۵ مهر ۱۳۹۰

مطالب داغ روز

دریافت ایمیل های ما به این دلیل است که شما هم عضو گروه actor-pix هستید،ما هر روز تنها یک ایمیل شامل هر آنچه شما در اینترنت به دنبال آن هستید برای اعضای این گروه ارسال میکنیم و هدف مان جلب رضایت کاربران گروه می باشد.خوشحال میشویم ، دوستانتان را نیز به عضویت دعوت کرده تا آنها نیز از این ایمیل ها بی نصیب نباشند.
با سپاس فراوان


اگر نمی توانید تصاویر را ببینید بر روی " Show images " یا " Display images below " کلیک کنید.
Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid. Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid : Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8




تا بارگزاری کامل ایمیل کمی شکیبا باشید !



مردها و زن‌ها چه رنگ‌هایی را دوست دارند؟



به گزارش خبرگزاری برنا، روانشناسی رنگ، مطالعه نقش رنگ به عنوان یک عامل رفتاری است. این حوزه تحقیقات گوناگونی از تبیین ترجیحات فردی تا پژوهش در مورد ارتباط بین رنگ پیرهن تیم های فوتبال انگلیسی با نتیجه را شامل می شود.
تاثیر دارونما

ادامه مطلب...

انواع بله گفتن عروس خانم ها


عروس عادی: با اجازه بزرگترها بله (این اصولا مثل بچه آدم بله رو میگه و قال قضیه رو میکنه.)
عروس لوس: بع……….له!
عروس زیادی مؤدب: با اجازه پدرم، مادرم، برادرم، خواهرم، دایی جون، عمه جون،…، زن عمو کوچیکه، نوه خاله عمه شکوه، اشکان کوچولو، … ، مرحوم زن آقاجان بزرگه ، قدسی خانوم جون ، … ، … (این عروس خانوم آخر هم یادش میره بگه بله واسه همین دوباره از اول شروع میکنه به اجازه گرفتن … !)

ادامه مطلب...

تصاویری بسیار جالب از درختان عجیب و غریب!!


حتما شما هم به مواردی برخوردید که شکل ظاهری درختان متفاوت و شبیه به عینیات یا ذهنیات شما باشند. تصاویر زیر نمونه‌هایی از این مواردند که توسط افراد باذوق گرفته شده‌اند.

ادامه مطلب...

دختری با موهای طلایی/داستان

سرخی غروب رنگ دیگری به گیاهان اتاق بخشیده بود.سندی مورنو با کهنه پارچه ای اشیا تزیینی اتاق را گردگیری می کرد.ناگهان متوقف شد،یک سوت قطارو تندیسی از یک فرشته زیبا دید:

ادامه مطلب...

بازیگران جدید قهوه تلخ چه کسانی هستند؟

دکور صحنه، لباس‌ها و انتخاب بازیگر مجموعه جدید «قوه تلخ» نهایی شده است و از هفته آینده تصویربرداری مجموعه ۲۶ آغاز می‌شود. به گزارش برنا سری ۲۶ مجموعه «قهوه تلخ» که قرار بود با تغییراتی در داستان،

ادامه مطلب...

هفت علامتی که دروغگوها را لو می‌دهد

به طور میانگین، همه مردم جهان، روزی دو مرتبه دروغ می‌گویند. برخی افراد، دروغگوهای خوبی نیستند و زود لو می‌روند اما برخی دیگر دروغگوهای قهاری هستند. حالا دوست دارید بدانید طرف مقابل‌تان در یک رابطه دروغ می‌گوید یا راست؟ به این ۷ نشانه دقت کنید:

ادامه مطلب...

هفت تفاوت عجیب میان مردان و زنان


گر چه به نظر می رسد هر زن و مردی در زندگی باید نقاط مشترک فراوان داشته باشند، اما جالب است بدانید در خصوص بسیاری از عادی ترین امور زندگی شان تفاوت های جالبی دارند.
در ادامه به این تفاوت ها اشاره جالبی شده است :

ادامه مطلب...

عکسهای سریال وضعیت سفید

سریال وضعیت سفید به زودی از یکشنبه ۳ مهر از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد
 

ادامه مطلب...

لطفا بخوانید و جدی بگیرید !

دقت کنید که اگر درحین رانندگی در شب مورد اصابت تخم مرغ به شیشه جلو قرار گرفتید از زدن برف پاک کن و پاشیدن آب به شیشه بپرهیزید!!

ادامه مطلب...

خانه دوست اینجاست / فریدون مشیری
من دلم می‌خواهد

خانه‌ای داشته باشم پر دوست

کنج هر دیوارش

دوست‌هایم بنشینند آرام

گل بگو گل بشنو…؛
هر کسی می‌خواهد

وارد خانه پر عشق و صفایم گردد

ادامه مطلب...

۱۰ جانور شفاف دنیا !

فکر کنید هر مشکل فیزیولوژیکی ای که داشته باشید ( مثلا خونریزی داخلی یا گرفتگی یک رگ و… ) به راحتی بتوانید داخل بدنتان را ببینید و محل مشکل را پیدا کنید. یک جورهایی مثل این است که اِم آر آی سرخود باشید… می دانم نمی شود، اما اگر می شد چی می شد؟… و البته ما که نمی توانیم، اما همه که مثل ما نیستند. برخی از جانوران شفاف هستند. مثل شیشه… آنها اگر لازم داشته باشند به راحتی می توانند داخل بدنشان را ببینند و مشکلاتشان را پیدا کنند . این ۱۰ تا جانور شیشه ای را ببینید.
قورباغه شفاف

ادامه مطلب...

ترسناک‌ترین گریم‌ها


ادامه مطلب...

عکس های جالب که باید خودتان حدس بزنید ؟

آیا این آقا مشغول نقاشی روی دیوار است یا هوا؟!!؟

ادامه مطلب...

منوی بوت ویندوز ۸ ظاهر زیبا و امکانات کاربردی دارد

 Windows 8 Boot Screen
یکی از قابلیت های برجسته ویندوز ۸ سرعت فوق العاده بوت آن و بالا آمدن سیستم عامل در کمتر از ۷ ثانیه است در واقع در ویندوز ۸ متن های مربوط به BIOS را نمایش نمی دهد و در عوض تنها لوگوی تولید کننده کامپیوتر برروی صفحه نمایان می شود تا سیستم عامل اجرا شده و یا منوی بوت نمایش داده شود. منوی بوت ویندوز ۸ ظاهر کاملا متفاوتی به خود گرفته است و علاوه بر پشتیبانی از ماوس و کی برد قدیمی قادر به دریافت دستورات از طریق صفحه لمسی تبلت ها نیز می باشد.

ادامه مطلب...

پ ن پ ورزشی

پ ن پ ورزشی

ادامه مطلب...

فال روز یکشنبه ۳ مهر ۱۳۹۰

متولدین فروردین
امروز که شما تغییر موضع داده اید، گویی که روابط شما نیز تغییر کرده اند و نظر شما راجع به دوست و یا همکارتان نیز عوض شده است. دیدگاه شما هنوز در حال توسعه یافتن است، بنابراین هنوز به فکر نتیجه کار نباشید. انجام دادن کارهای کوچک و ساده مثل صحبت کردن با کسانی که دوستشان دارید امروز تبدیل به یک معضل شده است. پس هم اکنون قبل از اینکه دست به هر اقدامی ‌بزنید چند روزی صبر کرده تا ببینید بعد چه احساسی خواهید داشت.

ادامه مطلب...

دختری ۱۷ساله که هرگز پیر نمی شود +عکس

بولتن:”بروک گرینبرگ” ( Brooke Greenberg ) دختری ۱۷ ساله که در بدنی ۷۶ سانتیمتری و ذهنی به بلوغ ذهن کودکی یک ساله گرفتار شده است و اختلالی به نام سندروم ایکس دارد به گونه ای اتفاقی در جریان کشف جدید علمی قرار گرفته است.

ادامه مطلب...

این بازیگر معروف سینمای ایران هم خواننده شد +عکس

محمدرضا فروتن آلبوم موسیقی پاپ بابک زرین را می خواند. بابک زرین اهنگساز ، از آهنگسازی و تنظیم آلبوم محمدرضا فروتن خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول ضبط این آلبوم هستم در ژانر پاپ به خوانندگی این بازیگر سینمای ایران هستم و آلبوم دیگری هم در دست دارم که کاری از هومن جاوید است.

ادامه مطلب...

تصاویری تماشایی از راه شیری برفراز آسمان شب بام دنیا

یک عکاس نجومی توانست تصاویری تماشایی از کهکشان راه شیری از فاصله ۴هزار و ۶۰۰ متری کوههای هیمالایا در زمانی که فصل گردشگری تمام شده بود و تنها دوستداران طبیعت آنجا بودند، تهیه کند. به گزارش خبرگزاری مهر، راه شیری کهکشان مارپیچ زیبایی است که در شبهای صاف مناطق دور از آلودگیهای نوری خودنمایی می کند.
این کهکشان زیبا که بارها به عنوان سوژه عکاسان نجوم انتخاب شده این بار موضوع عکسهای “آنتوان یانکووی” قرار گرفته است


ادامه مطلب...

۱۰ خرافه معروف و خنده‌دار دنیا

این روزها بحث خرافه و خرافاتی‌ها، همه جا سر زبان‌هاست. اعتقاد به اموراتی که در ذات خود اتفاقات معمولی زندگی محسوب می‌شوند برای بعضی آدم‌ها آن‌چنان راسخ است که برای هرکدام، آداب و آیین خاص خودشان را دارند.
آنچه در زیر آمده، مهم‌ترین خرافه‌های معمول در بین مردم دنیا است. شر و خیرشان هم گردن کسانی که باورشان دارند!

ادامه مطلب...

گران ترین اتومبیل دنیا دیوانه تان می کند! / عکس
کمپانی مرسدس بنز تعدادی از مهندسان حرفه ای خود را بسیج کرد تا با حمایت شرکت المانی تایرسازی فولدا, این کوپه ۸ ملیون دلاری قدرتمند را تولید کند. این خودرو از یک موتور ۱۲ سیلندر ۶ لیتری با دو توربو شارژر استفاده می کند که قادر است ۷۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. در این خودرو از لاستیک های مخصوص ساخت فولدا لستفاده شده است.با این خودرو می باخ نشان داد که می تواند خودروهایی ویژه برای جلب توجه خریداران تولید نماید.
متخصصان می گویند این خودرو برای رقابت با رولز رویس ۱۰۰EX ساخته شده است.در ساخت این خودرو ۱۰ تیم از مهندسان کارازموده همکاری داشته اند. طرح خارجی این خودرو توسط یک گروه ۴ نفره از دانش اموزان مدرسه طراحی «فورزهیم» در آلمان شکل گرفته تا تداعی کنندة یکی از مدل های قدیمی و مشهور می باخ یعنی SW38 باشد, خودرویی که در سال ۱۹۳۹ با همکاری شرکت فولدا برای آزمایش لاستیک های آن شرکت در سرعت های بالا ساخته شد اما متاسفانه در جنگ جهانی دوم از بین رفت.وجود همین مساله در کتاب خاطرات شرکت فولدا که مالک شرکت گودیر نیز می باشد,باعث شد تا مرسدس این امکان را پیدا کند که خودرویی مشابه ان را بسلزد.

ادامه مطلب...

عجیب ترین توالت ایران /عکس
برات طریقتی مسئول یکی از سرویس های بهداشتی در پارک آزادگان است که با خلاقیت خود به تزیین فضای داخلی سرویس بهداشتی این پارک پرداخته است.

ادامه مطلب...

واریز یارانه نقدی مرحله هشتم، هفته دوم مهر


بهروز مرادی گفت: مبلغ یارانه نقدی مرحله هشتم به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان در هفته دوم مهرماه واریز می‌شود.

ادامه مطلب...

مطمئنا این موجود را ندیده اید +عکس

به گزارش گروه خواندنی های مشرق،چشمهای بزرگ این موجود در حال نگاه کردن به دنیای اطراف خود هستند؛ زیرا همه با تعجب به او نگاه میکنند. همه اینها به خاطر این است که تا به حال هیچ کس این موجود را ندیده است.

ادامه مطلب...

فریبا نادری و عکسهای جدیدش


ادامه مطلب...

والپیپرهای عاشقانه جدید


ادامه مطلب...

مدل مو زنانه جدید

ادامه مطلب...

تعداد کاربران فیس بوک به بیش از ۸۰۰ میلیون نفر رسید
 Facebook F8
MarK Zuckerberg مدیر عامل فیس بوک، در کنفرانس F8  که در حال برگزاری است، رسما اعلام کرد که تعداد کاربران فعال این شبکه اجتماعی از مرز ۸۰۰ میلیون نفر گذشته است. منظور از کاربر فعال آنهایی هستند که طی ۳۰ روز اخیر حداقل یک بار در این شبکه اجتماعی لاگین کرده اند. این آمار نشان می دهد که فیس بوک از ماه ژولای (سه ماه پیش) حدود ۵۰ میلیون کاربر جدید جذب کرده است. فیس بوک در کنفرانس F8 از سرویس و برنامه های آینده این شبکه اجتماعی پرده برداری می کند.

ادامه مطلب...


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
برای پیوستن به گروه بزرگ actor-pix چناچنه عضو نیستید اینجا کلیک کنید
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

در صورت داشتن هر گونه مشکل و درخواستی با ایمیل bita_j0o0n21@yahoo.com مکاتبه فرمایید.

freemovie1.rzb.ir 2010 -2011 ©

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر