۱۶ دی ۱۳۹۰

رایگان- بهبود یبوست و مشکلات گوارشی با آب یونیزه قلیایی رایگان‎

Subject : رایگان-بهبود یبوست و مشکلات گوارشی با آب یونیزه قلیایی رایگان
From : دکتر شیآنا
آب یونیزه قلیایی به چه شکل بر روی یبوست عمل می کند ؟یبوست یا خشکی مزاج عارضه‌ای در دستگاه گوارش است که به موجب آن مواد دفعی در رودهٔ بزرگ سفت می‌شوند و دفع آنها با درد و سختی همراه می‌شود. یبوست حاد ممکن است سبب بسته شدن روده شود، که به نوبهٔ خود ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشد. علل بروز این عارضه ممکن است رژیم غذایی نامناسب، بر هم خوردن تعادل هورمونی، اثر جانبی داروهای مصرفی و یا آناتومی بدن باشد. روش‌های درمان شامل اصلاح رژیم غذایی و تمرینات ورزشی است. (اطلاعات بیشتر..)
برای دریافت آب قلیایی یونیزه رایگان کلیک کنید
آب یونیزه قلیایی قادر خواهد بود که حرکت محتویات دفعی بدن را در روده بزرگ افزایش داده و نیز با افزایش حرکات دودی شکل در طول روده بزرگ باعث جلو راندن محتویات آن گردد، در نتیجه فرصت ایجاد یبوست به وجود نمی آید و عمل دفع به راحتی انجام می گیرد، به خصوص به واسطه داشتن ویژگی آنتی اکسیدان مانع از حملات ویروس، باکتری و قارچ به جداره روده بزرگ می گردد و در نتیجه زخم های روده را از بین برده و یا مانع از تشکیل آنها می شود و از جهتی دیگر اگر سلول های روده آب کافی داشته باشند و یا آب رسانی شوند دیگر هنگام دفع , آب مواد دفعی را جذب نکرده و دفع بسیار راحت تر از قبل انجام می شود البته لازم به ذکر است قدرت قلیایی بودن آب موجب دفع بهتر رسوبات از جداره روده شده و باعث جذب بهتر ویتامین ها می گردد . (اطلاعات بیشتر..)
مهم ترین ماده در سیاره ما آب است ،قسمت اعظم بدن همه موجودات زنده از آب ساخته شده، بخش عمده مواد آلی از آب ساخته شده ،بخش عمده مواد آلی از آب است. وقتی خوب فکر می کنیم می بینیم که آب از غذایی که ما می خوریم بسیار با اهمیت تر است، بطوری که 90% از خون انسان از آب تشکیل شده است، 75% از سطح بدن از آب تشکیل شده ،78%از حجم مغز از آب تشکیل شده ،هر انسانی برای زنده ماندن در روز باید یک تا سه لیتر آب بنوشد.
برای دریافت آب قلیایی یونیزه رایگان کلیک کنید
با توجه به مسائلی که توسط دانشمندان درباره اهمیت آب مطرح شده آیا فکر نمی کنید کیفیت آب آشامیدنی بسیار مهم است ،دانشمندا ن ومحققین ژاپنی و آمریکایی تحقیقات گسترده ای بروی آب های شفا بخش مانند لردز فرانسه ویا چشمه های تبت انجام داده اند ،تحقیقات نشان می داد که این آب ها 4 خاصیت مشترک برخوردارند: 1-قلیایی بودن 2- خاصیت آنتی اکسیدان 3- کریستالی شکل بودن مولکول های آب (سبک بودن آب ) 4- اکسیژن بالا ولی درباره بدست آوردن این نوع آب ها ما باید سفرهای طولانی مدت انجام می دادیم که با زندگی شهری سازگار نبود بنابراین دانشمندان با ساخت دستگاه های یونیزه کننده آب توانستن از آب شهری همان آب شفابخش درمنازل و یا محیط های کار تولید کنند ،نم این نوع آب ،آب یونیزه قلیایی است که با 4 ویژگی خود شروع به خنثی کردن محیط اسیدی جوانسازی سلول های بدن و با تولید انرژی بیشتر و جذب بهتر ویتامین ها می تواند از 90% بیماری ها پیشگیری کرده وما را به سلامتی نزدیکتر کند.. (اطلاعات بیشتر..)
برای دریافت آب قلیایی یونیزه رایگان کلیک کنید
 To stop receiving these emails:http://kangenwater1.info/net/unsubscribe.php?M=689335

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر