۱۰ بهمن ۱۳۹۰

گوشي رايگان! مجبور نيستي باور کني!!‎

گوشي رايگان! مجبور نيستي باور کني!!

کار سختي هست باورش مخصوصا تو اين دورو زمونه! ولي خوب واقعيت داره! منم ديوونه نيستم اگه دوروغ بود برا يه شرکت خارجي تبليغ کنم! موبايل رايگان ؟همينطور هست من هم باور نکردم خوندم و عضو شدم حالا ديروز گوشي برام اومد به خاطر همين ميگذارم تا شما هم عضو بشين. مدت اومدن گوشي حدود 3 هفته هست گوشي که من انتخاب کرده بودم ايفون 16گيگ
عضو گيري هم فقط از طريق ثبت نام تو سايت صورت ميگيره نه پوليه نه گلد کويسته نه خطر داره .فقط تبليغاته براي عضو گيري هم فقط بايد لينکشو براي رفيقت بفرستي مثلاk800 :براي گرفتن اين گوشي نياز به 13 زير مجموعه دارين يعني شما 13 تا دوست ندارين?اگرn95 بخواي 37 نفر بايد زير مجموعه جمع کني .هر گوشي که بخواي يه تعداد خاصي بايد زيرمجموعه جمع کني که بالاترينش 45 نفره .به نظر من که آشنا و دوستان شما بيش از 45 نفر هم هستند . تازه آنها هم يک گوشي رايگان ميگيرند,مطمئنم تو همين کلوب از اين تعداد بيشتر دوست و آشنا داريد.
من خودم موبايل آيفون 16گيگ ثبتنام کردم و براي دريافتش بايد 38 زيرمجموعه کسب کنم.بغير از موبايل شما ميتوانيد ام پي پلير و يا کنسول ثبتنام کنيد
براي ثبتنام به لينک زير برويد و ثبتنام کنيد:
http://www.xpango.com?ref=92641387
1-بعد بر روي چيزي كه مي خواهيد انتخاب كنيد (موبايل- ام پي تري پلير-کنسول گيم- HDTV)
2-در sing-up اسم -فاميل-ايميل و هديه اي که ميخواهيد را انتخاب کنيد و گزينه ي get start رو بزنيد
3-بعد ايميل شمارو دوباره ميخواد و پسوورد
4-در زير addres1 رو پر کنيد مثل محله و خيابان و کوچه و پلاک.بادتان باشد که به زبان انگيليسي بايد آدرس بنويسيد مثلا:
st: montazeri يعني خيابان منتظري
alley:.... يعني کوچه
no:....يعني پلاک
5-در گزينه ي County/State استان خود را بنويسيد و در گزينه ي Town/City شهر خود را وارد نماييد و در گزينه ي County نام کشور عزيزمان را بنويسيد
6-در قسمت Post Code/Zip حتما کد پستي منزلتان را به درستي وارد نماييد
7- مطمئن شويد که در گزينه ي Referral ID شماره ي 92641387 وارد شده باشد
8-بعد گزينه ي رگستر رو بزنيد و منتظر باشيد که به ايميلتان يه ايميل از طرف اين سايت بيايد در اين ايميل دو لينک ميبينيد که اولي ايميل تاييد ثبتنام هستش و دومي کنسل کردن ثبتنام و شما بر روي اولي کليک کنيد
9-بعد از کليک کردن وارد سايت ميشويد و بعد از وارد شدن يک لينکي ميبينيد که مطعلق به شما هستش و براي عضو گيري براي خودتان بايد از اين لينک استفاده کنيد

کليک کن ضرر نميکني.
http://www.xpango.com?ref=92641387


تبلبغات خود را به ما بسپارید ارسال آگهی شما به بیش از 400000 کاربر ایرانی 100در100 فعال فقط 10000 تومان شماره تماس:09365110400 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر