۱۴ دی ۱۳۹۰

پورمحمدی: کانون‌های ثروت و قدرت نباید در انتخابات دخالت کنند‎

مطهری: حريت نمایندگان مستقل، مجلس را از تبعات رفتارهای تعصب آلود جناحي مصون می کند
علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادگی و بی پروایی نمایندگان مستقل، مجلس را از تبعات برخی رفتارهای تعصب آلود جناحي مصون می سازد.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، وی در نشست با مدیران هماهنگی این ائتلاف طی گفتگویی تأکید کرد: «حریت»، «تقوا»، «عقل گرایی» ، «اعتدال» و قانون مداري از مهم ترین شاخص های نمایندگان مستقل است که می توانند با این شرایط در هر یک از طیف های موسوم به اصولگرایان یا اصلاح طلبان حضور داشته باشند.
وی خاطر نشان ساخت: نفس حضور یک نماینده در احزاب و جریانات سیاسی، مانع از استقلال وی در مجلس نیست، لکن دقت شود که برخی رفتارها و تصمیمات حزبی و گروهی، استقلال وی را زیر سؤال نبرد.
وی با اشاره به تشکیل ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور گفت: تأکید این ائتلاف بر بهره گیری از نامزدهايی که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در پرهیز از وابستگی به منابع قدرت و ثروت تلاش می کنند، تحسین برانگیز است.
نماینده مردم تهران ادامه داد: بی تردید این گونه تشکل های سیاسی، بر رونق فضای انتخاباتی افزوده و موجب ورود کسانی به مجلس خواهند شد که با تکیه بر ظرفیت علمی و کارشناسی و شخصيتي خود می توانند در سرنوشت کشور به نحو مطلوبی تأثیرگذار باشند.
علی مطهری اظهار داشت: مجلس در حال حاضر نیازمند حضور نمایندگانی است که با شجاعت و صراحت، قدرت نقد و نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی را داشته و راه فرار از قانون را با ابزارهاي قانونی مسدود نمایند.
وی در خاتمه افزود: سکوت محافظه کارانه در برابر برخی تخلفات و قانون گریزی ها، منجر به پایه ریزی روشي خواهد شد که در آینده نه چندان دور، سطح رضایتمندی مردم را کاهش خواهد داد و وجهه استقلال نمایندگان ملت را نیز در برابر افکار عمومی مخدوش می کند.

فضای انتخاباتی هنوز سرد است
پورمحمدی: کانون‌های ثروت و قدرت نباید در انتخابات دخالت کنند
جزئیات ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس
وضعیت اصولگرایان ۳ ماه مانده به انتخابات
هشدار شورایی به کاندیداهای انتخابات مجلس
برخی نمایندگان مجلس هشتم به دنبال منافع شخصی هستند
معیارهای رد صلاحیت‌های انتخاباتی
پزشکیان: وابسته به هیچ تشکیلاتی نیستم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر