۱۱ خرداد ۱۳۹۴

دختران تحت فشار مداوم مطرح شدن + عکس ★

 

30a30.ir newsletter@qnews.ir

 
 
دختران تحت فشار مداوم مطرح شدن + عکس
 گشتن و گذار یک عکاس در شهرهای آمریکا او را متوجه یک رفتار عمومی در بین دختران آنجا کرد.
دسترسی ارتش سایبری یمن به هزاران اسناد محرمانه آل سعود
 رسانه های خبری گزارش دادند که «ارتش سایبری یمن»، با نفوذ به سایت های دولتی عربستان از جمله سایت وزارت امور خارجه این کشور و دسترسی به هزاران سند محرمانه، صدها مورد آن را منتشر کرده است.
داعش: روزگار زنان نزد ما بهتر از غربی ها ست
  ام سمیه مهاجره زن عضو داعش و مبلغ این گروه که با پست هایش در شبکه های اجتماعی، خشونت را رواج می دهد، در تازه ترین اظهار نظر خود گفته است که وضعیت زنان اسیر گرفته و جذب شده در این گروه بهتر از زندگی بسیاری از زنان در غرب است که به خود فروشی وادا...
ناکام ماندن طرح حمله عربستان به 'کشتی نجات'
 جنبش مردمی انصارالله یمن روز جمعه اعلام کرد که 15 نیروی وابسته به سازمان اطلاعات عربستان که قصد حمله به کشتی کمک های ایران (کشتی نجات) را در بندر الحدیده یمن داشتند، دستگیر کرده است.
اوباما مصوبه لزوم بازبینی توافق هسته ای ایران توسط کنگره را امضا کرد
 باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا روز جمعه مصوبه کنگره این کشور در خصوص لزوم بازبینی توافق نهایی هسته ای با ایران توسط نهاد قانونگذاری آمریکا را امضا کرد.
اوباما به یهودیان وعده داد مشارکت استراتژیک امریکا با اسراییل باقی بماند
 باراک اوباما روز جمعه در واشنگتن در جمع برخی یهودیان بر تداوم حمایت همه جانبه و خدشه ناپذیر خود از رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت که مشارکت استراتژیک ما با اسرائیل باقی خواهد ماند.
افشای اسنادی درباره نحوه شکل گیری داعش
  اسناد منتشر شده از سوی وزارت خارجه و وزارت دفاع امریکا از اسرار مهمی درباره توطئه علیه سوریه و نقش غرب در تشکیل گروه تروریستی داعش پرده برداشت.
پارتی بازی سعودی های داعش برای انفجار !
  عناصر سعودی داعش در سوریه و عراق جایگاه متمایز و رشک برانگیزی در تشکیلات ابوبکر بغدادی دارند. آنها با دست بردن در فهرست عناصر مشتاق جنایت، نزدیکان و دوستان خود را در اولویت قرار می دهند.
حزب الله دولت عربستان را مسؤول انفجار قطيف دانست
  حزب الله لبنان با صدور بيانيه اي حمله تروريستی به نمازگراران مسجد امام علي (ع) در شهرك القديح در منطقه قطيف در شرق عربستان را به شدت محكوم كرد.
اوباما: در توافق با ایران، پای آبرویم در میان است
 باراک اوباما با دفاع از توافق هسته‌ای با ایران، گفته است که در مورد این توافق پای آبرویش در میان است.
عملیات روانی آمریکایی/ احتمال جنگ میان ایران و عربستان!
 «آیت الله خامنه ای رهبری جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در جمع فرماندهان نظامی گفت اطلاعاتی دارد که نشان می دهد "دشمنان قصد دارند جنگ نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند."
شرط بن لادن برای بهشت رفتن همسرش چه بود؟
  اسامه بن لادن سرکرده سابق تشکیلات تروریستی القاعده از همسرش خواست اگر مایل است در بهشت به او بپیوندد ، ازدواج نکند.
عکسهایی از حمله تروریستی به مسجد شیعیان در عربستان
  حمله تروریستی به  (ع) در شرق عربستان سعودی چندین شهید و یا مجروح برجا گذاشت.
برادر رهبر کره شمالی در کنسرتی در لندن دیده شد
 برادر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی که اطلاعات اندکی درباره زندگی وی در دست است، روز چهارشنبه در کنسرت اریک کلپتون، گیتاریست مشهور موسیقی راک بریتانیا در لندن دیده شد. این مطلب را شبکه تلویزیونی ژاپنی TBS گزارش داده است.  
دخترانی که مثل زنان آرایش می کنند + عکس
  بسیاری از دختران در آمریکا اصلا” دوران کودکی را تجربه نمی کنند. همین که از سن ۱۸-۱۲ ماهگی می گذرند، لباس ها کم کم جلف می شوند. حتی بعضی از آرایشگاه ها از این که دختر بچه های ۴ ساله، مثل زنان آرایش می کنند، اظهار تعجب می کنند.
ارتباط با جنس مخالف در شبکه های اجتماعی
نسل جدیدی از روابط اجتماعی فضاهای مجازی در حال شکل‌گیری است و با اینکه عمر زیادی ندارند توانسته به خوبی در زندگی مردم جا باز کند.
رژیم صهیونیستی غرامت نفتی ایران را نمی‌پردازد
 روزنامه هاآرتص در گزارشی با استناد به اعلاميه وزارت اقتصاد اين رژیم گزارش داد که چنين مبلغی به ايران تحويل داده نخواهد شد.
فروش دختران "حورالعین" به صورت برهنه در "رقه"
 عناصر داعش علیه دخترانی که آنها را از خانه هایشان در شمال عراق در اگوست گذشته ربوده اند، دست به جنایت اخلاقی وسوء استفاده جنسی می زنند.
 

 


 راه حل ساده است:
 استفاده از پد ضد عرق Underarm shild
 تمامی افراد در طول شبانه روز با مشکل تعریق بدن خود مواجه بوده و هیچکدام نیزعلاقه ای ندارند که دیگران اثرات ناخواسته حاصل از تعریق را بر روی لباس آنها مشاهده نمایند
 پدهای جذبی ” Underarm shild ” با عملکردی کاملا بهداشتی و آسان در طول شبانه روز این معضل بزرگ، که باعث ایجاد ناراحتی در محیط های کار، ورزش و میهمانی ها می گردد را برطرف نموده و برای همیشه شما را از شر لکه های حاصل از تعریق و اثرات رنگبری محصولات ضد تعریق خلاص می نماید و البسه شما را همیشه نو نگه میدارد
 چسبندگی فوق العاده پدهای “Underarm shild” عمر مفید محصول را بالا برده و خاصیت خنثی سازی بوهای نامطبوع توسط لایه های خشک کننده بکار رفته شده درآن امکان استفاده متعدد از این محصول را امکان پذیر نموده و اطمینان خاطری همیشگی را برای شما بهمراه خواهد داشت.
 

 کشور سازنده : آلمان
قیمت بازار :170000ریال
 قیمت محصول :150000 ریال
  
 
 

 ده بیماری کشنده جهان در فهرست سازمان بهداشت جهانی
سازمان بهداشت جهانی (WHO)، از سل، فشار خون بالا،دیابت،اسهال، ایدز، سرطان ریه، برونشیت، انسداد مزمن ریوی و سکته های مغزی و قلبی به عنوان 10 بیماری مهلک جهان نام برده است.
 نامه محسن رضایی به روحانی
ˈمحسن رضاییˈ - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام- در نامه ای به ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری از وی خواست که از فرصت استقبال مناسب بین المللی از دولت او برای مبارزه و خلع سلاح اسرائیل استفاده کند.
 زنان ترکیه در ملأعام نخندند
پس از آنکه معاون نخست وزیری ترکیه اعلام کرد: زنان این کشور نباید در ملأعام بخندند، زنان این کشور در یک اقدام دسته‌جمعی تصاویری را از خودشان با لب‌های خندان در توییتر منتشر کردند و با این کار، با سخنان معاون نخست وزیری این کشور به مخالفت پرداختند.
 عراقچی هرگونه توافق با آمریکا درباره اراک و فردو را تکذیب کرد
یک عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان هرگونه توافق بر سر آب سنگین اراک و فردو با آمریکا را رد کرد.
 اقامه نماز عید فطر تروریستهای داعشی در قلب ترکیه + عکس
تروریستهای داعشی در یکی از مناطق حومه استانبول نماز عید فطر را اقامه کردند.
 سود عراق از شکاف میان بعثی ها و داعشی ها
به نظر می رسد درگیری میان گروه های تکفیری-بعثی در عراق سرآخر توان هر 2 طرف را تحلیل خواهد برد و به سود دولت و مردم عراق تمام خواهد شد.
 حذف عبارت "آیت الله" از سایت رسمی
به نظر می‌رسد این رویه‌ی تازه‌ی این مرجع تقلید باشد. در  رویدادی قابل توجه در رونمایی از طرح جدید سایت رسمی آیت الله سیستانی عنوان "آیت الله" یا "آیت الله العظمی" حذف شده است.
 شرمن : توافق شده فقط تاسیسات نطنز غنی سازی داشته باشد
وندی شرمن مذاکره کننده ارشد هسته ای آمریکا به همراه دیوید کوهن معاون وزیر خزانه داری امریکا با حضور در سنای آمریکا به سئوال چندین تن از سناتورها درباره مذاکره هسته ای با ایران پاسخ دادند.
 قولی که جنتی از هاشمی گرفت؟
آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطره نویشی 12 مرداد سال 1367 نوشته است: آقای جمشیدی مسئول آمار [وزارت] برنامه و بودجه آمد و برنامه آمارگیری وضع کشاورزی را توضیح داد و برای انجام آن کمک خواست که از سربازان دیپلم استفاده کنند.
 بازتاب نامه سردار سلیمانی به مقاومت فلسطین در رسانه های عربی
سران عرب منکر حمایت ایران از فلسطین هستند و باید حق را به آنها داد چرا که بسیاری ازآنها از ترس اسرائیل و آمریکا از کمک های بشر دوستانه به نوار غزه بخل ورزیدند؛ پس جا دارد که نسبت به حمایت ایران سکوت اختیار کنند.
 هافینگتون پست: اسلحه ای مهیب در دستان تروریست‌های وهابی
«آن ها تهدید کرده اند که در سرتاسر جهان شامل اروپا و امریکا حمام خون جاری خواهند کرد، ولی این سؤال مطرح است که عقبه فکری داعش و گروه‌هایی مانند آن کجاست؟»
 حذف نام ایران از پنج کشوری که از آمریکا متنفرند!
یک مرکز آمریکایی مدعی شده است در پژوهش جدیدش، پنج کشور عمده مخالف آمریکا را کشف کرده است؛ ولی در این پژوهش نام بسیاری از کشورها به خصوص ایران دیده نمی شود! و ....
 یک چهارم کشته شدگان غزه، کودک هستند
پزشک نروژی به نام "مادس گیلبرت" که در بیمارستان شفا در غزه فعالیت می کند تصاویری را از کودکان شیرخواره نشان داد که در حملات اسرائیل به منطقه غزه کشته یا زخمی شده اند و پرسید: آیا اینها تروریست هستند؟
 جنجال نخستین مجری زن بی‌حجاب در تلویزیون عربستان
شبکه خبری رسمی آل‌سعود، در روز عید فطر برای نخستین بار برای قرائت اخبار از یک گویندۀ زن بی‌حجاب "رونمایی" کرد.
 عوامل تاثیر گذار بر روابط جنسی
آیا می دانید چه عوامل و نکاتی باعث افزایش یا کاهش میل جنسی در خانم ها یا آقایان می شود؟
 تقلید داعش از رضاخان
گروه تروریستی داعش ساکنان شهر موصل عراق را مجبور به پوشیدن لباس محلی پاکستان کرده است.
 جهاد نکاح دختران اسرائیلی با هدف حمایت از ارتش
زنان اسرائیلی عباراتی مثل "من ارتش اسرائیل را دوست دارم" را تبلیغ می کنند.
 خودرو آمریکایی ابوبکر بغدادی + عکس
این ماشین از نوع هامر ساخت آمریکا بوده و بر روی درب آن شعار تروریستی (اسلم تسلم) به معنای تسلیم شده ها به داعش در امانند، نوشته شده است.
 گاردین: جهان با خواری نظاره گر کشتار مردم در غزه است
روزنامه انگلیسی گاردین صفحه نخست روز پنجشنبه اش را به حملات ددمنشانه اسرائیل به غزه اختصاص داد و نوشت: جهان با خواری ایستاده و نظاره گر کشته شدن دست کم 15 نفر بر اثر حملات اسرائیل به یک مدرسه در غزه است.
 سردار قاسم سلیمانی: خلع سلاح مقاومت تصور باطل است
فرمانده کل سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران با انتشار پیامی درباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کرد، خلع سلاح مقاومت تصوری باطل است که هیچ گاه محقق نخواهد شد.
 دفتر ازدواج" داعش برای زنان متقاضی جهاد نکاح
گروهک تروریستی داعش پس از برپایی تورهای گردشگری برای تروریست ها وغیر نظامیان در مناطق تحت کنترل خود، به تازگی برای زنان مجرد و بیوه‌زنانی که تمایل به ازدواج با تروریست‌ها دارند، "دفتر ازدواج" تاسیس کرده است.
 اعراب برای فلسطین چه کردند
نویسنده و روزنامه نگار سرشناس عرب، با انتقاد از سکوت دولتهای عربی به ویژه عربستان سعودی در قبال درد و رنجهای مردم فلسطین و محاصره ظالمانه غزه، تأکید کرد: پیام ما به برادران عرب، این است که "ساکت شوید و نصیحت هایتان را برای خودتان نگه دارید.
 شورای امنیت طرح روسیه درباره داعش را تأیید کرد
شورای امنیت طرح روسیه برای ممنوعیت خرید نفت از گروه‌های تروریستی داعش و النصره در عراق و سوریه را تأیید کرد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر