۸ مهر ۱۳۹۰

نرم افزار مخصوص آرايش خانمها - بدون هزينه آرايش دلخواهتان را امتحان كنيد!!!-حت​ما ببينيد جديد است


نرم افزار مخصوص آرايش خانمها - بدون هزينه آرايش دلخواهتان را امتحان كنيد!!!

يكي از مهمترين مسائل خانم هاي امروزي انتخاب سبك و مدل آرايش شان مي باشد، همانگونه كه مي دانيد اين كار مستلزم هزينه هاي بسيار بالايي است و گاه يك خانم براي اينكه آرايش دلخواه خود را پيدا كند لازم است تا چندين بار مدل ها و رنگ هاي مختلفي را روي خود امتحان كند كه اين كار علاوه بر هزينه بر بودن، بر پوست و شادابي خانم ها نيز اثرات بسيار منفي دارد و گاه عوارض برخي آرايش ها تا مدت ها از بين نمي رود.
خوب چاره كار چيست؟
سوال خوبي است بهترين و به صرفه ترين و بي خطر ترين راه استفاده از نرم افزار مخصوصي است كه اين كار را بدون صرف هزينه و زمان طولاني بر روي شما انجام دهد تا به سادگي شما بتوانيد نوع آرايشي كه به چهره تان مي آيد را انتخاب كنيد و در نهايت پس از انتخاب آن را به آرايشگر خود سفارش دهيد. در اين روش شما بسيار راحت و سريع و تنها با استفاده از يك قطعه عكس كه با دوربين موبايل تان از صورت خود گرفته ايد و استفاده از نرم افزار مخصوصي كه ما در اختيارتان قرار ميدهيم در كوتاهترين زمان (حدود 15 دقيقه) و بدون نياز با آشنايي با نرم افزارهاي پيچيده اي همچون فتوشاپ مي توانيد صورت خود را به زيباترين شكل ممكن و دقيقا طبق سليقه فردي خودتان ، آرايش كنيد.
اين كار نه نياز به آموزش دارد نه نياز به دانستن زبان انگليسي چون محيط نرم افزار ما كاملا ساده و گوياست به طور مثال براي استفاده از رژ گونه شما نياز نيست تا معناي انگليسي آن را بدانيد بلكه به سادگي بر روي عكس رژ گونه در نرم افزار كليك مي كنيد و خيلي راحت با استفاده از ماوس رژ را روي قسمت مورد نظرتان مي كشيد.
نكته جالب توجه اينجاست كه شما مي توانيد به سادگي هرچه تمامتر غلضت رنگ هر كدام از عناصر نرم افزار را نيز تغيير دهيد و كيفيت تصوير فوق العاده بالايي هم داشته باشيد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار
- اعمال رژ لب، رژ گونه، سایه چشم، پودر صورت و  ....
- تغيير رنگ مو ( استخواني - بلوند - شرابي - مش و ..)
- اعمال خط چشم و امکان تغییر رنگ چشم (لنز گذاري)
- امکان کاهش یا حذف چین و چروک صورت و ترمیم لکه ها و ضایعات پوستی
- امکان تغییر شکل و تنظیم ابعاد بدن و صورت (جراحی پلاستیک!)
- امکان روشن کردن و جذاب سازی پوست (برنزه کردن!)
- امکان تغییر حالات چهره و ایجاد لبخندی جذاب در صورت
- امکان تنظیم درخشندگی، کنتراست و رنگ صورت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

داشتن اين نرم افزار براي خانم هاي امروزي كه به زيبايي شان اهميت مي دهند امري ضروري به نظر مي رسد.
شما مي توانيد در كنار همسر خود،‌ تصوير خود را آرايش كنيد و به سادگي و بدون صرف هزينه نظر ايشان را در رابطه با آرايش دلخواهشان بپرسيد... از اين بهتر هم مي شود؟
روش خريد: براي خريد نرم افزار مخصوص آرايش خانمها به اين آدرس برويد
http://ya-hoo.loxblog.com/post.php?p=21

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر