۲۲ دی ۱۳۹۰

Astaro UTM In Iran

در مشاهده تصاویر مشکل دارید؟ لطفا اینجا کلیک کنید

محصولات Astaro دارای گواهینامه های امنیتی متعددی نظیر ICSA Labs و Common Criteria می باشند. همچنین این محصولات دارای تاییدیه های VMware Ready، CITRIX Ready و IPv6 Ready هستند.


شرکت مهندسی شبکه گستر از سال 1384 نمایندگی رسمی شرکت Astaro آلمان بوده و توزیع کننده انحصاری محصولات Astaro در ایران می باشد. نمایندگان محلی در سراسر کشور، فروش و پشتیبانی این محصولات را بر عهده دارند.


شرکت Astaro آلمان، بزرگترین تولید کننده محصولات امنیتی UTM در اروپا و چهارمین تولید کننده بزرگ در جهان است.


محصولات امنیتی Astaro را می توان به هر یک از حالت های سخت افزاری، نرم افزاری و مجازی (Virtual) تهیه کرد. امکانات و قابلیت ها در هر سه حالت، یکسان می باشند.


شرکت Astaro با ارائه ابزارها و امکانات جانبی که به طور یکپارچه با محصولات امنیتی UTM خود عمل می کنند، راه حل های جامع و یکپارچه ای نظیر "امنیت شبکه های بی سیم" با استفاده از دستگاه های Astaro Access Point و "امنیت دفاتر و شعب" با استفاده از دستگاه Astaro Remote Ethernet Device.


در محصولات امنیتی Astaro از فناورهای نوین و منحصر به فردی استفاده شده است. نظیر امکان Cluster کردن آسان 10 دستگاه با یکدیگر، سیستم Astaro IPS با قابلیت شناسایی بیش از 8000 نوع حمله، رمزنگاری (Encryption) نامه های الکترونیکی، امکانات Web Application Firewall و...


در تمام محصولات Astaro از دو ضد ویروس مستقل استفاده می شود. این دو ضد ویروس Avira و ClamAV هستند.


ابزار مدیریت محصولات Astaro تحت web عمل کرده و یکی از آسان ترین ابزارهای مدیریتی در میان محصولات مشابه است. از نصب و راه اندازی اولیه تا پیچیده ترین تنظیمانت امنیتی، همگی با استفاده از این ابزار قابل انجام است و نیازی به استفاده از دستورات خط فرمان نیست.


محصولات Astaro در ظرفیت های سخت افزاری مختلف ارائه می شوند ولی امکانات و قابلیت های امنیتی در تمام محصولات یکسان هستند.


تمام محصولات سخت افزاری Astaro دارای دیسک سخت با ظرفیت مناسب هستند و لذا قادر می باشند اطلاعات کامل درباره رویدادهای شبکه (log) را نگهداری کرده و با امکانات گزارشگیری متنوع، تصویر کاملی از عملکرد دستگاه Astaro و وضعیت شبکه ارائه دهند.


با استفاده از Astaro User Portal کاربران می توانند برخی از کارهای مربوط به خود را نظیر تغییر رمز کاربری، مشاهده نامه های قرنطینه شده و آزاد کردن هرز نامه ها، انجام دهند و بار بزرگی را از دوش مدیران شبکه بردارند.


در طی 10 سال گذشته که از تاسیس شرکت Astaro می گذرد، این شرکت به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات UTM تبدیل شده و در امسال نیز محصولات جدیدی نظیر Log Management، NG Firewall و End-Point Security را به بازار عرضه خواهد کرد تا کماکان جایگاه پیشتاز خود را نسبت به رقبا حفظ کند.


       لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر، فرم زیر را تکمیل نمایید.
 نام
شرکت
ایمیل
تلفن
 توضیحات
 



 
 This email has been sent to you by ParsAds Online Advertising Solutions
Interested in sending similar emails? more info.
 

To update your preferences and to unsubscribe visit this link

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر