۱۴ دی ۱۳۹۰

fotocatorh​aye tanze siyasi


فروش الکترو اسموک دستگاه ترک سیگار
این دستگاه بهترین وسیله برای ترک سیگار می باشد
با استفاده از دستگاه الکترو اسموک
E-Health Cigarette
شما در کوتاهترین زمان ممکن سیگار را کنار خواهید گذاشت
قابل شارژ
با استفاده از این وسیله سلامتی را به خود و دیگران هدیه دهید
بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید
صد درصد تضمینی
قیمت : 290,000 ریال
همراه با 10%تخفيف
براي توضيحات بيشتراينجا كليك كنيد
تمامي محصولات در فاكتور نهايي با 10% تخفيف محاسبه خواهد شد

فتوکاتورهای طنز سیاسی ورزشی + تلخند

ورزشی

تلخند
رئیس جمهور: مردم شهرستان ورامین قرار بگذارند جمعیت را تغییر دهند، ما نیز این شهرستان را به استان ارتقا خواهیم داد.

شهرستان شدن چیزی نمی خواد جز اراده شما٬ زودی دست به کار شید! مطمئنا به جای شهرستان یه دفعه استان میشید! (صدای دست و هورا)
 

امسال شب یلدا با انار 4500 تومانی به یادماندنی شد.

متاسفانه سهم بعضی از هموطنان ما از این دانه های بهشتی و یاقوتی شکل نگاه بود و بس، فقط همین.
 
باغ وحش خیابانی تهران روز به روز کاملتر می شود

آخی نازی چه چشمان قشنگی ! راستی شما شهروند گرامی دوست دارید دفعه بعد چه حیوانی را در خیابون های پایتخت ببینید ؟
 
علی رغم تلاش مه و خورشید و فلک ، شام آخر از گلوی جاسبی پایین نرفت!

شما خبرنگارها خیلی ساده اید که فکر کردید من رفتنیم ! شما بدنیا نیومده بودید من رئیس شدم ،تازه نوه های دانشجوی شما هم ریاست منو خواهند دید!
 
جوانان می توانند از طریق سایت  همسر همتا و همطراز خود را جستجو و برای ازدواج اقدام کنند.

اسب سیاه: وای ... شما همون خانمی نیستی که دیشب باهات چت کردم ... کلی برات آف گذاشتم.
اسب سفید: اِ... چه تصادفی ... راستش در جستجوی یه اسب با نژاد اصیل هستم که همتراز ما باشه آخه بابام گفته به کس کسونش نمی دم...
 
رویانیان: 48 ساعت بعد از انتصابم پیگیر حضور مصطفی دنیزلی در پرسپولیس بودم.

خبرنگار: سردار پس چرا گذاشتید تیم به عمق جدول بره بعد به فکر بیفتید؟!
رویانیان: راستش این افندی ما کارت سوختش شارژ نشده بود! ماشاالله باکش هم که با این سهمیه ها پر نمی شه، عجالتا یه 700تایی ریختیم تا اومد.
 
جلسه بانوان جبهه پایداری برگزار شد.

رسایی:حاج آقا جلوی در نوشته بود «ورود آقایان ممنوع» یه موقع به ما گیر ندن.
آقا تهرانی: نه بابا! صداشو در نیار خودتو با روزنامه خوندن مشغول کن، کسی حواسش به ما نیست.
 

وزیر اقتصاد: می‌خواستند من و دولت را زمین بزنند اما نتوانستند!

__._,_.___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر