۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

The Constitutionalist Party of Iran (Liberal Democrat)

The Constitutionalist Party of Iran (Liberal Democrat) info@irancpi.net

اعلاميه حزب مشروطه ايران ( لیبرال دمکرات)



روز جهانى كارگر ١٣٩٤

اول ماه مه روز جهانى كارگر، امسال در زمانی فرامی‌رسد كه جنبش كارگرى ایران با جنب‌وجوشی بیشتر و اراده‌ای قویی‌تر از سال‌های پیش پاى فرا گذاشته و با استقامتى تحسین‌برانگیز به دنبال بازیابى حقوق از دست رفته خود است. هر روز خبرى از تظاهرات، تحسن و مبارزه کارگران دلیر و زحمتكش از شهرهاى بزرگ و كوچك ایران به گوش می‌رسد.

تنها كارگران ایران نیستند كه براى بازیابى حقوق از دست رفته خود، خسته از وضع موجود، بپا خواسته و تلاش می‌کنند. به هر سوى كه بنگریم فرهنگیان، پرستاران و دیگر اقشار شریف و زحمتكش ایران را می‌بینیم كه خسته از بی‌عدالتی و تبعیض، خسته از وعده‌های توخالى و به تعویق افتاده، خسته از این‌همه غارت و به هدر رفتن ثروت‌ها و فرصت‌های ملى، دوش بدوش كارگران ایران تاب ادامه وضع موجود را نداشته و براى احقاق حقوق خود و تغییر وضع موجود بپا خواسته‌اند.

حزب مشروطه ایران(لیبرال دمكرات) ضمن شادباش روز جهانى كارگر و ابراز بهترین آرزوها براى دست‌یابی کارگران ایران به حقوق از دست رفته‌شان از همه هم‌وطنان خود مخصوصاً معلمان، پرستاران و دانشجویان می‌خواهد كه هم‌وطنان دلیر خود كارگران شریف و زحمتكش ایران را نه‌تنها در روز كارگر كه در همه روز و همه‌وقت تنها نگذاشته با شركت در تظاهرات آرام و مسالمت‌آمیز آنان همدلى و حمایت خود را از خواسته‌های به‌حق آنان به‌نظام سراپا ظلم و ستم و تبعیض جمهورى اسلامى و همه جهانیان نشان دهند.

كارگران، فرهنگیان، پرستاران، دانشجویان هم‌وطنان دلیر از هر قشر و طبقه‌ای كه هستید، در ایران همراه هم شوید كه این درد مشترك جز با حمایت و پشتیبانى از خواسته‌ای به‌حق هم درمان نمی‌شود.تنها با به هم پیوستن و حمایت از حقوق حقه یكدیگر است كه همه ما به حقوق خود و آن جامعه آزاد و پویائى كه آرزویش را داشته و داریم خواهیم رسید و سایه شوم بی‌عدالتی، تبعیض و استبداد دینى از ایران اهورائى ما رخت بر خواهد بست.
به امید آن روز جهانى كارگر بر كارگران ایران و جهان شاد و فرخنده باد.

پاينده ايران
زنده باد ملت ايران

Bahman Zahedi

گفتگوهای هفتگی (هفته دوم اردیبهشت)
یک لابی‌گر حرفه‌ای جمهوری اسلامی که اتاق فکرش فعلاً انگلیسی‌زبان عمل می‌کند و گویا برای فارسی‌زبانان دیگر حرفی برای گفتن ندارد، می‌نویسد: «اگر افراد و گروه‌ها (دین‌دار و بی‌دین، مسلمان و نامسلمان) صلح و آزادی و حقوق بشر را آرمان‌هایی مهم به شمار می‌آورند، اخلاقاً موظف‌اند تا از اختراع «اسلام دموکراتيک» دفاع کنند.خشونت‌طلبان پروژه ديگری را دنبال خواهند کرد. آنان اسلام را غده سرطانی قلمداد خواهند کرد که از طريق عمل جراحی بايد نابود شود.»

ایشان اشاره به این مطلب نکرده‌اند که چند میلیون ایرانی دیگر باید برای اختراع «اسلام دموکراتیک» جان خود را از دست بدهند، شکنجه شوند و یا آواره جهان شوند و چه میزان از ثروت‌های زیرزمینی ایران برای آشنا شدن آیت‌الله‌ها با واژه«دموکراتیک» از بین بروند؟ اسلام زمانی می‌تواند دموکراتیک بشود که آخوندی نتواند آیات قرآن را هرروزه به‌صورت دیگری به تفسیر بکشد و درنهایت زمانی می‌توان اسلام را دموکراتیک کرد که دیگر آخوندی وجود نداشته باشد! شاید دعوت این لابی‌گر جمهوری اسلامی در امریکا بر مبنای «آخوندکشی» بناشده ولی از گفتن این حقیقت ناب درمانده!

خشونت‌طلبان چه کسانی هستند؟ آیا مردم در ایران خشونت‌طلب هستند و یا رژیم جمهوری اسلامی؟ شاید آیت‌الله‌ها در ایران تنها برای دفاع از صلح و آزادی و حقوق بشر مجبورند دست خود را به خون جوانان ایران آلوده کنند؟ لابی‌گران جمهوری اسلامی قبل از هر گفته‌ای اول به مردم ایران ثابت کنند که درآمدهایشان از کجا تأمین می‌شود و کارفرمایشان چه کسانی هستند؟ در غرب زندگی کردن مخارج زیادی دارد، مخارج زندگی لابی‌گران جمهوری اسلامی از کجا تأمین می‌شود؟ شاید منابع مالی لابی‌گران جمهوری اسلامی از «الله»پناهنده شده به امریکا رسیده!

پنج راز خريد خانه در تركيه كه شركتهاي معاملات املاك به شما نمي گويند!

پنج راز خريد خانه در تركيه كه شركتهاي معاملات املاك به شما نمي گويند!
 

1-خريد ملك در تركيه پيشنهاد بسيار هيجان انگيز و وسوسه كننده و نويد دهنده زندگي جديدي است اما...
تركيه محل مناسبي براي خريد آپارتمان يا ويلا به منظور استفاده تفريحي و رفاهي مي باشد و در صورتي كه از اين راه قصد انتقال كامل محل زندگي به تركيه و تامين مخارج خود با كار كردن در تركيه را داريد راه بسيار سختي در پيش خواهيد داشت.اما در صورتي كه درآمد مناسبي در ايران داريد و با حداقل سرمايه قصد ايجاد امكانات رفاهي و تفريحي و استفاده از ساير مزاياي آن را داريد ، انتخاب بسيار مناسبي نموده ايد.
*****************************
2-مطابق قوانين جديد سند مالكيت به صورت 100 درصد به ايرانيان منتقل مي شوداما ...
در زمينه اخذ اقامت قانون جديدي در تركيه اجرا مي شود و در سال اول اقامت يكساله به شما و اعضاي خانواده تان داده مي شود و تا پنج سال قابل تمديد مي باشد و براي اخذ اقامت دايم تركيه و دريافت پاسپورت تركيه راه طولاني در پيش است و تا به حال با توجه به جديد بودن اين قانون كسي اين مراحل را طي نكرده است اما شرايط اخذ اقامت پس از خريد خانه در تركيه بسيار تسهيل شده است و مي توانيد از مزاياي اين اقامت برخوردار شويد اما به ياد داشته باشيد با اخذ اين اقامت اجازه كار در تركيه را نخواهيد داشت. خبر خوب اين است كه سرمايه شما با توجه به دريافت سند مالكيت هميشه محفوظ مي باشد.
******************************

3-شركتهاي فروش املاك در تبليغات به شما بهترين و مجلل ترين ويلاها و آپارتمانها را نشان مي دهند اما...
همه واقعيت را به شما نمي گويند و معمولاً خريداران زماني كه در سفر تركيه هستند يا توسط اين شركتها به تركيه مسافرت مي كنند يك خريد هيجاني انجام مي دهند و اقدام به خريد املاك با قيمت بالاتر از قيمت هاي بازار مي كنند و بخشي از سرمايه خود را از دست مي دهند و در زمان فروش يا معاوضه املاك خود به شدت دچار مشكل مي شوند. يك سنت قديمي در بازار وجود دارد و ان اين است كه شما بايد در خريد موفق باشيد تا در زمان فروش نيز منتفع شويد.املاكي در بازار وجود دارند كه با توجه به شريط فروشنده شما مي توانيد آنها را با قيمت بسيار مناسب خريداري نماييد و اضافه بودجه خود را ذخيره نماييد
********************************

4-امكان تحصيل براي فرزندان شما فراهم است اما....
آشنايي به زبان تركي براي آنها الزامي استحتي به خريدارن نيز توصيه مي شود وقت بگذارند و با زبان تركي استانبولي آشنايي پيدا كنند تا راحت تر بتوانند نيازهاي خود را برطرف نمايند. در صورتي كه فرزندانتان قصد تحصيل در مدارس يا دانشگاهها تركيه را دارند قبل از خريد منزل بايد تمام شرايط را بررسي نماييد و اطلاعات لازم را بدست آوريد.
******************************

5-شما مي توانيد به راحتي ملكي با اقساط بلند مدت يا ميان مدت بخريد اما ...
در صورت امكان با توجه به نوسانات نرخ ارز از خريد اقساطي اجتناب كنيد تا در زمان پرداخت اقساط با مشكلات مالي مواجه نشويد ضمن اينكه با خريد نقد در همان زمان خريد امكان انتقال كامل سند به نام شما وجود دارد و مي توانيد كارهاي اقامتي خود را انجام دهيد و با افتتاح حساب بانکي از مزاياي آن برخوردار شويد.در صورتي كه موفق به پرداخت اقساط خود نشويد معمولا قردادها يكطرفه و به نفع فروشنده مي باشد و آنها مبلغي به شما عودت نخواهند كرد و سرمايه خود را از دست خواهيد داد.

ساخت نظرسنجی آنلاین پیامکی‎

سهیل پل

نخستين وبسايت ساخت نظرسنجي هاي آنلاين پيامکي تحت وب
 
سهیل پل یا همان سیستم نظرسنجی سهیل، یک پلتفرم تحت وب برای سنجش افکار عمومی به وسیله ی نظرسنجی های چند گزینه ای می باشد. در این وبسایت هر شخصی می تواند با ساخت یک نظرسنجی گزینه های مورد نظر خود را ارزیابی کرده و نتیجه ی این ارزیابی را در قالب تعداد و درصد نتایج دریافت کند.

از آن جا که امروزه ساخت نظرسنجی در دنیای مجازی کار آن چنان پیچیده ای نمی باشد و روش های زیادی برای این منظور وجود دارد، ولی نکته ی مهم این جاست که اکثر این روش ها نقطه ضعف مشترکی دارند و آن هم این است که امکان ثبت چند باره ی نظر از سوی یک نفر وجود داشته و در نتیجه اعتبار نتایج حاصل از نظرسنجی غیر واقعی و ناکارآمد خواهد بود. روش هایی هم که این نقص را برطرف کرده اند شامل محدودیت های دیگری می باشند.برای مثال نظرسنجی های ساخته شده در شبکه های اجتماعی (مثل Facebook) هر چند این مشکل را ندارند ولی در عوض تنها آن دسته از افرادی می توانند در آن ها شرکت کنند که حساب کاربری فعال و تایید شده در این وبسایت ها داشته باشند. به بیان دیگر تمامی افرادی که می خواهند در نظرسنجی شما شرکت کنند، امکان آن را نخواهند داشت. روش متداول دیگری هم که در زمینه ی سنجش افکار عمومی وجود دارد استفاده از یک خط پیامک گیر اختصاصی است که این روش نیز به دلیل آن که تمامی افراد تمایلی به تهیه ی یک خط اختصاصی و پرداخت هزینه های مربوط به آن را نداشته، رسما منسوخ به شمار می رود. بنابرین برای ثبت دقیق نظرات به یک راه حل مناسب و منظقی نیاز است که بدون محدودیت های فوق بتوان نتیجه ی واقعی را از نظرسنجی مورد نظر دریافت کرد.وبسایت سهیل پل با ایجاد یک راه کار مناسب به این نیاز پاسخ داده است.

روش ثبت نظر در وبسایت سهیل پل در واقع ترکیبی از دو روش فوق می باشد. به این معنی که ثبت نظر افراد بر مبنای شماره موبایل آن ها خواهد بود و در نتیجه هر شخص دارای یک شماره موبایل تنها یک بار می تواند در نظرسنجی شما شرکت کند. مهمترین ویژگی وبسایت سهیل پل این است که شما نیازی به تهیه خط اختصاصی پیامک گیر و پرداخت هزینه های بابت خرید آن را نخواهید داشت. پس از ساخت نظرسنجی توسط کاربر، یک صفحه ی با آدرس عددی یکتا به آن نظرسنجی اختصاصی داده می شود. محتویات نظرسنجی دربردارنده ی سوال، گزینه ها و سایر توضیحات نظرسنجی می باشد. اشخاص مختلف تنها کافیست با وارد کردن شماره ی موبایل خودشان و تایید آن در صفحه ی نظرسنجی شما، در آن شرکت کنند. وبسایت سهیل پل با داشتن ظاهری کاربرپسند و در عین حال بسیار ساده می تواند بستر مناسبی برای راه اندازی نظرسنجی های شما باشد. برای مشاهده ی تمامی ویژگی های وبسایت سهیل پل می توانید به صفحه ی ساخت نظرسنجی مراجعه کنید.

WWW.SOHEILPOLL.COM

Facebook

Twitter

Google +
Website: WWW.SOHEILPOLL.COM
Email: info@soheilpoll.com

۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

ادکلن اورجینال با گارانتی ماندگاری بو

info@almapanel.tk
 
 فروش ادکلنهای اورجینال با گارانتی ماندگاری بو و 10 روز مهلت تست و قیمت فوق العاده پایین.

فروش محصولات مراقبت از پوست و مو با 10% تخفیف نسبت به قیمت درج شده روی کالا

برای سفارش به شماره 09128136096 پیام بفرستید که کدام محصول را میخواهید.

در صورت نیاز به دیدن تصاویر محصولات به صورت جداگانه ایمیل خود را ارسال کنید یا شماره وایبر خود را با ذکر شماره وایبر و درخواست محصولات مورد نظر ذکر کنید مثال: وایبر من 09366137976 عکس ادکلن دانهیل قرمز

لوسیون شستشوی ضد آکنه صورت

لوسیون شستشوی صورت هربکس قوی ترین لوسیون برای شستشوی پوست های چرب، آکنه ای، حساس و مختلط می باشد فرمولاسیون انحصاری این محصول به دلیل وجود ترکیبات گیاهی ضد آکنه حساسیت های پوستی و قرمزی را از بین می برد.
قیمت 10000 تومان با 10% تخفیف

لوسیون گیاهی تقویت کننده ضد ریزش مو

لوسیون گیاهی تقویت کننده ضد ریزش موی هربکس با فرمولی ۱۰۰% گیاهی در مواردی مانند ریزش و کم پشتی مو خصوصا ریزش ارثی، ریزش سکه ای و …بسیار مفید می باشد و به افزایش رشد موهای جدید نیز کمک می کند.
قیمت 19500 تومان با 10% تخفیف

کرم گیاهی مخصوص پوست های آسیب دیده و حساس

موثر در درمان اگزما و درماتیت
کرم ترمیم کننده پوست هربکس به طورعمیق به پوست رطوبت رسانده وآنرا ترمیم می کند. این کرم حاوی عصاره کالاندولا، روغن زیتون و عسل است.
قیمت 12000 تومان با 10%تخفیف

کرم شترمرغ پرمون
تهیه شده از روغن شترمرغ خالص، سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع از خانواده امگا (۳، ۶ و ۹) و تری گلیسیریدها می باشد.قیمت 12000 تومان با 10% تخفیف

بادی اسپلش “body splash
نسل جدید خوشبوکننده ها است, با این مزیت که در این نوع خوشبوکننده از مرطوب کننده ها, روغن ها و ترکیبات طبیعی استفاده می شود که قابلیت استفاده بر روی بدن را دارد .
قیمت 23000 تومان با 10% تخفیف
اسپری موی کاسپین بزرگ با پوشش قوی 4
قیمت 6 عددی هر عدد 7250 تومان قیمت 12 عددی هر عدد 7000 تومان

برای سفارش به شماره 09128136096 پیام بفرستید که کدام محصول را میخواهید.

سمینار و مشاوره رایگان تحصیل در خارج

:: Moshaveran ::
takads1392@gmail.com


سلام
www.moshaveran.co

02183870
02142349000
02188207078
02188207079

۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

الکتروشاپ - Electroshops.i

 
افتتاح فروشگاه تخصصی برق و الکترونیک


با سلام و احترام

شرکت داده پرداز مغزهای متفکر در نظر دارد بخش فروشگاه اینترنتی و انجمن برق وکامپیوتر را با کمک و همکاری مهندسان جوان و فعال راه اندازی کند.

درحال حاضر بخش فروشگاه آماده بازدید و طی روزهای آتی بروز رسانی به اتمام خواهد رسید.



جهت کسب اطلاعات بیشتر به www.electroshop.pbdp.co مراجعه فرمائید.
و یا www.electroshops.ir

 قضاوت در مورد قیمت ها با شما.

 بعدازثبت نام، 5000 تومان بن تخفیف برای شما هدیه داده میشود.

همچنین به مناسبت افتتاح فروشگاه تا تاریخ 94/01/15 تخفیفهای ویژه ای را برای خریداران در نظر گرفته ایم.

در صورت تمایل به همکاری درخصوص مدیریت انجمن ودریافت نمایندگی رزومه ی خود را به ایمیل electroshop@pbdp.co ارسال کنید تا پس از مطالعه، در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.



 با تشکر



تلفن :    ۳۵۵۹۵۰۲۶-۰۴۱
 تلفکس : ۳۵۵۹۵۰۲۷-۰۴۱
 وبسایت : www.PBDP.co
 ایمیل : info@pbdp,co
 
توجه : خدمات شرکت ما محدود به این ایمیل نمی باشد و جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید.
 

گروه طراحان وب ایران تقدیم می کند‎

گروه طراحان وب ایران تقدیم می کند
سامانه پیام کوتاه سیبا پنل با 3 سال سابقه خدمات پیامکی آماده همکاری با گروه های زیر می باشد.
دفاتر پیشخوان دولت
و
خدمات پلیس +10
پنل هایی که برای این بخش در نظر گرفتیم دارای پایینترین نرخ می باشد.دفاترها می توانند فقط با پرداخت 40 درصد بابت ایجاد پنل کاربری و نمایندگی هزینه پرداخت کنند.
به هر دفتر یک دامنه IR. رایگان هدیه می گردد.

*
بدیهی است که ما حال طراحی یک پرتال جامع برای این نوع مراکز هستیم که با پرداخت 150 هزار تومان می توانند بصورت مستقل یک پرتال حرفه ای با یک قالب خاص برای خود داشته باشند *

تلفن پشتیبانــــی: 4560-992 - 0935
شماره پیامـــــــک: 5000141461

۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

جشنواره فروش نوروزی سرورپارس شروع شد

Serverpars Webhosting manage@serverpars.com via amazonses.com
 
کاربران گرامی
با سلام
پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید خورشیدی را به تمامی کاربران و همکاران سرورپارس تبریک میگوییم.
با شرکت در جشنواره عیدانه سرورپارس از 25% تخفیف ویژه ما بهره مند شوید . لطفا در هنگام سفارش کد تخفیف NY94 را وارد نموده و 25% تخفیف عیدانه دریافت نمایید. این تخفیف فقط ویژه خرید سرویس جدید میباشد و روی تمامی سرویس های میزبانی وب اعمال خواهد شد.
جهت دریافت تخفیف در تمدید سرویس با بخش فروش تماس حاصل فرمایید تا از تخفیف ویژه تمدید تا 10% بهره مند شوید.
ما در ایام تعطیلات نوروز همچون سال های گذشته جهت پشتیبانی از شما کاربران گرامی در کنار شما خواهیم بود.

با سپاس
بخش فروش سرورپارس
سرور پارس

ثبت علامت تجاری

ثبت بهارثبت علامت تجاری

علامت تجاری نشانی است که قادر است کالاهای تولیدی یا خدمات ارائه شده توسط یک شخص/بنگاه را از کالاها یا خدمات سایر بنگاه‌ها یا اشخاص متمایز نماید.
پس از ثبت علامت طبق قانون ثبت علائم تجاری شخص/شرکت حق انحصاری پیدا میکند، بموجب آن می‌توانید از عرضه کالاهای یکسان یا مشابه توسط اشخاص ثالث تحت علائم تجاری که عین یا به طریق گمراه کننده‌ای مشابه علامت تجاری شما هستند جلوگیری نماید.
لزوم ثبت علامت:
اگر علامت تجاری ثبت نشود، شرکت‌های رقیب از همان علامت یا علامتی که شباهت آن با علامت مزبور به اندازه‌ای است که موجب گمراهی خواهد شد برای همان کالا یا کالاهای مشابه استفاده خواهند کرد و در نتیجه سرمایه‌گذاری در بازاریابی یک محصول ممکن است به هدر رود. اگر یکی از رقیبان از علامت تجاری یکسان یا مشابه علامت تجاری استفاده کند، ممکن است مشتریان تصور کنند آن محصول متعلق به همان شرکت است و در نتیجه کالای رقیب را خریداری کند. این امر نه تنها سود شخص/شرکت را کاهش خواهد داد و مشتریان را گمراه خواهد کرد بلکه به شهرت و وجهه آسیب خواهد زد ، بخصوص اگر محصول رقیب کیفیت نازلی داشته باشد.
با توجه به ارزش علائم تجاری و اهمیتی که یک علامت تجاری ممکن است در تعیین میزان موفقیت یک محصول در بازار داشته باشد، تضمین اینکه در بازارهای مربوط به ثبت رسیده باشد بسیار ضروری است.
بعلاوه، تفویض اجازه استفاده از یک علامت تجاری ثبت شده به شرکت‌های ثالث بسیار آسان‌ تر است و در نتیجه می‌تواند منبع درآمد بیشتری برای شرکت/شخص بوجود آورد یا اساس انعقاد یک موافقت‌نامه اعطای نمایندگی فروش باشد.
گاهی اوقات، یک علامت تجاری ثبت شده که در میان مشتریان از شهرت خوبی برخوردار است. ممکن است به منظور دریافت منابع مالی یا وام از مؤسسات مالی استفاده شود که بطور فزاینده‌ای از اهمیت علائم برای موفقیت کسب و کار آگاه می‌شوند.
همیشه برند و برندینگ ستون یک کسب و کار و به لحاظ تداوم در تجارت یک نام یا نشان ماندگار بسیار مهم است. ثبت علامت تجاری فقط به ثبت رسیدن آن نیست، قوانین استفاده، نگهداری و مسائل آن بسیار مهم می باشد. از این رو گروه وکلای ثبت بهار تلاش کرده است تا اطلاعات دقیق و مهمی نسبت به ثبت علامت تجاری، ثبت برند، ثبت لوگو، ثبت نام تجاری و دیگر موارد به موکلین خود اطلاع رسانی و در صورتی که آنها نیاز به ثبت علامت تجاری داشتند، از مرحله 0 تا 100 آنها را راهنمایی و مجری باشد.

:Tel
02188953590
02188953598
02177628545
02177628546
:Fax
02177522731

اولین میکروسکوپ تک لنزی جهان

اولین میکروسکوپ تک لنزی جهان
میکروسکوپ آریا اولین میکروسکوپ تک لنزی جهان است که بوسیله یک میکرولنز قادر است بزرگنمائی های فوق العاده ای را به ارمغان آورد.

این میکرولنزها با فناوری تراش لیزری تولید میگردند که برای اولین بار در دنیا مطرح گردیده است. با این تکنولوژی جدید و منحصر بفرد، ریزترین و قدرتمندترین میکرولنزها با نام ایران به دنیا معرفی شد و مایه بهت و تعجب دانشمندان و اساتید علم اپتیک از این محصول شد چرا که به نوعی قانون تشکیل تصویر در میکروسکوپ را زیر سوال می برد.
 
میکروسکوپی قابل نصب بر روی موبایل
 
طراحی فوق العاده استثنائی این محصول باعث شده تا برای اولین بار شاهد یک میکروسکوپ کاملا حرفه ای بر روی گوشی های تلفن همراه باشیم. این فناوری جزو ابزارهای برتر در حوزه گجت های تلفن های همراه معرفی شده است.
 
شگفت انگیز ترین شاخصه این محصول قیمت فوق العاده آن میباشد که شما میتوانید
تنها با 35هزار تومان
گوشی موبایل خود را به میکوسکوپی قدرتمند تبدیل نمائید.
 

 آدرس : تبریز - آبرسان - فارابی -ساختمان 90 - طبقه اول - واحد ب
شماره تماس: 04136554533 - 09147772624
 

بازریابی حرفه ای محصولات و خدمات شما - افزایش فروش و افزایش بازدید وبسایت

گروه آنی سئو

مجری بازریابی و بهینه سازی وبسایت های شما
 
 
 
 
 
داشتن وبسایت امروزه یکی از اساسی ترین مباحث در بازریابی می باشد اما آیا داشتن یک وبسایت تنها کفایت می کند؟  
اگر مشتریان به دنبال خدمات و محصولات شما باشند و نتوانند محصول شما را پیدا کنند ، بدون شک آنها رقبای  شما را پیدا می کنند و باعث سبقت گرفتن رقباء از شما می شود.

امروزه مردم برای بدست آوردن اطلاعات در رابطه با هر کاری ابتدایی ترین راه را یعنی اینترنت را بر می گزینند و سریعترین روش را نیز موتورهای جستجو همچون گوگل ، یاهو ، بینگ و ... قرار می دهند . با توجه به این حجم وسیع مشتری اینترنت می تواند بستری مطمئن برای کسب و کار شما باشد که با صرف هزینه کم بیشترین بازدهی را نسبت به تمامی تبلیغات دارد. 

اما لازمه فروش بیشتر برای هر کسب و کاری دیده شدن بیشتر است. اگر شما در صدر نتایج جستجو قرار بگرید شانس بیشتری نسبت به فروش محصولات خود دارید. برای آنکه در صفحه اول گوگل دیده شوید تنها کافیست با مشاورین آنی سئو تماس حاصل نمایید.

ما همواره در گروه آنی سئو سعی بر آن داشته ایم تا تمامی نیازهای یک وبسایت خوب را برآورده کنیم در همین جهت کلیه امور طراحی وبسایت و سئو پذیرفته می شود در کنار فروش تمامی محصولات ضمانت کاری گروه در سطح بالای بوده و پشتیبانی گروه 24 ساعته در کنار شماست.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی ذیل با ما در ارتباط باشید.

aniseo.ir

آدرس :تهران – خیابان ولیعصر – بالاتراز زرتشت – کوچه نور بخش – پلاک 4 - طبقه 5 واحد 14
 تلفن مشاوره 24 ساعته : 09124172215 - 88905901(021)
 خط های ویژه : 88499556(021) و 88499557(021)
 شماره پیامک: 30002060402540
 نشانی پست الکترونیکی ما : info@aniseo.ir



 

کدام ادویه جات ضد سرطانی اند؟

محققان آمریکایی اسامی این ادویه ها را که دارای فواید زیادی بوده و برای هر خانه ضروری است، بدین شرح اعلام کردند:
۱رزماری: باعث تقویت حافظه و همچنین روند بهتر سوخت و ساز شده و احتمال ابتلا به بیماری را کاهش می دهد.
۲زردچوبه: ضد التهاب و پنجاه بار قوی تر از ویتامین سی در زمینه کاهش التهاب است، بر اساس پژوهش های پزشکی جدید، مانع از سرطان سینه می شود.
۳میخک: دارای ماده ضد باکتری و ضد التهاب است که مانع از افزایش ورم شده و احتمال ابتلا به برخی از انواع سرطان را کاهش می دهد.
۴آویشن کوهی: سرشار از ویتامین "کا" و آنتی اکسیدان است که بر اساس پژوهش های جدید روغن آن سهم بسزایی در معالجه آنفلوآنزا و التهاب ویروسی دارد.
۵زیره: بهترین ادویه برای افراد مبتلا به کم خونی است چون یک قاشق از آن ۲۲ درصد نیاز روزانه انسان به آهن را تامین می کند

قیمت باورنکردنی پنت هاوس معروف تهران

به گزارش نماینده به نقل از ساعت24، بدون شک برج روما رزیدنس یکی از مجلل ترین برج های شمال تهران محسوب میشود که توجه برخی از مرفه نشینان و افراد سرشناس جامعه را به خود جلب کرده است. پنت هاوس این برج مجلل که منسوب به یکی از بزرگان ورزشی است در حدود متری ۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده و یکی از واحدهای طبقه هفتم این برج به قیمت متری ۲۶ میلیون تومان در اسفند ماه سال قبل به فروش رسیده است. با یک حساب سر انگشتی میتوان حدس زد که خیلی از افراد جامعه حتی قادر به خریدن ۵ متر از آپارتمان های این برج نیستند ولی شاید تماشای تصاویری از برج لوکس روما رزیدنس خالی از لطف نباشد. قیمت آپارتمان در منطقه کامرانیه به شرح زیر است
 
روما رزیدنس در یکی از بهترین مناطق مسکونی شمال تهران٬ خیابان کامرانیه شمالی، قرارگرفته است. دسترسی های این برج به خیابان کامرانیه و خیابان شیبانی میباشد.
برج مسکونی روما رزیدنس شامل ۶۵ واحد مسکونی در ۱۵طبقه است. همچنین ۳ طبقه زیرزمین و همکف دربرگیرنده کلیه پارکینگها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مکانهای تفریحی، سالن اجتماعات، بلوکهای تجاری و سایر مشاعات است. درطبقات اول تا پنجم٬ واحدهایی با متراژ ۳۵۰ الی ۴۰۰ متری طراحی شده است که در هر طبقه ۶ واحد با چهار تییپ متقاوت معماری وجود دارد. در طبقات ششم تا سیزدهم به تعداد دو واحد ۶۰۰متری و دو واحد ۴۰۰متری٬در طبقات چهاردهم و پانزدهم نیز دو واحد پنت هوس ۹۲۶متری درهر طبقه و یک واحد پنت هاوس ۱۴۰۰متری دوبلکس قرار گرفته اند. همچنین کنترلرهای هوشمند
ABB با امکان تنظیم دما، نور، صدا یا موسیقی کمک شایان به دلنشین شدن فضای داخلی واحدهای مسکونی می کند.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

اخبار میهن امروز


mihanemrooz.ir
newsletter@mihanemrooz.ir
 
 
عربستان به یمن حمله کرد
عربستان به همراه 4 کشور دیگر شورای همکاری خلیج فارس جز عمان، و با همراهی حداقل 5 کشور دیگر از بامداد امروز به یمن حمله نظامی کرد و جنبش انصارالله تأکید کرد که پاسخ این حملات را خواهد داد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
آخرین سلفی از دو قربانی ایرانی سقوط هواپیما
دو خبرنگار روزنامه وطن امروز و خبرگزاری تسنیم که برای پوشش دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران در اتریش و سوئد و همچنین پوشش خبری دیدار دو تیم بارسلونا ـ رئال مادرید به بارسلون سفر کرده بودند، در یک سانحه هوایی جان باختند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹
ظریف درگذشت خبرنگاران ایرانی را تسلیت گفت
وزیر امور خارجه کشورمان درگذشت خبرنگاران ایرانی در جریان سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی آلمان در جنوب فرانسه را تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
نتانیاهو مامور تشکیل کابینه جدید اسرائیل شد
رئیس رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را مامور تشکیل کابینه جدید اسرائیل کرد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸
با حضور رهبر انقلاب؛
سومین شب عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد
مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
گفتگو با یکی از پدیده‌های اینستاگرام؛ «سالار پولاد»
سالار پولاد جوان روستایی است که حالا در اینستاگرام ۱۴ هزار فالوئر دارد. او که همه شهرت مجازی خود را مدیون اینستاگرام است می گوید: چهره‌های معروف وقت‌شان را در اینستاگرام تلف می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
نشست مشترک ‌ظریف و صالحی با کری و مونیز در لوزان
نشست مشترک ظریف و کری به همراه صالحی و مونیز و با حضور عراقچی، روانچی، شرمن و هلگا اشمیت ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی در لوزان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
افزایش ۳ دلاری بهای نفت در پی حمله عربستان به یمن
در پی تهاجم نظامی عربستان به یمن قیمت نفت نزدیک به ۳ دلار افزایش یافت و هر بشکه نفت برنت دریای شمال به بیش از ۵۸ دلار رسید.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
شکلکی که فیسبوک مجبور به حذف آن شد!
پس از آن که معترضان علیه شکلک «آدم چاق» کمپین تشکیل داده و امضا جمع آوری کردند، فیسبوک تصمیم گرفت آن را برای همیشه از لیست شکلک هایش حذف کند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
"خسرو" اگر بود، 71 ساله می‌شد
7 فروردین ماه تولد خسرو شکیبایی است؛ بازیگری که هفتمین روز بهار به دنیا آمد و عاشق قطعه «بهار دلنشین» بنان بود.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
کارخانه‌ای که در فهرست آثار ملی ایران جای گرفت
کارخانه قند ورامین با قدمتی 80 ساله که توسط یکی از معماران کشور روسیه ساخته شده است، در ردیف آثار ملی ایران قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل تایلند
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی پرگل هشت بر یک برابر تایلند به مرحله حذفی مسابقات قهرمانی 2015 آسیا صعود کرد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
تدبیر عجیب و غریب سازمان گردشگری کشور + سند
سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به منظور حضور قطعی کارکنان در همایش‌ها دستگاه ثبت اثر انگشت را با خود به محل برگزاری همایش حتی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی می‌برد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
هزاران نیروی انصارالله در مرز با عربستان مستقر شدند
یک مقام جنبش انصارالله اعلام کرد که هر گونه دخالت عربستان در یمن به سود این کشور نیست و به نیروهای ریاض اجازه داده نخواهد شد وارد خاک یمن شوند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
معضل مواد مخدر و کاهش سن اعتیاد در ایران
آمارها نشان می دهد بیش از ۶۰ درصد جرائم مرتبط با موادمخدر و بیش از ۶ میلون نفر در کشور تحت تاثیر مواد مخدر قرار دارند و روزانه ۸ نفر در اثر مواد مخدر جان خود را از دست داده و ۷۰ نفر نیز معتاد می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد
جریمه بزرگترین شرکت خدمات نفتی جهان به اتهام نقض تحریم‌های ایران
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که شعبه‌ای از هلدینگ میادین نفتی شلومبرجر، بزرگترین شرکت خدمات نفتی در جهان، به علت نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران و سودان باید 237.2 میلیون دلار جریمه بپردازد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
آب‌گرفتگی معابر تهران به دنبال بارش باران
تداوم و شدت بارش باران در تهران موجب آبگرفتگی برخی معابر شد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
دقایقی قبل
وزیر نفت وارد عسلویه شد
وزیر نفت به منظور بازدید از فازهای پارس جنوبی وارد عسلویه شد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
بیانیه تیم ملی فوتبال درپی درگذشت دو خبرنگار ورزشی
کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای درگذشت دو خبرنگار ورزشی را تسلیت گفتند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
بازدید وزیر نفت از پارس جنوبی
شروع سال جدید مجموعه وزارت نفت با پارس جنوبی
برآوردها نشانگر آن است که تولید ناخالص ملی کشورمان با بهره‌برداری کامل از فاز ١٢ پارس جنوبی ٣ درصد افزایش یافته است.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
ترافیک سنگین جاده کرج - چالوس به دلیل بارش برف
رییس مرکز مدیریت راه های استان البرز از بارش برف و ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس خبر داد و گفت: این بارش ها، تردد خودروها را در این مسیر کند کرده است.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
خاطرات محمدعلی بهمنی از نوروز
محمدعلی بهمنی با نقل خاطراتی از کودکی خود در نوروز، گفت: معمولاً لباسی که پدر و مادرم شب عید برایم می‌گرفتند، یک یا دو شماره بزرگتر از قواره خودم بود و بیشتر پسندِ خودشان بود تا من!
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت دو خبرنگار ورزشی
وزیر ورزش و جوانان در پیامی، درگذشت دو خبرنگار ورزشی را در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
شامپوهای ویتامینه تأثیری در رشد موها ندارند
یک متخصص پوست تاکید کرد: شامپوهایی که تحت عنوان ویتامینه و تقویتی تبلیغ می‌شوند، هیچ تأثیری در رشد موها ندارند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
روزنامه AS اسپانیا منتشر کرد
ثروتمندترین های دنیای فوتبال
روزنامه AS اسپانیا ثروتمندترین بازیکنان و مربیان دنیای فوتبال را معرفی کرد که لیونل مسی ستاره بارسلونا و ژوزه مورینیو سرمربی چلسی در صدر قرار گرفتند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
موزه‌های تهران را بشناسید
فرصت را در روزهای نوروز غنیمت شماریم و به موزه های تهران که بیانگر تاریخ پرفراز و نشیب ایران هستند، قدم بگذاریم تا ضمن افزایش آگاهی و اطلاعات تاریخی خود، بخشی از روزهای تعطیل خود را نیز در کنار روزگار پیشینیان سپری کنیم.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
جایزه فولیو به یک رمان هندی رسید
آخیل شارما با رمانی که درباره شکست‌های خانوادگی در جامعه هندی خارج از کشور نوشته شده به عنوان برنده جایزه فولیو انتخاب شد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
مرضیه برومند و «خانه عروسک»
مرضیه برومند رییس «خانه عروسک» با اشاره به برنامه های این مکان تئاتری و در اختیار گرفتن یک خانه دایمی برای آن در سال جدید به شهروندان توصیه کرد برای حفظ محیط زیست یکدیگر را امر به معروف کنند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
طیب‌نیا:
در کابینه گاه اختلاف‌نظر وجود داشته، اما اساسی نبوده است
وزیر اقتصاد و دارایی در پاسخ به این پرسش که در طول یک سال و نیم گذشته اختلاف نظری با سایر اعضای کابینه یا رئیس جمهور داشته‌اید گفت: طبیعی است که در کابینه نیز بعضا اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد اما اختلاف نظرها اساسی نبوده است.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
به ناسا در کشف سیارک‌های جدید کمک کنید!
منجمان آماتور و علاقه‌مندان به فضا می‌توانند با استفاده از یک نرم‌افزار رایگان در کشف سیارک‌های جدید به ناسا کمک کنند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
چگونه از سرقت وسایل نقلیه‌مان پیشگیری کنیم!
سرقت خودرو، موتورسیکلت و لوازم داخل خودرو از جمله شایع‌ترین انواع سرقت است که سهم زیادی در پرونده‌های قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا را به خود اختصاص داده و در آستانه سال جدید، قرارگاه مبارزه با سرقت هشدارها و توصیه‌هایی را به منظور پیشگیری از وقوع سرقت به شهروندان داده است.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
روزنامه شیلیایی ترکیب دو تیم ایران و شیلی را اعلام کرد
روزنامه معتبر شیلیایی ترکیب دو تیم ایران و شیلی را برای بازی دوستانه امشب اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
بازی‌های دوستانه ملی
گریز قهرمان جهان از شکست مقابل قهرمان جام ملت‌های آسیا
تیم ملی فوتبال آلمان در دیداری دوستانه در دقایق پایانی از شکست مقابل قهرمان جام ملت‌های آسیا گریخت.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
بیانیه اعراب خلیج فارس برای تجاوز نظامی به یمن
عربستان سعودی به همراه امارات، بحرین، قطر و کویت بیانیه‌ای صادر کردند و از مداخله نظامی در یمن خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
نرخ دلار و سکه در بازار نیمه تعطیل
هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی امروز 3400 تومان و هر یورو 3740 تومان داد و ستد می‌شود و همچنین هر قطعه سکه امامی 960 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
افزایش قیمت طلا در اثر تهاجم نظامی عربستان به یمن
قیمت طلا در بازارهای جهانی به دنبال انتشار آمار‌های ضعیف از اقتصاد آمریکا و تهاجم نظامی عربستان به یمن 8.38 دلار افزایش یافت و به 1203.85 دلار رسید.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
ایران خواستار توقف فوری حملات و اقدامات جنگی علیه یمن شد
وزارت خارجه کشورمان حملات هوایی امروز به یمن را که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان شد محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
(تصاویر) از یک زاویه دیگر!
از برخی از مهمترین شهرهای جهان، تصاویر هوایی به شکل سیاره‌های کوچک تهیه شده که واقعا تماشایی است. هر کدام از تصاویر صدها کیلومتر را پوشش می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
عصر پنجشنبه در لوزان:
نشست جداگانه وزیران خارجه و معاونان آنها برگزار می‌شود
دور نهایی مذاکرات ایران و آمریکا در چارچوب مذاکرات جامع هسته‌ای ایران و 1+5 در لوزان آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
«هشت منفور» تارانتینو، بدون مورتنسن
ویگو مورتنسن چهره مشهور مجموعه فیلم‌های«ارباب حلقه‌ها» برای دومین بار از حضور در فیلمی از کوئنتین تارانتینو جا ماند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
سونوگرافی در 10 هفته اول بارداری خطرناک است!
پزشکان انگلیسی می گویند:در 10 هفته اول بارداری زمانی که دلیل پزشکی وجود ندارد نباید از جنین سونوگرافی گرفته شود.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنعت مرغداران خبر داد
کاهش قیمت مرغ از نیمه دوم فروردین
رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنعت مرغداران با اشاره به اینکه از نیمه دوم فروردین انتظار کاهش قیمت مرغ وجود دارد گفت: هم‌اکنون متوسط قیمت مرغ در تمام استان‌ها بین 7400 تا 8300 تومان است و در کنار آن شرکت پشتیبانی امور دام مرغ منجمد عرضه می‌کند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
گزارش تمرین امروز صبح پرسپولیس
تمرین نوبت صبح امروز پرسپولیس زیر نظر سرمربی سرخپوشان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
موفقیت محققان ایرانی در تولید نانوساختارهای فولرین با امواج فراصوت
پژوهشگران دانشگاه کاشان در تحقیقات خود از روشی ساده، مؤثر و سریع جهت ساخت نانوساختارهای فولرین استفاده کردند که میزان اتلاف انرژی را کاهش داده و بدون ایجاد محصولات جانبی، بازده محصول را به میزان زیادی افزایش می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
افزایش احتمال ابتلا به آرتریت روماتوئید با مصرف زیاد چای
پژوهشگران مرکز پزشکی دانشگاه جورج تاون آمریکا هشدار داده اند که مصرف زیاد چای خطر ابتلا به آرتریت روماتوئید را افزایش می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
پایان همکاری کلارکسون با «تخت گاز»
ونی هال مدیرکل بی‌بی‌سی اعلام کرد که قرارداد جرمی کلارکسون مجری اصلی برنامه تلویزیونی تخت‌گاز (تاپ‌گیر) تمدید نخواهد شد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
احتمال محرومیت برای رونالدو به خاطر خوشحالی خاص در نیوکمپ
کریستیانو رونالدو ممکن است به دلیل خوشحالی خاص خود برابر بارسلونا جریمه یا محروم شود.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
روایتی عجیب از مرد نوشابه‌ای ایران!
مرد نوشابه‌ای در شبانه روزتنها ۴ ساعت می‌خوابد و در سن ۵۴ سالگی وارد دانشگاه شد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
طلاق به دلیل علاقه بیش از اندازه به شتر!
یک مرد عربستانی همسرش را به دلیل علاقه‌ای که این زن به شتر پدرش داشت،‌ طلاق داد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
ابراز نگرانی شدید چین و روسیه از حمله نظامی به یمن
وزارت خارجه چین اعلام کرد که نسبت به اوضاع نابسامان یمن به شدت نگران است. مسکو نیز نگرانی شدید خود را ابراز کرده و اعلام کرد که برای دست‌یابی به سازش سیاسی برای بحران یمن با تمامی‌ طرف‌ها در این کشور در تماس است.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
بارش‌های پایتخت تا پایان روز جمعه ادامه می‌یابد
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش برف در ارتفاعات و باران در پایتخت تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
آخرین وضعیت ترافیکی شهر تهران
معاون فرهنگ و آموزش ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در ششمین روز از سال جدید از افزایش حجم تردد خودروها در سطح تهران بزرگ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
پذیرش دانشگاه «قرآن و حدیث» تمدید شد
مهلت ثبت نام دانشگاه قرآن و حدیث موسسه دارالحدیث تا ۳۰ فروردین ماه جاری تمدید شد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
14 شهر در ایران به «ساعت زمین» می‌پیوندند
رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران از پیوستن 14 کلانشهر و شهر ایران به طرح «ساعت زمین» خبر داد و گفت: امسال المانهای مهم مناطق 22 گانه نیز در این طرح شرکت می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
ناوهای جنگی مصر عازم خلیج عدن شدند
خبرگزاری رویترز می‌گوید که 4 فروند ناو جنگی ارتش مصر برای تأمین امنیت خلیج عدن به سمت یمن حرکت کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
عکس‌های خبری برگزیده 6 فروردین 94
عکس‌های خبری امروز از مانور ضد اسرائیلی در غزه آغاز می‌شود و سپس تصاویری از مسیر آبی یک روستا در آلمان و کنفرانس خبری اوباما و اشرف غنی در کاخ سفید را خواهید دید.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
(تصاویر) چرا برای عید ماهی قرمز نخریم؟
هر ساله با فرا رسیدن عید نوروز بازار خرید و فروش ماهی قرمز رونق پیدا می‌کند. با وجود اینکه ماهی های قرمز عمر طولانی چندین ساله دارند، اما به دلیل شرایط بد نگهداری عمری کوتاه برای آنها رقم می‌خورد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
تعطیلی ۱۱۵ واحد عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی در مشهد
مدیر بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تعطیلی تعداد ۱۱۵ واحد عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی در مشهد خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
ظریف:
خواهان توقف عملیات نظامی عربستان در یمن هستیم
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران خواهان توقف فوری عملیات نظامی عربستان در یمن است.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
احتمال عمدی بودن سقوط هواپیمای آلمانی مطرح شد
نتایج آخرین تحقیقات حاکی از آن است که سقوط هواپیمای آلمانی احتمالاً عمدی بوده است.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
سیگار موجب افسردگی می‌شود
خطر ابتلا به افسردگی در افراد سیگاری نسبت به افرادی که سیگار نمی‌کشند دو برابر است.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
یونسی تولد «اشوزرتشت» را تبریک گفت‎
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی طی پیامی تولد پیامبر زرتشتیان‎ را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
یورو ۱۱۴ ریال گران شد
بانک مرکزی‌ امروز در مرکز مبادلات ارزی کشور نرخ دلار را یک ریال کاهش داد و یورو را ۱۱۴ ریال گران کرد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
کاهش دما و بارندگی‌ در تهران یکشنبه آغاز می‌شود
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دمای هوای تهران در روزهای آینده حدود 3 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، گفت: به سبب ورود سامانه بارشی جدید به کشور شاهد بارش باران در یکشنبه هفته آینده در پایتخت خواهیم بود.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کنگان قطب گردشگری می‌شود
استاندار بوشهر گفت: شهرستان ساحلی کنگان با داشتن قابلیت‌هایی در حوزه گردشگری طبیعی، صنعتی و تاریخی جایگاه مهمی در تبدیل شدن آن به قطب توریسم صنعتی تاریخی دارد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
اختلاف مواضع کشورهای مختلف در باره حمله نظامی به یمن
تجاوز نظامی آل سعود به خاک یمن واکنش های متفاوتی را در صحنه بین المللی به دنبال داشت. ایران این تجاوز را محکوم، آمریکا اعلام کرد که این تجاوز با هماهنگی او صورت گرفته و روسیه و چین نیز نسبت به این رویه خطرناک ابراز نگرانی کردند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
جوان ۲۲ ساله‌ی ۲ میلیارد دلاری+ تصاویر
تقریبا در حدود یک سال از زمانی میگذرد که فیسبوک رسما اعلام کرد که استارت آپ Oculus VR را به بهای ۲ میلیارد دلار خریداری کرده است. شرکتی که در حوزه واقعیت مجازی فعال است و اخیرا نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
رویترز: در صورت نزدیک شدن نفتکش‌های دیگر کشورها به بنادر یمن
عربستان کشورها را به قطع صادرات نفت خاورمیانه تهدید کرد
رویترز اعلام کرد عربستان هشدار داده است در صورت نزدیک شدن نفتکش‌های دیگر کشورها به بنادر یمن صادرات نفت خاورمیانه را قطع خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
مرحوم اسلامی و جوادی صادق و امانتدار بودند
کی‌روش: هنوز با غم از دست رفتن این عزیزان کنار نیامده‌ایم
کارلوس کی‌‌روش در پیامی درگذشت حسین جوادی و میلاد اسلامی را تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
پیترچک پس از ۱۱ سال چلسی را ترک می‌کند
دروازه‌بان چکی آبی‌های لندن که در اواخر دوران بازیگری قرار دارد، به‌دلیل نیمکت نشینی مکرر می‌خواهد چلسی را پس از ۱۱ سال ترک کند.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
عراق ذخیره نفتی خود را به فروش گذاشت
خبرگزاری رویترز به نقل از وزیر اقتصاد عراق اعلام کرد که برای تامین منابع مالی مورد نیاز خود ذخیره سازی های نفت خام را برای نخستین بار می فروشد و نیز قراردادهای نفتی با شرکتهای خارجی را تغییر می دهد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
اعلام سریع ترین بازیکن جهان از سوی فیفا
کمیته آمار و ارقام فیفا گرت بیل با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت سریع ترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
طرح واریز اجباری حقوق به مجلس می‌رود
نمایندگان کارگران می گویند طرحی را به مجلس پیشنهاد داده و قرار است امسال از سوی نمایندگان پیگیری شود که در صورت قانونی شدن، می تواند به تخلفات احتمالی درباره نپرداختن حقوق و دستمزد کارگران پایان دهد.
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ -