۲۲ خرداد ۱۳۹۴

جشن عروسی جالب دو خبرنگار با تجهیزات غواصی زیر دریا + عکس ★

 
 
امتحانات نهایی داعش + عکس
 سران داعش با وعده اختصاص هدایای ویژه، کودکان و نوجوانان را به تحصیل در مدارس این گروهک تروریستی تشویق می‌کنند.
بهترین فاصله بین شام خوردن و خوابیدن
  برای داشتن خوابی راحت و آسوده بهتر است فاصله بین شام خوردن و خوابیدن حدود ۲ ساعت باشد همچنین مصرف کاهو و سیب نیز برای داشتن خواب راحت توصیه می‌شود.
خوش بینی محتاطانه حزب اعتدال به احزاب جدید اصلاح طلب
 نگاه میانه روهای ایران نسبت به دو حزب جدید همراه با سوء ظن و امید است و در کنار امیدواری های زیاد به این احزاب، نگاه محتاطانه نیز وجود دارد.
کشور مستقل داعش! / تنها راه کمک گرفتن از ایران است
 «شکست راهبردهای آمریکا و همپیمانان منطقه ای در مبارزه با داعش کار را به جایی رسانده که آنها نخواهند توانست این وضع را به سابق برگردانند و نتایج مطلوب را محقق نمایند.»
گنج اسرار داعش در اختیار آمریکا است
 منابع امنیتی آمریکا روز دوشنبه فاش کردند که در عملیات قتل ابوسیاف که توسط کماندوهای این کشور صورت گرفت، به تعدادی کامپیو تر دسترسی پیدا کردند که اطلاعات و اسرار زیادی در باره گروه داعش در آن ها پیدا شده است.
چرا ترکیه در استراتژی داعش استثنا است ؟!
  تحرکات آزادانه عناصر داعش در مناطق مرزی ترکیه و بی توجهی سران این کشور به تلاشهای بین المللی برای مقابله و یا حتی محدود کردن این گروه تروریستی، سؤالات بسیاری را درباره نوع روابط داعش و ترکیه مطرح می کند.
همه چیز درباره بلوغ زود رس
 اگر غده‌ای در مغز باشد که باعث فعال شدن هیپوتالاموس شود، به آن بلوغ حقیقی یا مرکزی گفته می‌شود.
عاقبت تلخ سِلفی گرفتن دخترجوان با اسلحه
  یک دختر روس هنگام گرفتن عکس سلفی با یک هفت تیر، ناخواسته ماشه را کشید و به مغز خود شلیک کرد.
تروریست سعودی به دنبال "حوری‌های بهشتی" بود !
 جنایت تروریست سعودی که خود را در میان نمازگزاران مسجد امام علی (ع) در منطقه القدیح در استان القطیف منفجر کرد، یک اتفاق نبود؛ بلکه جنایتی تروریستی و برنامه ریزی شده بود.
جنایت هولناک داعش در شهر تاریخی سوریه
  گروه تروریستی داعش 400 شهروند سوری را در شهر تاریخی تدمر سربرید.
ظریف: دولت قبل اجازه مصاحبه با دانشمندان هسته ای را داده بود
 «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه اجازه مصاحبه با دانشمندان هسته ای را مرتبط با اصل مذاکرات ندانست و گفت: در دولت قبل این اجازه صادر و مصاحبه هایی هم با دانشمندان هسته ای کشورمان توسط مأموران آژانس انجام شد.
بلایی که با تردمیل بر سر اندامتان می آورید
 استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) سپاه؛ عوارض استفاده غیراستاندارد از تردمیل که باعث چاقی می‌شود را تشریح کرد.
کابوس اوباما برای مردم خاورمیانه/ جایگزینی تسلیحات آغاز شده است
 «متحدان آمریکا در حال جایگزینی تسلیحات برای جنگ های بیشتر هستند ... منطقه انباشته از سلاح های قدرتمند، یک ثروت بادآورده را نصیب شرکت های اسلحه سازی آمریکا می کند اما کابوسی است برای مردم سراسر خاورمیانه.»
جشن عروسی جالب دو خبرنگار با تجهیزات غواصی زیر دریا + عکس
 این دو خبرنگار اصرار داشتند تا سنت شکنی کرده و سبک تازه ای به دور از آنچه که مرسوم است جشن ازدواج خود را برگزار کنند.
سردار سلیمانی: داعش خطر بزرگی است/ آغاز پیروزی با بازگشت شیعیان
 پس از سقوط"الرمادی"، دولت مردان عراقی به اشتباه خود پی بردند و بار دیگر از مبارزان شیعه درخواست کمک و بازگشت به خط مقدم جنگ علیه داعش را کردند، بازگشتی که با پیروزی‌هایی در استان الانبار همراه بوده است.
هتلی تاشو و قابل‌ حمل + عکس
 یک شرکت هلندی، هتلی تاشو و قابل‌حمل اختراع کرده است. این هتل سیار شامل یک اتاق خواب و حمام است و می‌توان آن را در عرض ۱۰ دقیقه جمع کرد.
کشته شدن 15 عضو داعش در درگیری با طالبان
 یک مقام ارتش در استان فراه در غرب افغانستان اعلام کرد که در درگیری شدید بین افراد وابسته به داعش و طالبان در این استان 15 عضو داعش کشته و 12 تن از آنان به اسارت طالبان در آمدند.
جادوی این خوراکی بر رفتارهای ضد اجتماعی کودکان
محققان دانشگاه پنسیلوانیا می‌گویند: مصرف امگا سه می‌تواند رفتارهای ضداجتماعی را در کودکان کاهش دهد.
کارگاه بمب‌سازی داعش در لیبی +عکس
 داعش تصاویری را از کارگاه بمب‌سازی خود در شهر طرابلس لیبی منتشر کرد.
اعلام نیاز آمریکا به ائتلاف با ایران برای نابودی داعش
مشاور سابق امور تروریسم کاخ سفید گفت که نیروهای ویژه آمریکایی باید برای حمایت از شبه نظامیان شیعه در برابر داعش اعزام شوند ، حتی اگر این امر باعث ائتلاف با ایران شود.
حمله‌ کنندگان به ایران، درباره تلفات خودمان هم فکر کنند!
 از اینکه با چنین سرعتی آدم های صاحب‌عقل، فریاد "بیایید وارد جنگ شویم" و "بیایید ایران را بمباران کنیم" سرمی دهند، شوکه می شوم.
دلیل اصلی اجرایی نشدن قوانین حجاب وعفاف
مجلس همواره در دولت قبلی و فعلی نظارت خود را داشته است؛‌ اما اکثر وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی طرح حجاب و عفاف که یک طرح جامع فرهنگی است را یا توجهی به آن نکرده و یا اینکه به صورت زنانه و جنسیتی به آن نگاه کرده اند.
تدابیر کاخ سفید برای مهار هلال شیعی
 مقصود از شیعه چه فرقه‌ای است؟ نقش هلال شیعی در ژئوپلیتیک خاورمیانه چیست؟ منظور از هلال شیعی، هلال جغرافیایی است یا سیاسی؟ آیا هدف از هلال شیعی، ایران هراسی است؟
بهنوش بختیاری در کنار پرویز فتاح + عکس
  بازیگر و مجری سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از خود در کنار رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، از همکاری اش با این نهاد انقلابی خبر داد.
اسناد رسمی و محرمانه تامین هزینه تروریست ها توسط رژیم سعودی فاش شد
 افراد ناشناس چندی پیش با حمله سایبری به پایگاه وزارت خارجه عربستان به اسناد محرمانه مهمی دست یافته و آنها را منتشر کردند که به گونه مستند نقش رژیم سعودی در تامین هزینه تروریستها و گسترش طائفه گرایی در مناطق مختلف جهان حکایت دارد.
کدام بهتر است: دستشویی ایرانی یا توالت فرنگی؟!
 تحقیقات علمی نشان می دهد نشستن بر روی دو پا در هنگام رفع حاجت مؤثرتر و مفیدتر از حالت نشستن در دستشویی به شیوه غربی است.

سوالات متداول درباره استفاده از پدهای ضد عرق
  
آیا در گرما از لکه های عرق سطح زیر بغل بر روی لباس خود رنج می برید؟
 آیا همیشه لباس های شما در ناحیه زیر بغل تغییر رنگ می دهد؟
 آیا این لکه ها مایه کلافگی و خجالت شما می شود؟
 
 

 


 راه حل ساده است:
 استفاده از پد ضد عرق Underarm shild
 تمامی افراد در طول شبانه روز با مشکل تعریق بدن خود مواجه بوده و هیچکدام نیزعلاقه ای ندارند که دیگران اثرات ناخواسته حاصل از تعریق را بر روی لباس آنها مشاهده نمایند
 پدهای جذبی ” Underarm shild ” با عملکردی کاملا بهداشتی و آسان در طول شبانه روز این معضل بزرگ، که باعث ایجاد ناراحتی در محیط های کار، ورزش و میهمانی ها می گردد را برطرف نموده و برای همیشه شما را از شر لکه های حاصل از تعریق و اثرات رنگبری محصولات ضد تعریق خلاص می نماید و البسه شما را همیشه نو نگه میدارد
 چسبندگی فوق العاده پدهای “Underarm shild” عمر مفید محصول را بالا برده و خاصیت خنثی سازی بوهای نامطبوع توسط لایه های خشک کننده بکار رفته شده درآن امکان استفاده متعدد از این محصول را امکان پذیر نموده و اطمینان خاطری همیشگی را برای شما بهمراه خواهد داشت.
 
 
 کشور سازنده : آلمان
قیمت بازار :170000ریال
 قیمت محصول :150000 ریال
  
 

Qbazar.ir

 

 ده بیماری کشنده جهان در فهرست سازمان بهداشت جهانی
سازمان بهداشت جهانی (WHO)، از سل، فشار خون بالا،دیابت،اسهال، ایدز، سرطان ریه، برونشیت، انسداد مزمن ریوی و سکته های مغزی و قلبی به عنوان 10 بیماری مهلک جهان نام برده است. 
 نامه محسن رضایی به روحانی
ˈمحسن رضاییˈ - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام- در نامه ای به ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری از وی خواست که از فرصت استقبال مناسب بین المللی از دولت او برای مبارزه و خلع سلاح اسرائیل استفاده کند. 
 زنان ترکیه در ملأعام نخندند
پس از آنکه معاون نخست وزیری ترکیه اعلام کرد: زنان این کشور نباید در ملأعام بخندند، زنان این کشور در یک اقدام دسته‌جمعی تصاویری را از خودشان با لب‌های خندان در توییتر منتشر کردند و با این کار، با سخنان معاون نخست وزیری این کشور به مخالفت پرداختند. 
 عراقچی هرگونه توافق با آمریکا درباره اراک و فردو را تکذیب کرد
یک عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان هرگونه توافق بر سر آب سنگین اراک و فردو با آمریکا را رد کرد. 
 اقامه نماز عید فطر تروریستهای داعشی در قلب ترکیه + عکس
تروریستهای داعشی در یکی از مناطق حومه استانبول نماز عید فطر را اقامه کردند. 
 سود عراق از شکاف میان بعثی ها و داعشی ها
به نظر می رسد درگیری میان گروه های تکفیری-بعثی در عراق سرآخر توان هر 2 طرف را تحلیل خواهد برد و به سود دولت و مردم عراق تمام خواهد شد.
 حذف عبارت "آیت الله" از سایت رسمی
به نظر می‌رسد این رویه‌ی تازه‌ی این مرجع تقلید باشد. در  رویدادی قابل توجه در رونمایی از طرح جدید سایت رسمی آیت الله سیستانی عنوان "آیت الله" یا "آیت الله العظمی" حذف شده است.
 شرمن : توافق شده فقط تاسیسات نطنز غنی سازی داشته باشد
وندی شرمن مذاکره کننده ارشد هسته ای آمریکا به همراه دیوید کوهن معاون وزیر خزانه داری امریکا با حضور در سنای آمریکا به سئوال چندین تن از سناتورها درباره مذاکره هسته ای با ایران پاسخ دادند.
 قولی که جنتی از هاشمی گرفت؟
آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطره نویشی 12 مرداد سال 1367 نوشته است: آقای جمشیدی مسئول آمار [وزارت] برنامه و بودجه آمد و برنامه آمارگیری وضع کشاورزی را توضیح داد و برای انجام آن کمک خواست که از سربازان دیپلم استفاده کنند.
 بازتاب نامه سردار سلیمانی به مقاومت فلسطین در رسانه های عربی
سران عرب منکر حمایت ایران از فلسطین هستند و باید حق را به آنها داد چرا که بسیاری ازآنها از ترس اسرائیل و آمریکا از کمک های بشر دوستانه به نوار غزه بخل ورزیدند؛ پس جا دارد که نسبت به حمایت ایران سکوت اختیار کنند.
 هافینگتون پست: اسلحه ای مهیب در دستان تروریست‌های وهابی
«آن ها تهدید کرده اند که در سرتاسر جهان شامل اروپا و امریکا حمام خون جاری خواهند کرد، ولی این سؤال مطرح است که عقبه فکری داعش و گروه‌هایی مانند آن کجاست؟»
 حذف نام ایران از پنج کشوری که از آمریکا متنفرند!
یک مرکز آمریکایی مدعی شده است در پژوهش جدیدش، پنج کشور عمده مخالف آمریکا را کشف کرده است؛ ولی در این پژوهش نام بسیاری از کشورها به خصوص ایران دیده نمی شود! و ....
 یک چهارم کشته شدگان غزه، کودک هستند
پزشک نروژی به نام "مادس گیلبرت" که در بیمارستان شفا در غزه فعالیت می کند تصاویری را از کودکان شیرخواره نشان داد که در حملات اسرائیل به منطقه غزه کشته یا زخمی شده اند و پرسید: آیا اینها تروریست هستند؟
 جنجال نخستین مجری زن بی‌حجاب در تلویزیون عربستان
شبکه خبری رسمی آل‌سعود، در روز عید فطر برای نخستین بار برای قرائت اخبار از یک گویندۀ زن بی‌حجاب "رونمایی" کرد.
 عوامل تاثیر گذار بر روابط جنسی
آیا می دانید چه عوامل و نکاتی باعث افزایش یا کاهش میل جنسی در خانم ها یا آقایان می شود؟
 تقلید داعش از رضاخان
گروه تروریستی داعش ساکنان شهر موصل عراق را مجبور به پوشیدن لباس محلی پاکستان کرده است.
 جهاد نکاح دختران اسرائیلی با هدف حمایت از ارتش
زنان اسرائیلی عباراتی مثل "من ارتش اسرائیل را دوست دارم" را تبلیغ می کنند.
 خودرو آمریکایی ابوبکر بغدادی + عکس
این ماشین از نوع هامر ساخت آمریکا بوده و بر روی درب آن شعار تروریستی (اسلم تسلم) به معنای تسلیم شده ها به داعش در امانند، نوشته شده است.
 گاردین: جهان با خواری نظاره گر کشتار مردم در غزه است
روزنامه انگلیسی گاردین صفحه نخست روز پنجشنبه اش را به حملات ددمنشانه اسرائیل به غزه اختصاص داد و نوشت: جهان با خواری ایستاده و نظاره گر کشته شدن دست کم 15 نفر بر اثر حملات اسرائیل به یک مدرسه در غزه است.
 سردار قاسم سلیمانی: خلع سلاح مقاومت تصور باطل است
فرمانده کل سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران با انتشار پیامی درباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کرد، خلع سلاح مقاومت تصوری باطل است که هیچ گاه محقق نخواهد شد.
 دفتر ازدواج" داعش برای زنان متقاضی جهاد نکاح
گروهک تروریستی داعش پس از برپایی تورهای گردشگری برای تروریست ها وغیر نظامیان در مناطق تحت کنترل خود، به تازگی برای زنان مجرد و بیوه‌زنانی که تمایل به ازدواج با تروریست‌ها دارند، "دفتر ازدواج" تاسیس کرده است.

...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر