باریک‌تر، سبک‌تر و قوی‌تر از مدل قبلی‌اش توانست همچنان حاکمیت بازار جهانی تبلت‌ها را حفظ کند. با وجود ورود رقیب‌های مختلف و متنوع در سایزها، امکانات و قیمت‌های مختلف، این تبلت همچنان از نظر کاربران و حتی کارشناسان بهترین گزینه ممکن به حساب می‌آید. بنابراین چندان هم دور از ذهن نیست که عنوان برترین گجت سال به این تبلت پر طرفدار برسد.
۲- گوشی گلکسی نکسوس از سامسونگ

در رقابت میان موبایل‌های هوشمنــــــد آندرویدی و آیفون، انگار گوشی گلکسی نکسوس نقش ویژه ای داشته است. این گجت با نمایشگری 65/4 اینچی دارای انحنای کمی بوده و تصاویر را با وضوح 720 پیکسلی نمایش می‌دهد. پشتیبانی از سرویس کیف پول الکترونیکی گوگل و آخرین نسخه از سیستم عامل آندروید گلکسی نکسوس را در رتبه دوم برترین گجت‌های سال قرار داده است.
۳- تبلت کیندل فایر از آمازون ورود تبلت

۱۹۹ دلاری آمازون ضربه محکمی به بازار دیگر تبلت‌های رقیب وارد کرد. این تبلت برای خواندن کتاب، دیدن فیلم و موسیقی طراحی شده و می‌توانید برنامه‌های کاربردی مختلفی را هم روی آن نصب کنید. امکان ذخیره اطلاعات با سیستم رایانش ابری و دانلود فوری آنها هم قابلیت‌هایی هستند که رتبه سوم این لیست را به این محصول داده‌اند.

۴- گوشی آیفون 4S

آیفون جدید اپل که درست یک روز قبل از مرگ استیو جابز برای اولین بار رونمایی و معرفی شد، اگرچه طراحی جدیدی نداشت و مشتریان را شگفت زده نکرد، اما به کار آیفون‌های قبلی؛ یعنی فروش بسیار بالا ادامه داد. سیستم دستیار شخصی صوتی این گوشی با نام Siri شاید بهترین و منحصر‌به فردترین چیزی بود که در اختیار کاربرانش قرار می‌داد.

۵- کنسول بازی نیتندو 3DS

امسال شرکت نیتندو امکان بازی‌های سه‌بعدی را بدون نیاز به عینک مخصوص در اختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار داد. دوربین‌های به کار رفته در این کنسول بازی قابل حمل، قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که همراه با امکان تصویربرداری سه‌بعدی جزو امکانات جذاب به حساب می‌آیند. کاربری راحت و جالب این کنسول عامل مهم دیگری برای انتخاب آن در این لیست بوده است.

۶- لپ‌تاپ سری S از سونی

لپ‌تاپ ۱۳ اینچی سری S از سونی در‌واقع برای خریداران میانه‌رو در بازار کامپیوتر طراحی و تولید شده است. این کامپیوتر که تصاویر را با وضوح ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسلی نمایش می‌دهد، قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

۷- Roku 2 از شرکت روکو

این گجت کوچک و جالب زیر تلویزیون قرار مي‌گیرد و کارش پخش ویدئو با کیفیت اچ دی از سرویس‌های مشهوری مانند Netflix ، Hulu Plus ، آمازون و HBO است. نسخه جدید این جعبه جادویی با قیمت ۹۹ دلاری‌اش یک دستگاه کنترل از راه دور متفاوت را هم به کاربرانش می‌دهد که با آن مي‌توانند علاوه بر دیدن برنامه‌های تلویزیونی مورد نظرشان، بازی هم بکنند.

۸- مک بوک ایر ۱۳ اینچی

شرکت اپل این بار امکانات جالبی را به مک بوک ایر ۱۳ اینچی‌اش اضافه کرد تا نظر کاربران بیشتری را به آن جلب کند. پردازشگر جدید به همراه نور پس‌زمینه برای کیبورد و هارد درایو اس اس دی جدید، باعث شده که این لپ‌تاپ فوق باریک هم از نظر کارآیی بسیار قدرتمند باشد و هم از جهت طول عمر باتری عالی عمل کند و به همین دلیل رتبه هشتم لیست تایم را از آن خودش بکند.

۹- نمایشگر سه بعدی سونی برای پلی‌استیشن

ورود نمایشگر ۲۴ اینچی سونی برای کنسول پلی استیشن را می‌توان یک تحول بزرگ در دنیای بازی‌های سه‌بعدی به حساب آورد. این گجت با قیمت نسبتا معقول ۵۰۰ دلاری
نه تنها با کنسول پلی استیشن کار می‌کند، بلکه با دیگر منبع‌های تصاویر سه بعدی مانند کامپیوترها هم کار می‌کند. اما جالب‌ترین امکان این نمایشگر؛ یعنی SimulView به دو بازیکن اجازه می‌دهد هر کدام از زاویه خودشان تصویر بازی خودشان را ببینند.

۱۰- گوشی موتورولا Atrix 4G

شاید از نظر خیلی‌ها این گوشی موبایل به همراه آن داکت همراهش به اندازه کافی سخت افزار به همراه نداشته باشد و قیمتش هم گران باشد، اما این ترکیب نگاه خوبی از آینده به ما می‌دهد. این گوشی به عنوان یک موبایل هوشمند در جیب شما عمل می‌کند و همچنین مي‌تواند روی یک داکت ۳۰۰ دلاری قرار بگیرد و کار یک لپ‌تاپ را هم برایتان انجام بدهد. این یک نگاه اولیه از پدیده‌ای در آینده است؛ موبایل‌ها در حال تبدیل شدن به کامپیوترهای اصلی ما هستند.


آموزش حرفه اي بدنسازي

 تصويري با كيفيت عالي

بدنسـازی بهتـرین ورزش دنیـا و پایه و اساس پیشرفت در هر ورزش میباشد و برای پیشرفت در آن باید به
چهار اصل مهم که هرکدام به شاخه های دیگر تقسیم میشوند توجه کافی داشت
چهار اصل عبارتند از
 تغــذیه صحیـح
 تمــرین درست
 استراحت لازم
 تمرکــز کـافـی
قیمت پستی: 4000 تومان
 
تمامي محصولات در فاكتور نهايي با 10% تخفيف محاسبه خواهد شد 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر