۶ مرداد ۱۳۹۱

روزنامه جديدالتاسي​س دعوت به همكاري مي نمايد

يك روزنامه جديد التاسيس جهت پست هاي  زير دعوت به همكاري مي‌نمايد

سمت
شرح مسئوليت
ويژگي
سابقه كار
جنسيت
محل كار
تعداد مورد نياز
سوپروايزر
هماهنگي و پشتيباني تيم بازارياب، برگزاري جلسات و تهيه گزارشات، و هدايت تيم بازاريابي بر اساس نياز سازمان
فعال، با انگيزه، داراي روابط عمومي و فن بيان قوي، آشنا به اصول مديريت و كار گروهي، مذاكره كننده قوي و آشنا به اصول بازاريابي
3 سال
خانم و آقا
تهران
1 نفر
كارشناس پذيرش
جوابگويي تلفن و پذيرش آگهي‌ها و ثبت در سيستم و تهيه گزارش مالي
فعال، با انگيزه، داراي روابط عمومي و فن بيان قوي، مسئوليت پذير، مسلط به ورد و اكسل و تايپ سريع
1 سال
خانم
تهران
5 نفر
طراح و گرافيست
طراحي آگهي‌هاي روزنامه، صفحه بندي، ورود اطلاعات تحريريه در اينديزاين
فعال، با انگيزه، داراي روابط عمومي و فن بيان قوي، مسئوليت پذير، مسلط به نرم افزار كرل، فتوشاپ و اينديزاين
2 سال
زن و مرد
تهران
5 نفر
مامور وصول
مامور وصول مطالبات از مشتريان، انجام امور اداري و مالي خارج از سازمان
فعال، با انگيزه، داراي روابط عمومي قوي، مسئوليت پذير، داراي گواهينامه موتورسيكلت، عدم سوء پيشينه، دقيق و منظم
2 سال
مرد
تهران
2 نفر
كارمند خدمات
مسئول نظافت محل سازمان، پذيرايي از مهمانان و كاركنان
فعال، با انگيزه، داراي روابط عمومي قوي، مسئوليت پذير، تميز و منظم، منضبط و دقيق
1 سال
زن
تهران
1 نفر
بازارياب
بازاريابي جهت پذيرش آگهي‌هاي صفحات اصلي روزنامه، ضمائم، نيازمنديها بصورت تلفني و حضوري و ملاقات و انعقاد قرارداد با مشتريان
فعال، با انگيزه، داراي روابط عمومي قوي، مسئوليت پذير، داراي نگرش به آينده و ارتقاء تا سطح مديريت
ترجيحا مجرد
1 سال
زن و مرد
تهران
20 نفر
خواهشمند است رزومه خود را حداكثر تا پانزدهم مرداد به آدرس ايميل هاي زير و يا شماره فاكس زير ارسال فرمائيد
Info.job66@gmail.com

job.rooznameh@yahoo.com

فاكس:  88327113

۳ مرداد ۱۳۹۱

هديه ما به شما

دانلود رايگان نرم افزار                                                      Mail Manager Farsi
ديگر نيازي نيست براي کنترل ايميل هايتان وارد سايت شويد، با نرم افزار جديد ارسال و دريافت ايميل به زبان فارسي شما ميتونيد از ايميلهايتان با خبر شويدبرخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:پشتيباني از ايميل هاي ياهو , گوگل و ساير سايت ها
دريافت خودکار ايميل همراه با اخطار صوتي وتصويريارسال ايميل بصورت تکي , گروهي و اتوماتيک(ايميل ماركتينگ)
در زمان تعيين شده سيستم را روشن ميكند و شروع به ارسال ايميل گروهي ميكند و در آخر سيستمتان را خاموش ميكند تمام اين عمليات بدون دخالت انسان انجام پذير ميباشد
وارد کردن اطلاعات فايل متني که حاوي ليست ايميلها براي ارسال گروهي امکان تعريف چندين ايميل در برنامهگروه بندي ايميلهاامکان پشتيبان گيري و بازيابي اطلاعاتقابليت بايگاني نامه هاجستجوي پيشرفته نامه ها بر اساس تاريخ، موضوع و فرستنده نامهسازگار ا نسخه هاي مختلف ويندوزپشتيباني کامل از يونيکد UTF 8 و زبان فارسيداراي صندوق بازيافت (در صورت حذف اشتباهي يک نامه، قابل بازيابي ميباشد)آپديت خودکار برنامهانتشار تبليغاتتان براي ديگرانمحافظت از نامه ها
گزارشگيري گروهي
شما ميتوانيد اين نرم افزار را از سايت طهماسب دات كام بصورت رايگان دانلود كنيد
www.Tahmasb.com

Shakhsiat Shenasi bar Asase Eshtehaye Shoma

شخصیت شناسی براساس اشتهای شما!






اگر نگاهی به خوراکی‌های روی میز کارمندان‌تان بیندازید، می‌توانید شخصیت‌شان را تخمین بزنید و به آن‌ها شغلی مناسب این شخصیت را پیشنهاد بدهید. اگر هنوز هم این ادعا را باور نمی‌کنید، بهتر است در این صفحه با نتایج تحقیقات دکتر آلن هرش آشنا شوید. او که سال‌ها بود در مورد کسانی که توانایی بویایی‌شان را از دست داده بودند و نمی‌توانستند بو یا مزه غذا را بفهمند تحقیقاتی انجام می‌داد، درحالی که می‌خواست درمان‌هایی را برای این افراد پیدا کند، به نتایج جالبی در مورد انتخاب غذا و ارتباطش با شخصیت رسید. فهرست زیر نتیجه تحقیقات این پژوهشگر برجسته است. 






آجیل‌خوراکی مورد علاقه بی‌خیال‌ها!
اگر یک فرد آجیل‌خور هستید و این خوراکی‌های طبیعی را به هله‌هوله‌های دیگر ترجیح می‌دهید، باید بگوییم که شما یک فرد بی‌خیال هستید که با وجود داشتن این صفت، دیگران را هم خوب درک می‌کنید و می‌فهمید البته درک خوبی هم از شرایطی که در آن هستید دارید و این خصلت به شما در زندگی‌تان کمک می‌کند.


چوب‌شور خوراکی مورد علاقه خلاق‌ها!
اگر شما فردی خلاق هستید که همیشه ایده‌های جدیدی درسردارید و از عملی‌کردن‌شان هم نمی‌ترسید، چوب‌شور یکی از انتخاب‌های شما خواهد بود. دوست‌داران این خوراکی افراد ریسک‌پذیری هستند که همیشه ایده‌های تازه‌ای در سر دارند و کمتر از ایده‌های حاضر و آماده پیروی می‌کنند.






چیپس سیب‌زمینی تقدیم به دوستداران رقابت!
اگر شما یک فرد بلندپرواز هستید که زندگی برای‌تان عرصه رقابت‌کردن و پیروز‌شدن است، به احتمال زیاد سراغ چیپس سیب‌زمینی خواهید رفت. این تحقیقات نشان‌داده ‌است که وکلا، روسای شرکت‌ها و ورزشکاران موفق بیشتر از صاحبان دیگر حرفه‌ها به‌خوردن این خوراکی پرکالری تمایل دارند.


خوراکی مورد علاقه متفکرها: میوه‌ها!
دوستداران میوه، ذهنی قوی و قدرتمند دارند. آن‌ها برای انجام هرکاری و عبور از هر مرحله از زندگی‌شان، حسابی فکر می‌کنند و بعد از گرفتن یک نتیجه منطقی وارد عمل می‌شوند. آن‌ها بی‌‌گدار به آب نمی‌زنند و منطق در زندگی‌شان حرف اول را می‌زند.






باهوش‌ها، پنیر و خیارشور می‌خورند
این بررسی‌ها نشان‌ داده ‌است افرادی که ساندویچ پنیر و خیارشور را به دیگر انواع ساندویچ‌ها ترجیح می‌دهند به احتمال زیاد اشخاصی باهوش و با ضریب هوشی بالا هستند.






نان سفید + همبرگر، انتخاب آینده‌نگر‌ها
دوست دارید همبرگرتان در یک سالاد پر از سس غوظه بخورد و ترجیح می‌دهید که چنین اتفاقی در یک نان تازه سفید بیفتد؟ پس باید هنگام انتخاب چنین غذایی به خودتان افتخار کنید. زیرا شما یک فرد آینده‌نگری هستید و آرام‌آرام مقدمات رسیدن به زندگی که دوست دارید را فراهم خواهید کرد.






گوشت ورقه‌ای گاو متعلق به عجول‌هاست
ساندویچ رست‌بیف اولین انتخاب شماست؟ باید بگوییم که کمی عجول هستید و دوست دارید در یک چشم به هم‌زدن تمام تفکرات‌تان محقق شود. زیرا بر اساس این تحقیق افرادی که عاشق ساندویچ حاوی گوشت ورقه شده گاو هستند، اغلب شخصیت شتاب‌زده‌ای دارند.






برون‌گرا‌ها جوجه‌خور هستند
سـاندویچ جوجـه، جوجه‌کباب، جوجه چینی، بال‌کبابی و غذاهایی از این دســت انتخاب برون‌گراهاست زیرا این تحقیقات ثابت کرده‌است، این‌ها افراد برون‌گرا از میان انتخاب‌های فراوانی‌که پیش روی‌شان قرار دارد، بیشتر ترجیح می‌دهند ساندویچ جوجه بخورند.






تخم مرغ و مایونز انتخاب خانه‌دار‌ها
خب، این یک انتخاب کاملا سنتی است که زیاد هم با شخصیت جوان‌های امروزی سازگار نیست اما اگر شما از میان انتخاب‌های رنگارنگ مدرن،‌ باز هم سراغ این گزینه قدیمی می‌روید، باید بگوییم که ماندن در خانه را به هرچیزی ترجیح می‌دهید و حتی دوست دارید شغل‌تان را هم در خانه انجام دهید. این متخصصان متوجه شدند، افرادی که ساندویچ تخم‌مرغ با سس‌مایونز را دوست دارند، واقعا اهل ماندن در خانه هستند.


تن‌ماهی و ذرت، تقدیم به بلند پرواز‌ها
انسان‌های بلند پرواز معمولا ساندویچ سنتی تن‌ماهی با ذرت‌شیرین را ترجیح می دهند. به احتمال زیاد این افراد به جای سفارش دادن یک همبرگر در روزی که غذای گرم در خانه ندارند، یک تن ماهی می‌خرند و آن را با انواع و اقسام ذرت‌هایی که در مغازه‌ها موجود است تزئین می‌کنندو می‌خورند.




حساس‌ها میگو می‌خورند
غذاهای دریایی را خیلی از افراد دوست دارند و خیلی‌های دیگر هم به دلیل خواص بسیار این غذاها سراغ‌شان می‌روند‌ اما محققان می‌گویند، افرادی که روح حساسی دارند، ساندویچ میگو با نان قهوه‌ای و سبوس‌دار را بیشتر انتخاب می‌کنند.






لیزر پوینتر حرفه ای 


لیزر پوینتر یا رنگ نمای لیزری جهت استفاده در سالن های کنفرانس ,اتاق های مدیریت والارم وجاده سازی و راه ترابری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد


خط این لیزر قدرتمند تا 7 کیلومتر دیده می شود
   این لیزر ها بسیار پرقدرت بوده و بهترین ابزار کمک آموزشی برای شناخت صور فلکی و
مناسب جهت نشان دادن محل اجرام کم نور عمق آسمان است، همچنین در فعالیتهای
طبیعت گردی و کوهنوردی هم کارایی بالایی دارد.
شناختی طبیعت گردی و کوهنوردی هم کارایی بالایی دارد.


مشخصات محصول :
- توان 100mW (میلی وات)
- بُرد 7km
- باطری: ۲ عدد AAA (نیم قلمی)


 قیمت محصول اصل : 22000 تومان
تعداد : 1 عدد لیزر 100 میلی وات به همراه کیف و دو عدد باتری






__._,_.___





Your email settings: Individual Email|Traditional 
Change settings via the Web (Yahoo! ID required) 
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured 
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe 

Sar Neveshte Mojrihay Mahbob

سرنوشـت مجـری های محبـوب و حاشیـه سـاز سیـما !












"قربانی شدن کیفیت برنامه های تلویزیونی و سیاست کمیت گرای صدا و سیما، تک صدایی و یک جانبه گرایی این رسانه و عدم توجه به انعکاس واقعی خواسته های مردم و ..." این جمله را می توانید با انتقادهای تندتری ادامه بدهید تا کمی به متن انصراف محمود شهریاری از اجرای "جشن رمضان" نزدیک شوید!


شهریاری آخرین نمونه از لیست مجری هایی است که دومینوی حذف اجباری و اختیاری آنها از تلویزیون از چند سال پیش شروع شده و هنوز ادامه دارد. اینجا مروری کرده ایم بر مجری هایی که با اتفاقات و دلایل عجیب و غریب و حواشی قید اجرا را در تلویزیون زده اند. آنها را یا دیگر به تلویزیون راه نداده اند یا اگر هم رفته اند، یک حضور کوتاه مدت و در برنامه های خاص بوده مثل ویژه برنامه های نوروزی، وقتی که کلا همه فتیله ها در صدا و سیما را کمی پایین تر می کشند ...




محمدرضا شهیدی فرد





سن: 42
سال حذف: 90


شهیدی فرد در سال 1368 پس از قبولی در دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر به تهران آمد و در گروه های ادب و هنر و اجتماعی رادیو همکاری کرد. فعالیتش در تلویزیون را در سال 1370 و با برنامه "تا هشت و نیم" شروع کرد. "مردم ایران سلام" از دیگر برنامه های تلویزیون بود که تهیه کنندگی، کارگردانی و اجرای زنده آن هم برعهده خودش بود. این برنامه که از سال 1385 به مدت 20 ماه پخش شد، حسابی گل کرد.
برنامه بعدی او در تلویزیون که پخش آن در تابستان 1390 از شبکه یک شروع شد با نام "پارک ملت" بود که تهیه کنندگی و اجرای زنده آن را هم باز خودش برعهده داشت. برنامه شهیدی فرد هم در روزهای انتخابات مجلس و بعد از دعوت چند چهره سیاسی مثل عماد افروغ و بازتاب اظهارات آنها تعطیل شد. هر چند وقت یک بار خبرهایی درباره شروع این برنامه منتشر می شود اما خبری از خود شهیدی فرد نیست.








فرزاد حسنی






سن: 35
سال حذف: 86


پخش یک گفت و گوی زنده تلویزیونی میان مجری برنامه "کوله پشتی" با احمدرضا رادان، رئیس وقت پلیس تهران درباره طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیروی انتظامی واکنش های گسترده ای داشت. این برنامه واکنش هر دو گروه طرفداران طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مخالفان این طرح را در پی داشت. در آخرین واکنش ها، مدیر اجتماعی شبکه سوم سیما، فضل الله شریعت پناهی در گفت و گو با رسانه های داخلی گفته است: "از سوی مسئولان صدا و سیما به فرزاد حسنی تذکر داده شد و خودش هم فهمید که پا روی خط قرمزهایی گذاشته است."


سر و کله فرزاد حسنی بعد از آن ماجرا فقط در شب سال تحویل پیدا شد. او این روزها بیشتر در دنیای بازیگری پرسه می‌زند و البته هنوز در رادیو اجرا دارد.








احسان علیخانی






سن: 33
سال حذف: 91


برنامه پرمخاطب "ماه عسل" که از چند سال پیش پای ثابت برنامه های ماه مبارک رمضان شبکه سوم شد، در سال 90 علیخانی اجرا و همزمان تهیه کنندگی برنامه را برعهده گرفت و ماه عسلی روانه آنتن کرد که پختگی او در طراحی برنامه و اجرا، آن را جزو موفق ترین آثار رمضانی تلویزیون در سال گذشته قرار داد اما برنامه او در نوروز امسال که با پوشش های کمتر دیده شده مهمانان زن همراه بود از یک طرف و بخشنامه اخیر سینما مبنی بر جدایی مجری زن و مرد در برنامه ها و الزام گفت و گوی مهمانان و مجریان هم جنس با هم عملا وجود برنامه ای چون "ماه عسل" را نقض می کند. علیخانی این روزها مشغول تهیه کنندگی است و دیگر در رادیو جوان هم برنامه ای ندارد.










داریوش فرضیایی






سن: 36
سال حذف: 90


سال 78 با مجموعه "تورنگ و پورنگ" بین بچه ها چهره شد و پس از آن با اجرای برنامه کودک و نوجوان و با نام "عمو پورنگ" بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوب شد. از دیگر کارهای فرضیایی می توان به "شبکه بی طرف"، "یکی و تکی"، "باز باران با طراوت" و ... اشاره کرد.
پیوستن "امیرمحمد" به او حسابی او را معروف کرد و مدت ها برنامه اش انتخاب اول کودکان و نوجوانان بود. حالا او دیگر در شبکه یک برنامه ای اجرا نمی کند. خودش گفته بود نمی خواهد تکراری شود اما درباره عمو پورنگ هم شایعاتی منتشر شد. هر چه بود حالا مجموعه تصویری کارهایش را می توان در بقالی ها پیدا کرد.








محمود شهریاری






سن: 54
سال حذف: 91


نزدیک به یک هفته پس از انتشار واکنش مدیر شبکه تهران به سوال نامتعارف محمود شهریاری در یک برنامه زنده و "غیرقابل دفاع" خواندن آن، این مجری از انصراف از اجرای "جشن رمضان" در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.
شهریاری در این یادداشت دلایل انصراف خود را "قربانی شدن کیفیت برنامه های تلویزیونی و سیاست کمیت گرای صدا و سیما، تک صدایی و یک جانبه گرایی این رسانه و عدم توجه به انعکاس واقعی خواسته های مردم و همینطور نبود صداقت برنامه ها با مخاطبان و سردرگمی اصول نظارت و خطوط قرمز و ضعف برنامه ها اعلام کرده است.
شهریاری که در سال های دور حاشیه هایی هم داشت انگار در همه این سال ها از سوی مسئولان صدا و سیما حمایت شده اما این بار ورق برگشته و با این اظهارات تند و تیز، دیدن محمود شهریاری در سیما چیزی شبیه دیدن پشت گوش بدون استفاده از آینه است!








محمد صالح علاء






سن: 60
سال حذف: 89


"دو قدم مانده به صبح" برنامه ای شبانه بود که از شبکه چهار پخش می شد. محمد صالح علاء مجری و مشاور کارگردان این برنامه بود که هر شب به جز پنجشنبه و جمعه شب ها پخش می شد. در این برنامه شخصیت های فرهنگی و هنری و علمی مثل "فریدون جیرانی، رشید کاکاوند و عیسی جلالی" در رشته ای تخصصی مجری- کارشناس بودند. از 17 آبان 1389 دیگر برنامه ای با نام "دو قدم مانده به صبح" وجود نداشت و "دور میز شب" روی آنتن می رفت. همزمان با پخش این برنامه ها، روزنامه کیهان علیه او مطالبی به اصطلاح افشاگرایانه نوشت و بعد از آن کسی سر و کله محمد صالح علاء را در تلویزیون ندید.








رضا رشیدپور






سن: 37
سال حذف: 89


"مثلث شیشه ای"، "شب شیشه ای"، "عبور شیشه ای" و "مثلث" از موفق ترین برنامه هایی بودند که رشیدپور در شبکه تهران اجرا کرد. آخرین برنامه او در اولین قسمت هایی که روی آنتن رفت توقیف شد و سر و کله رشید پور هم بعد از آن دیگر در تلویزیون پیدا نشد.
رشیدپور که قبلش در چند فیلم سینمایی مثل "بی پولی" و "سوپراستار" بازی کرده بود، بیشتر در سینما ظاهر شد و در فیلم های "شیش و بش" و "در امتداد شهر" بازی کرد. با راه افتادن "شبکه ماهواره ای ایرانیان" که اولین شبکه مجاز ماهواره ای ایران لقب گرفته بود، اصلی ترین مجری اش شد اما یکی دو ماه پیش فعالیت های این شبکه هم تمام شد و رشیدپور فعلا جایی آفتابی نشده است.






هندزفری تغییرصدا مرد به زن و زن به مرد
هندزفری جادویی 
تغییر صدا با قابلیت های جالب 
 توانایی ایجاد تغییرات کلی در صدا و  
 تبدیل صدای مرد به زن و بالعکس 
 دوست داری یک عمر دوستاتو سرکار بزارید؟؟ 
 یک شوخی فوق العاده جالب وخنده دار
   


تبدیل صدای شما به مرد یا زن هنگام صحبت با موبایل 
 کافیست این هندزفری را به گوشی خود وصل کنید 
  و صدای خود را تغییر دهید  
 دستگاهی برای تغییر صدا در مکالمات  


تغییر صدا : تبدیل صدای مرد به زن  
 دارای قابلیت اکو (برگشت ) که در هنگام مکالمه شما علاوه بر 
صدای مخاطب صدای تغییر یافته خودتان را نیز خواهید شنید
قیمت : 15000 تومان 
   
خوشت میاد دوستاتو سر کار بزاری و با صدای دختر یا پسر با آنها صحبت کنی؟
واقعا که این محصول باور نکردنیه 

 تغییر صدا با قابلیت های جالب
 توانایی ایجاد تغییرات کلی در صدا و تبدیل صدای کاربر به صدای مرد و زن
 شما می توانید در هنگام مکالمه حالت صدا را تغییر داده 
  و حالت مرد یا زن را حین مکالمه انتخاب کنید
  
هیچ کس نمی داند شما چه کسی هستید
 تغییر همزمان صدا بعد از صحبت کردن 
 شما با صدای متفاوت می توانید صحبت کنید همچنین شما برای دریافت تماس  نیز می توانید 
  از این دستگاه استفاده و قبل از بر قراری ارتباط دکمه lift/hang-up را فشار دهید و 
  با صدای متفاوت تلفن خود را پاسخ دهید. 
 * هندزفری جادویی *
سوکت های این هندزفری بشرح عکس ذیل میباشد


لطفا در حین ثبت سفارش نوع فیش گوشی خودتان را در قسمت پیام یا توضیحات درج نمائید
   قیمت : 15000 تومان 






 با عرض پوزش به دليل ارسال اتوماتيك ايميلهاي گروه قادر به جوابگويي به سوالات شما عزيزان نمي باشيم 
براي لغو عضويت از گروه اينجا كليك كنيد






__._,_.___





Your email settings: Individual Email|Traditional 
Change settings via the Web (Yahoo! ID required) 
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured 
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe 






__,_._,___ 

سفارشات برنامه نویسی‎‎

انجام سفارشات برنامه نویسی تحت ویندوز.
نرم افزار های تجاری
نرم افزار های ابتکاری
انجام پروژه های دانشجویی تحت ویندوز.

با قیمتی بسیار پایین

با زبان vb.net و delphi و بانک sql server و accesss

نام:    محمد شریعتی
ایمیل:  mohammadreza.khsh@gmail.com
شماره تماس:  09355980765
سفارش آنلاین : http://www.tellbook.ir/order/Default.aspx

دعوت شما به قشنگترين سايت آموزش آنلاين انگليسي توسط دوست شما

ضمن سلام
، دوست شما از سايت ما خواسته است شما را به سايت دعوت كنيم
قشنگ ترين و راحت ترين سايت آموزش زبان انگليسي با استفاده از موزيك ، فيلم ، عكس ، انجمن ، چت ... و بسياري امكانات ديگر بصورت رايگان



پيشاپيش ورود شما را به جمع خود خوشامد مي گوييم


www.englishlearner.ir

داستان واقعی دختران فراری + دانلود‎

دانلود کتاب کاش یک زن نبودم

نام کتاب: کاش یک زن نبودم
نویسنده: مرتضی
تعداد صفحات: ۱۰۸
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی
توضیحات : داستانی واقعی از زندگی دختران فراری. هرکس که قصد فرار از خانه را دارد حتما این کتاب را بخواند شاید که نظرش عوض شود. دخترک برای چندمین بار نگاھی به ساعت مچییش انداخت و زیر لب غر غر کنان گفت: اه باز این پسره احمق دیر کرد انگار اصلا موقعیت منو درک نمیکنه و بعد با حرص بسیار گوشی موبایلشو از کیفش بیرون آورد و شروع کرد به اس ام اس زدن : آخه تو کجایی من سه ساعته اینجا معطل تو ھستم مثل اینکه فراموش کردی من بخاطر تو الان اینجا ھستما من توی پارک ساعی رو به روی قفس طاووس منتطرت روی نیمکت نشستم بیا دیگه خفم کردی الان ھوا تاریک میشه و من ھیچ جارو ندارم که برم …
جهت دانلود اینجا کلیک کنید !




دنلود کتاب راز

نام کتاب: راز
نویسنده: روندا بایرن / Rhonda Byrne
تعداد صفحات: ۱۹۷
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی
توضیحات : راز یکی از کتاب های پرفروش در دنیا می باشد این کتاب توسط روندا بایرن (Rhonda Byrne) نوشته شده است. راز که مستندی به همین نام هم وجود دارد، به اهمیت قانون نیروی جاذبه در یاری رساندن به انسان برای نیل به آرزوهایش می پردازد. اعتقاد به قانون جاذبه به ما می گوید که چیزی به نام سرنوشت وجود ندارد و همه امور و اتفاقات زندگی انسان تحت کنترل ذهن اوست.

جهت دانلود اینجا کلیک کنید !




نرم افزار کاملترین تعبیرخواب برای کامپیوتر

کاملترین تعبیر خواب در ایران با بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ کلمه و بیش از ۳۰۰۰ موضوع قابل جستجو ، قابل اجرا در تمام ویندوزها و شامل بسیاری ازمعبران بزرگ را برای کاربران خود اماده دانلود کرده است.
این نرم افزار شامل :
- تعبیر خواب دانیال نبی علیه السلام
- تعبیر خواب امام جعفرصادق علیه السلام
- تعبیر خواب یوسف نبی علیه السلام
- تعبیر خواب اسماعیل بن اشعث
- تعبیر خواب خالد اصفهانی
- تعبیر خواب محمد بن سیرین
- تعبیر خواب ابراهیم کرمانی
- تعبیر خواب جابر مغربی
- تعبیر خواب ابن عباس
- تعبیر خواب جاحظ
- تعبیر خواب علامه مجلسی (ره)
- تعبیر خواب منوچهر مطیعی تهرانی
- تعبیر خواب تام  چت  ویندرا
- تعبیر خواب لوک اویتنهاو
- تعبیر خواب فروید
- تعبیر خواب آنلی بیتون
- تعبیر خواب لیلا برایت
- تعبیر خواب اچ میلر
- تعبیر خواب هانس کورت
- کتاب سرزمین رویاها
این نرم افزار برای دانلود در اینتر نت طراحی شده است به همین دلیل در این نرم افزار ازتصاویر استفاده نشده تا موجب بالا رفتن ظرفیت نرم افزار گردد.

جهت دانلود اینجا کلیک کنید !




دانلود مجموعه کتاب های آموزش مهارت های هفت گانه کامپیوتر ICDL

آی سی دی ال (ICDL)، گواهینامه ای است بین المللی که دریافت آن به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی های اصلی و مهارت های مقدماتی کار با رایانه را دارد. آی سی دی ال دارای دو سطح است و مدرک آن در سراسر جهان اعتبار دارد. یادگیری آی سی دی ال بسیار آسان می باشد و فقط نیاز به شناخت نرم افزاری و سخت افزاری رایانه دارد.
در این مجموعه هفت بخش برای آموزش کامپیوتر وجود دارد که به ترتیب عبارتند از:
بخش اول: مفاهیم عمومی
بخش دوم: استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل ها
بخش سوم: واژه پردازی (Word)
بخش چهارم: صفحات گسترده (Excel)
بخش پنجم: پایگاه داده
بخش ششم: عرضه مطالب (Power Point)
بخش هفتم: اینترنت

جهت دانلود اینجا کلیک کنید !




دانلود کتاب انواع ماسک های صورت

نام کتاب: انواع ماسک های صورت
نویسنده: فردین صادقی
تعداد صفحات: ۳۷
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

جهت دانلود اینجا کلیک کنید !




__._,_.___



Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

LNCSE 2012 CFP

The 2nd Lahijan’s National Conference on Software Engineering (LNCSE 2012)
Iran, Lahijan, October 31, November 1, 2012
دومين كنفرانس ملي مهندسي نرم افزار لاهيجان
دانشگاه آزاد اسلامي واحد لاهيجان
10 و 11 آبان 1391
http://www.LNCSE.com
LNCSE@Liau.ac.ir

Competitiv​e Portable Hardness Tester

قابل توجه مدیریت محترم عامل / بازرگانی با سلام دستگاه های سختی سنج پرتابل شاب حاصل سال ها تجربه و مطالعه با کیفیتی بسیار بالا و استفاده از آخرینتکنولوژی ها، قیمت استثنایی و رقابتی و نیز خدمات پس از فروش در خدمت صنایع محترم کشور می باشد.جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و فروش لطفاً حتماً با ما تماس حاصل فرمایید. با تشكر و تقدیم احترامرضا موسوي شرکت ایبرکو (وارد کننده و فروشنده ابزارآلات صنعتی و لوازم مربوط به کارخانجات)آدرس : تهران- خیابان امام خمینی- میدان موزه- پاساژ باستان- شماره ٢٢ و ٢٣  کدپستی : ١١١٤٦٦٣٥٨٧تلفن :  ٦٦٧٢١٠١٦-٦٦٧١٥٣٢٧-٦٦٧١٥٣٠٥-٠٢١فکس :  ٦٦٧١٩٦٣٣-٠٢١   

۲۷ تیر ۱۳۹۱

Tasaviri Az Memari hay Ziba & Khalaghane




تصاویری از معماری های زیبا و قابل تحسین

در صورتی که عکس ها باز نمیشوند باید بالای ایمیل گزینه Show Image یا Display images below را بزنید
 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید

کیف پول و کارتهای عابر بانک و کارت ویزیت میکرو والت Micro Wallet

 کیف پول و کیف کارتهای عابر بانک و کارت ویزیت

قیمت محصول :20000  تومان
قیمت محصول :18000  تومان

  اورجینال

As Seen On TV
توضیحات کیف میکرو والت Micro Wallet :

یک کیف پول کوچک اما جادار با دارا بودن محفظه های کافی برای نگهداری عابر بانک های مختلف و نگهداری کارت ویزیت
یمت محصول :20000  تومان
قیمت محصول :18000  تومان


 با عرض پوزش به دليل ارسال اتوماتيك ايميلهاي گروه قادر به جوابگويي به سوالات شما عزيزان نمي باشيم
براي لغو عضويت از گروه اينجا كليك كنيد
Your email settings: Individual Email|Traditional 
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

salam -sabte nam baray ghoore keshi green card amrika

با سلام به شما دوست عزیز
 گرین کارت مجوز اقامت دائم در امریکاست که دارنده آن با در اختیار داشتن این کارت کلیه حقوق شهروندی ایالات متحده امریکا اعم از تحصیل، کار و زندگی را به دست می آورد. همچنین می تواند آزادانه و بدون نیاز به اخذ ویزا به آمریکا رفت و آمد کند.
دولت آمریکا همه ساله از طریق قرعه کشی به 55,000 نفر از سراسر دنیا گرین کارت رایگان اعطا میکند.
در صورتی که در این قرعه کشی برنده شوید، میتوانید به همراه خانواده تان به طور دائمی در آمریکا اقامت داشته و کار کنید. لاتاری گرین کارت بهترین فرصت را در اختیار شما قرار میدهد تا به رویاهایتان جامه عمل بپوشانید و زندگی کاملاً جدیدی را در آمریکا شروع کنید.
این قرعه کشی به واقع فرصتی باور نکردنی برای افرادیست که رویای مهاجرت به آمریکا را در سر می پرورانند، اما نمی توانند یا نمی خواهند درگیر کندی سرعت، هزینه زیاد، و فرایند نامطمئن مهاجرت شوند …
زمان ثبت نام رسمی برای قرعه کشی گرین کارت امسال از 4 اکتبر ٢٠12 معادل با ١2 مهرماه1391
 آغاز میشود و به مدت 31 روز کاری و نهایتا تا5نوامبرمعادل 14آبان ماه 1391 تا ساعت هشت ونیم شب به وقت تهران
------------------------------    ------------------------------    ------------------------------
در صورتی که تا 15 روز بعداز تاریخ رسیدن این ایمیل به دست شما اقدام به ثبت نام قطعی کنید مابه شما %50 تخفیف ویژه در هزینه ثبت نامی میدهیم برای استفاده از این فرصت استثنایی به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.exp-imp.com/gc
لازم به ذکر است این تخفیف ویژه فقط تا 15 روز پس از رسیدن این ایمیل به دست شما اعتبار دارد
------------------------------    ------------------------------    -------
هر نوع سوالی دارید با واحد پشتیبانی مطرح کنید
e-mail:info@exp-imp.com
tel:0913-305-5140

Jest hay Yek bazigare Javan!!!

عکس های جدید و زیبا از بازیگر جوان سپیده علایی
ر پوینتر حرفه ای 

لیزر پوینتر یا رنگ نمای لیزری جهت استفاده در سالن های کنفرانس ,اتاق های مدیریت والارم وجاده سازی و راه ترابری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد

خط این لیزر قدرتمند تا 7 کیلومتر دیده می شود
   این لیزر ها بسیار پرقدرت بوده و بهترین ابزار کمک آموزشی برای شناخت صور فلکی و
مناسب جهت نشان دادن محل اجرام کم نور عمق آسمان است، همچنین در فعالیتهای
طبیعت گردی و کوهنوردی هم کارایی بالایی دارد.
شناختی طبیعت گردی و کوهنوردی هم کارایی بالایی دارد.

مشخصات محصول :
- توان 100mW (میلی وات)
- بُرد 7km
- باطری: ۲ عدد AAA (نیم قلمی)

 قیمت محصول اصل : 22000 تومان
تعداد : 1 عدد لیزر 100 میلی وات به همراه کیف و دو عدد باتری

 با عرض پوزش به دليل ارسال اتوماتيك ايميلهاي گروه قادر به جوابگويي به سوالات شما عزيزان نمي باشيم
براي لغو عضويت از گروه اينجا كليك كنيد



__._,_.___



Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

Hame Chiz Darbareye Gorooh hay Khooni

  آنچه درباره گروه خونی تان نمی دانستید


انسان‌ها از بسیاری جهات با هم تفاوت دارند. این تفاوت در گروه‌های خونی آنها نیز وجود دارد. فردی كه گروه خونی A مثبت دارد، نمی‌تواند از فردی با گروه خونی B منفی خون بگیرد زیرا در این صورت بدنش به شدت واكنش نشان می‌دهد. در مورد موادغذایی نیز همین مساله صادق است، یعنی برخی موادغذایی كه بدن بعضی افراد به خوبی می‌پذیرد با دستگاه گوارش برخی دیگر از افراد سازگار نیست. البته در اینكه دستگاه گوارش می‌تواند خود را سازگار كند، شكی نیست اما اگر بدانید چه موادغذایی‌ای با بدن شما سازگارتر هستند، نیازی نیست بی‌دلیل



گروه خونی O
گروه خونی O، قدیمی‌ترین و رایج‌ترین گروه خونی است كه از 50 هزار سال پیش تاكنون در رگ‌های انسان‌ها جریان داشته است. بررسی‌ها نشان داده‌اند گروه خونی انسان‌های اولیهO بوده و با توجه به اینكه آنها بیشتر گوشتخوار بوده‌اند، پس بدنشان با این ماده غذایی سازگار شده است. معده افرادی كه گروه خونی O دارند اسید و تمام آنزیم‌های لازم برای هضم پروتئین‌های حیوانی را به اندازه كافی تولید می‌كند. از سوی دیگر، گروه خونی O دهنده جهانی است اما فقط از گروه O می‌تواند خون دریافت كند. از دیگر مزیت‌های این گروه خونی، سیستم ایمنی قوی و متابولیسم خوب است.
جالب است بدانید سیستم ایمنی خوب و قوی‌ این گروه، باعث می‌شود بیشتر به بیماری‌های خودایمنی مبتلا شوند و میزان ابتلا به آلرژی نیز به همین علت در آنها بالاتر است. دستگاه گوارش دارندگان گروه خونی O به راحتی با غذاهای جدید سازگار نمی‌شود و جز پروتئین با سایر گروه‌های غذایی مشكل دارد. اگرچه این عدم تحمل را نمی‌توان مسوول بروز مشكلات موثری در این افراد دانست، ولی ظاهرا در مقابل زخم‌های معده و اثنی‌عشر حساسیت بیشتری دارند.
از آنجا كه دستگاه گوارش افراد دارای این گروه خونی با مصرف پروتئین مشكلی ندارد، میزان چربی دریافتی‌شان بالاست و به همین علت خطر ابتلا به گرفتگی شرایین و ناراحتی‌های قلبی – عروقی در آنها افزایش می‌یابد. به كسانی كه گروه خونی‌شان O است، توصیه می‌شود میزان مصرف پروتئین‌های حیوانی را كاهش دهند و سعی كنند سبزی را وارد برنامه غذایی‌شان كنند، در ضمن مراقب مصرف غلات، كلم و سبزی‌های خشك باشند زیرا بدن آنها در هضم گلوتن كمی دچار مشكل است.


گروه خونی A
این گروه خونی از حدود 20 هزار سال پیش یعنی از زمانی كه كشاورزی رونق گرفت، پدیدار شد. كشاورزان زندگی خود را از طریق شكار، دامپروری و زراعت می‌گذراندند و گروهی زندگی می‌كردند و فعالیت فیزیكی آنها به نسبت كمتر از پیشینیان خود بود. زندگی جدید، این مردم را با غذاهای گیاهی سازگار كرد و از آنجا كه زندگی‌ها گروهی‌تر و بیماری‌ها همه‌گیر شدند، سیستم ایمنی آنها نیز قوی‌تر شد.
برعكس سیستم ایمنی، دستگاه گوارش دارندگان گروه خونی A به دلیل مصرف بیشتر گیاهان ضعیف‌تر است و در هضم پروتئین‌های حیوانی دچار مشكل می‌شود. به نظر می‌رسد این افراد در ابتلا به سرطان معده و روده بزرگ از سایر گروه‌های خونی مستعدتر باشند. بیشتر افرادی كه گروه خونی A دارند، گیاهخوارند زیرا در هضم گوشت و شیر مشكل دارند. توصیه ما به این افراد مصرف كمتر گوشت و شیر و در عوض مصرف بیشتر سبزی‌ و غلات است.


گروه خونی B
تقریبا 10 هزار سال است كه این گروه خونی به وجود آمده و دلیل آن هم به مهاجرت انسان‌ها در پی تغییرات آب‌وهوایی برمی‌گردد. آمار نشان می‌دهد این گروه خونی بیشتر در اروپای شرقی و میان جوامع یهودی شایع است. میزان سازگاری افراد دارای این گروه خونی با هر نوع آب‌وهوا بسیار بالاست و به‌طور كلی از سیستم ایمنی، عصبی و فیزیكی خوبی برخوردارند.
دارندگان این گروه خونی نیز همانند گروه خونی O، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری‌های خودایمنی‌اند و در برابر بیماری‌های ویروسی بسیار ضعیف هستند. علاوه بر این، افراد دارنده گروه خونی B، با احتمال بیشتری به عفونت‌های باكتریایی نظیر استرپتوكوك پنومونیه و اشرشیاكولی مبتلا می‌شوند. دستگاه گوارش آنها تقریبا با هر ماده غذایی سازگار است و به‌راحتی می‌توانند لبنیات بخورند.


گروه خونی AB
تعداد دارندگان این گروه خونی چندان زیاد نیست. تقریبا هزار سال است كه این گروه خونی به وجود آمده و می‌توان گفت تركیبی از 3 گروه خونی است. گروه خونی AB می‌تواند از هر 3 گروه دریافت داشته باشد اما فقط می‌تواند به گروه خونی خود خون اهدا ‌کند. بدن دارندگان گروه خونی AB با جهان مدرن بسیار سازگار است. دستگاه گوارش آنها به نسبت ضعیف‌تر از دارندگان گروه خونی O است و به‌راحتی نمی‌توانند پروتئین‌های حیوانی را هضم كنند زیرا مقدار اسید معده آنها كاهش یافته و به قدر نیاز آنزیم ترشح نمی‌كنند. با این حال، میزان مصرف گوشت قرمز و موادغذایی مدرن مانند انواع فست‌فود در آنها بالاست. سیستم ایمنی آنها نیز تا حدی ضعیف عمل می‌كند و به همین علت در برابر باكتری‌ها و آلرژن‌ها به‌راحتی از پا درمی‌آیند.


حرف آخر
ویژگی‌های جسمی‌ای كه برای دارندگان گروه‌های خونی ذكر شد، عمومیت ندارد. درست است كه گفته می‌شود دارندگان گروه خونی B می‌توانند شیر را به خوبی هضم كنند اما این دلیل نمی‌شود اگر فردی با گروه خونی B به شیر آلرژی دارد، خود را مجبور به مصرف آن كند. در ضمن، اگر گروه خونی شما O است و به‌راحتی می‌توانید پروتئین حیوانی مصرف كنید، قرار نیست در مصرف گوشت قرمز زیاده‌روی كنید. فراموش نكنید كه تعادل همیشه حرف اول را می‌زند.

درباره مضرات سموم بدن بیشتر بدانیم ....
پد دفع سموم بدن کینوکی - Kinoki
(فیلترینگ بدن انسان )

از بین برنده سموم مضر موجود در خون

تهیه شده از سرکه طبیعی گیاه اعجاب آور بامبو

کارایی منحصر به فرد در دفع سموم بدن

افزایش انرژی و کاهش استرس را

با پد دفع سموم بدن کینوکی تجربه کنید ...

هر بسته شامل 10 عدد پد مخصوص + چسب جداگانه می باشد
با پیشرفت زندگی و جدایی از طبیعت و همچنین زندگی شهرنشینی ترافیک ، آلودگی هوا و استفاده از غذاهای چرب بشر همواره تحت تاثیرات فراوان و مخرب سموم انباشته شده بدن خود می باشد

قیمت: 13000 تومان

وجود سموم در بدن با بروز علائمی مانند کج خلقی ، سردرد ، اختلال در سیستم گوارشی و هاضمه ، ایجاد حساسیت و آلرژی نسبت به مواد شیمیایی ، انواع عطرها و به طور کلی مواد مصنوعی همراه است.
پس مهم است به دنبال راهی برای از بین بردن و جلوگیری از تجمع این سموم خطرناک از بدن باشیم .

برخی از فواید محصول چسب دفع سموم بدن کینوکی :

سم زدایی بدن - از بین بردن آلودگی - افزایش انرژی -کاهش استرس , همچنین باعث بهبود در خواب - تسکین درد - بهبود گردش خون - سردرد - میگرن - کمردرد - اضافه وزن - افسردگی - کمبود انرژی - ناراحتیهای گوارشی - دردو ورم مفاصل - مرض قند - مشکلات قلبی - شکنندگی مو - یبوست - بدی تنفس می شود

و نیز دفع مواد خطرناکی چون اوره - آرسنیک - جیوه - سرب و ... رفع فلزهای سنگین - زواید سوخت و ساز بدن - سموم - انگلهای میکروسکپی - مخاطی - رفع مواد شیمیایی - سلولیت و ...

همچنین بالا بردن ایمنی عمومی در بدن - افزایش گردش خون - پایین آوردن کلسترول بد خون - رفع خستگی های مزمن و درد مفاصل
با این پدها وقتی در خواب هستید سموم بدن را دفع ، جریان خون را بهتر و به تناسب اندام و زیبایی خود کمک کنید

فقط در عرض 2 هفته و با قراردادن پد دفع کننده سموم بدن

کینوکی در کف پاهایتان در هنگام خواب ، کلیه سموم مضر را از

بدنتان خارج نموده و احساس شادابی و نشاط کنید.

اگر صبحها هنگام برخاستن از خواب احساس خستگی مینمایید ،

اگر مرتبا بیماریهای مختلف شما را درگیر و ناراحت میکند و اگر از

استفاده از داروهای شیمیایی خسته و ناامید شده اید، ما به شما

پد دفع کننده سموم بدن کینوکی را پیشنهاد میکنیم.
قیمت: 13000 تومان

طریقه استفاده از این محصول :
کافی است قبل از خواب پدها را به کف پا بچسبانید و بگذارید 8 تا 12ساعت روی بدن بماند تا خوب سموم را جذب کند
به دلیل جذب سموم و زواید سوخت و ساز بدن طی شب پدها به رنگ تیره در می آید ، حتی ممکن است چسبنده نیز بشود که این امر بستگی به درجه مسمومیت بدن شما دارد
بدن شما ممکن است در عرض چند روز سم زدایی شود و یا در مدت زمان بیشتری , بسته به وضعیت بدن دارد
چسب دفع سموم کف پای kinoki همان کارایی حجامت را دارد با این تفاوت که دیگر دردی احساس نمی کنید و زمانی که شما خوابید شروع به فعالیت می کند

Kinoki با استفاده از قدرت تنظیف طبیعی سرکه دو بار تقطیر شده خیزران سموم و مواد خطرناک و مضر را از بدن شما بیرون می کشد و شما نتیجه را بی درنگ احساس خواهید کرد .

حذف سموم در هنگام خواب !!!

به همین سادگی که قبل از رفتن به رختخواب یک پد را در کف پای خود یا در شانه و زانو قرار دهیدصبح روز بعد وقتی پد را برمی دارید شاهد تغییر رنگ پد از سفید به قهوه ای یا سیاه خواهید بود در واقع سموم انباشته شده در بدن توسط پد جذب و از بدن شما خارج شده استاین کار باید تا وقتی که صبح پدها پس از برداشتن روشن و روشن تر شوند ، هر شب تکرار گردد .

چرا پد پای دفع سموم Kinoki را به کار بریم؟

این شیوه به دلیل طبیعی بودن برای کمک به دفع سموم بدن به مراتب به روش های دیگر سم زدایی برتری دارداگر پد سفید و تمیز را قبل از خوابیدن با پد سیاه سیاه و کثیف بعد از بیداری مقایسه کنید کاملا شگفت زده خواهید شد که چه مقدار ناخالصی ها را بدون مصرف دارو و بدون احساس هیچ گونه عوارض جانبی از بدن خود دفع کرده است

قیمت: 13000 تومان


 با عرض پوزش به دليل ارسال اتوماتيك ايميلهاي گروه قادر به جوابگويي به سوالات شما عزيزان نمي باشيم
براي لغو عضويت از گروه اينجا كليك كنيد




__._,_.___



Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

۲۶ تیر ۱۳۹۱

Learning Robotics - آموزش ساخت ربات‎

next
arti.png

موسسه آموزشی چکاد ویژن
ایرانیان
آموزش رباتیک
 ( تمام گروه‌های سنی‌ ) 

انتظارات خود را از یک اوقات فراغت ایده‌آل به بالاترین حد برسانید.

 رباتیک دانش آموزی (ویژه دبستان و راهنمایی)

این آموزشها در 3 ترم با در نظر گرفتن اصول روانشناسی آموزشی برای دانش آموزان طراحی شده است. در این ترم ها دانش آموز با الکترونیک، مکانیک و برنامه نویسی کامپیوتر به صورت مقدماتی و پیشرفته آشنا می گرددو هرترم رباتی با قابلیت های متفاوت می سازد.
image 1.png
next arti.png

رباتیک حرفه‌ای (ویژه مقاطع دبیرستان و بالاتر )

در این دوره دانشجویان با ربات های صنعتی و مراحل اتوماسیون صنعتی به طور کامل آشنا خواهند شد.
  • در آموزش نرم‌افزارها ، تمام مباحث به صورت پک به دانشجویان ارائه خواهد شد و دانشجویان نیاز به نوشتن جزوه نخواهند داشت.
  • تمامی مباحث تئوری در دل برنامه های عملی طراحی گردیده است به طوریکه دانشجویان در طول دوره‌ها احساس خستگی و سنگینی نداشته باشند.

اهمیت آموزشهای رباتیک:

موسسه چکاد ویژن ایرانیان با 30 سال سابقه آموزشی در ایران ارائه آموزشهای کاربردی را با هدف ایجاد اشتغال و ورود به بازار کار برنامه ریزی نموده و توانسته در این خصوص نقش موثری داشته باشد.croppedimage565420-robot-als-project.pngآموزشهای رباتیک بدلیل داشتن هیجان و جاذبه بالا و احاطه‌ای که بر علوم رایانه،مکانیک و الکترونیک دارد یکی از  راه کارهای علاقمندی جوانان و نوجوانان به کسب علم و دانش و افزایش پیشرفت تحصیلی در آنان و ایجاد انگیزه برای شرکت در مسابقات علمی و ثبت اختراع میباشد.




همکاری با سازمانها و ارگانهای مختلف: 

ارائه خدمات رفاهی به خانواده پرسنل یکی از راه کارهای موثر مدیران موفق در تقویت نیروی کار میباشد از اینرو آموزشهای رباتیک به فرزندان پرسنل شاغل در سازمانها و شرکتهای مختلف با اسقبال فراوانی مواجه شد که این امر باعث ایجاد برنامه ریزی ویژه‌ای در این خصوص گردید.
لذا موسسه چکاد ویژن ایرانیان آمادگی کامل خود را در خصوص ارائه این گونه خدمات به شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی اعلام میدارد.

در این خصوص مدیران محترم میتوانند در خواست خود را از طریق 
شماره فکس 88805884 و یا پست الکرونیک info@chakadit.com  ارسال فرمایند.
nao_01.jpg

در صورتی که تمایل  ندارید از دوره‌های جدید مطلع گردید لطفا اینجا کلیک فرمایید.


سایر دوره‌ها

فناوری اطلاعات

ICDL مقدماتی
ICDL پیشرفته
سایر .. 

عمران و معماری

طراحی دکوراسیون داخلی
Revit Architecture
 سایر ..

مالی و حسابداری

کارگاه حرفه‌ای حسابداری
کارگاه حسابرسی
نرم افزارهای حسابداری
پیمانکاری
حقوق و دستمزد
صنعتی
سایر .. 

چاپ و گرافیک

حرفه‌ای شدن در چاپ
ورکشاپ یکروزه InDesign
ورکشاپ یکروزه Photoshop
ورکشاپ یکروزه Illustrator
سایر ..

مکانیک و طراحی صنعتی

CATIA
Aoutocad
Mechanical
SolidWorks
سایر ..













موسسه چکاد ویژن ایرانیان
 دفتر مرکزی:
تهران - بالاتر از میـدان ولیعصـر -  جنب سینمـا
استقلال-کوچه فرشید - پـلاک 10 طبقـه سـوم
88805882 - 88805884 - 88893307 - 88893125
سـامانـه پیـام کـوتـاه :                 100004123
info@chakadit.com     www.chakadvi.com


««« ( پد زير بغل (ضد عرق »»»


قیمت: 10،000 تومان

پد زير بغل آلماني My Dry ، (بسته بندي 5 عددي،هر عدد حاوي يک جفت پد ميباشد ) مجوز بهداشت 24074/4/1 د
د زير بغل آلماني My Dry ( ضد عرق ) ، از بين برنده بوي عرق ، جهت جلوگيري از ايجاد شوره و سفيدک روي لباس
نحوه استفاده :
1 - دور تا دور نايلون را باز کنيد.
2 - پد My Dry را از چسب پشت جدا کنيد.
3 - پد My Dry از قسمت چسب دار به حلقه آستين چسبانده ميشود که در واقع پد به وسط حلقه آستين متصل ميشود.
براي لباسهاي بدوت آستين ميتوانيد پد را از وسط نصف کرده و استفاده نمائيد.
پد My Dry براي 24 ساعت استفاده مداوم طراحي شده . پس از گذشت اين زمان حتما آنرا دور بيندازيد و از پد جديد استفاده کنيد.
پد My Dry بصورت بسته هاي 5 عددي ( هر عدد حاوي يک جفت پد ميباشد ) عرضه ميشود.


برخی از ویژگیها

1) جلوگيري از لك شدن لباس 
2) رفع بوي عرق 
3) قابل استفاده تا 24 ساعت بطور مداوم 
4) قابل استفاده براي لباسهاي آستين دار و بدون آستين 
5) ساخت كشور آلمان


 
         
 
محصولات دیگر   ------------------------------------------------------------ »»»»»
 
         
   

 کرم گارنير سبز و قرمز

 
         
   

 بسته 6 تايي صابون خرچنگ

 
         
 
قیمت : 218،000 تومان
 

 دستگاه کوچک کننده بینیIDAN آیدان باهولوگرام

 
         
   

 چای لاغری چربی سوز دکتر سینا

 
         
   

 حلقه جادویی لاغری چربی سوزFat Burner Rings

 
         
   

 رفع ترک پا پداگ | PED EGG

 
         
   

 لاغري در 30 روز

 
         
   

 موبر دائمي اسموت اوی

 
         
   

 بند انداز برقي

 
         
   

 بند انداز صورت بانوان(موکن نخي)

 
         
   

 اصلاح مو جاست تريم | JUST A TRIM

 
         
   

 به آساني صافكار ماشين خود باشيد

 
         
   

 دستبند پاوربالانس

 
         
   

 گردنبند پاور بالانس

 
         
   

 تناسب اندام در 90 روز

 
         
   

 پنکیک ویتامینه Eris

 
         
   

 اتوی موی بخار استیم استایلر

 
         
   

 پک کامل دستگاه ورزشی آب در توئیست

 
         
   

 اتوی موی سر حرفه ای Braun

 
         
   

 موس فوم 24 ساعته Nelly

 
         
   

 اتوی موی چرخشی in styler

 
         
   

 گن لاغري اسليم ليفت SLIM N LIFT

 
         
   

 اتو مو اينستايلر IN-STYLER